Dotboy Skrivet april 15, 2010 Anmäl Share Skrivet april 15, 2010 Jag hörde snack om en "live" Kimi No Todoke, långfilm eller ? Den var i alla fall riktigt bra ( är jag omacho nu ? ) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet september 15, 2010 Anmäl Share Skrivet september 15, 2010 Director Kenji Nagasaki said he didn't want to come out in public, he's busy with Kimi ni Todoke…. He's now putting all his efforts into drawing the storyboards. (Storyboard/bildmanus är just vad det låter som, manuset i bildform innan det ska börja animeras.) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meatrose Skrivet september 15, 2010 Anmäl Share Skrivet september 15, 2010 Jo, det låter onekligen som om något är i görningen, utöver live action-filmen som kommer den 25:e september vill säga. För mig får animen mer än gärna fortsätta. Källmaterialet fortsätter ju och med tanke på hur pass mysig den första adaptionen var skulle jag glädja mig åt en uppföljare. Slutet var ju helt okej, men det känns verkligen att det var ett sådant där "tillfälligt slut", en bra punkt i handlingen att avsluta en säsong på för att vid senare tillfälle köra vidare. Mer Sadako Sawako till folket! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet september 16, 2010 Anmäl Share Skrivet september 16, 2010 Director Kenji Nagasaki said he didn't want to come out in public, he's busy with Kimi ni Todoke…. He's now putting all his efforts into drawing the storyboards. (Storyboard/bildmanus är just vad det låter som, manuset i bildform innan det ska börja animeras.) Detta är goda nyheter <3<3<3<3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meatrose Skrivet oktober 9, 2010 Anmäl Share Skrivet oktober 9, 2010 Nu är det klart. Säsong 2 sätter igång i januari. =) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet oktober 10, 2010 Anmäl Share Skrivet oktober 10, 2010 Nu är det klart. Säsong 2 sätter igång i januari. =) \o/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg