Yrat Skrivet augusti 7, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 7, 2004 http://www.webhallen.com/prod.php?id=17290 Syns då barnsligt ut, vad tycker ni? har ni sett den? Sen så såg jag en titel vid namn " Doggy Poo" haha en bajskorv eller? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kristijan Skrivet augusti 7, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 7, 2004 Jag tycker helt klart att du ska skaffa filmen, underbar film, jag gillar den skarpt. Den ser barnslig ut men det är inget att bryr sig om. Det är em bli glad film. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gafvert Skrivet augusti 7, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 7, 2004 Jag tycker verkligen att du ska köpa Min granne Totoro. Om du har sett nåt annat från Ghibli och gillat det (Spririted Away kanske) så är det här ett säkert kort. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sokkan Skrivet augusti 7, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 7, 2004 Underbar film, men var beredd på att den där utgåvan bara innehåller amerikanskt tal. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yrat Skrivet augusti 7, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 7, 2004 Vad handlar den om då? En balongkanin som flyger med en baby? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Mustachio Skrivet augusti 7, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 7, 2004 Totoro är min favoritanime genom tiderna så det är ett självklart köp tycker jag. Bry dig inte om omslaget, det är ritat av amerikaner för amerikaner och är så fruktansvärt fult att man blir ledsen av att se det :( För lite info om filmen rekomenderas denna sida. Fast akta dig för spoilers... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet augusti 7, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 7, 2004 En av de bästa filmerna inom anime måste jag säga, helt underbar film, men man kan ju inte förvänta sig annat om det är en film av Hayao Miyazaki :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Big_boo Skrivet augusti 7, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 7, 2004 sjukt bra film, köp den. men akta så du inte gör som jag, köper den utågvan som bara är dubbad då får man köpa ny (som jag ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yrat Skrivet augusti 7, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 7, 2004 Totoro är min favoritanime genom tiderna så det är ett självklart köp tycker jag. Bry dig inte om omslaget, det är ritat av amerikaner för amerikaner och är så fruktansvärt fult att man blir ledsen av att se det :( För lite info om filmen rekomenderas denna sida. Fast akta dig för spoilers... hehe, det syns som en skitfilm. Oväntad att ni tyckte den var bra, jag trodde jag skulle få svar som följande " haha,. fy fan vad dåligt gjort" eller " Läskigt fult" och vad är spoilers? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Mustachio Skrivet augusti 7, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 7, 2004 och vad är spoilers? Uttalanden/texter som innehåller info om handlingen som en som inte sett filmen ej bör känna till, tex: Knäppo: -Har ni sett den coola filmen "Det mystiska mordet" med Steven Seagal i huvudrollen? Gummo: -Nä, jag har just köpt den och ska se den i kväll! Knäppo: -Ja, den är SPÄNNANDE! Fast i slutet visar det sig att det var BUTLERN som var mördaren! Gummo: -Ah MEN! Äru knäpp eller som förstör överraskningsmomentet!? Ja, i detta lilla scenario kan vi se ett praktexemplar på en oförsiktig spoiler (markerad med röd text.) Filmen var nu förstörd för stackars Gummo, och han var dömd till en helkväll med Bingolotto istället :( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yrat Skrivet augusti 7, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 7, 2004 jaha, då fattar jag. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet augusti 7, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 7, 2004 Totoro är Guds gåva till mänskligheten. Köp omedelbums. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
aSet Skrivet augusti 7, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 7, 2004 visst det är dina pengar... men det finns ju andra sätt >:D .... oj då... hehe... det luktar katt här bäst jag håller käft XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet augusti 7, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 7, 2004 Totoro är en av tidernas absolut bästa anime's! Klart att man ska köpa den!! (Den var anledningen till att jag började se anime..) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg