freedye Skrivet december 3, 2009 Anmäl Share Skrivet december 3, 2009 Har titta någon här serien? Jag vill börja titta på det, rekommenderar du det eller inte? Varför? Tack!! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Supreme Skrivet december 3, 2009 Anmäl Share Skrivet december 3, 2009 n1 virus? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet december 3, 2009 Anmäl Share Skrivet december 3, 2009 Bra initiativ att starta en tråd om en bra serie! Men det vore super om du kunde slänga in lite info och eventuellt en bild i ditt inlägg :) Denna serien tillhör en av få serier denna säsong som jag följer. Varför? Jo, för att Mikoto är så äg. Samt att Ruiko Saten är en sån jäkla härlig person 8) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaruc Skrivet december 3, 2009 Anmäl Share Skrivet december 3, 2009 Samt att Uiharu Saten är en sån jäkla härlig person B) har du kombinerat 2 personer till en person? Uiharu Kazari (blomflickan) Saten Ruiko (lvl 0 flickan) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet december 3, 2009 Anmäl Share Skrivet december 3, 2009 Samt att Uiharu Saten är en sån jäkla härlig person B) har du kombinerat 2 personer till en person? Uiharu Kazari (blomflickan) Saten Ruiko (lvl 0 flickan) Oh, jag var lite borta där. Menade Ruiko Saten :3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg