flaskis Skrivet november 13, 2009 Anmäl Share Skrivet november 13, 2009 http://nextframe.jp/flash/matsnp/matsnp.html Riktigt skoj flashspel. Halvlång laddningstid, men det är värt väntan :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet november 14, 2009 Författare Anmäl Share Skrivet november 14, 2009 Jaha, var spelet så tråkigt? :S Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet november 14, 2009 Anmäl Share Skrivet november 14, 2009 Hahahaha! Jag lirade det lite häromdagen... det var snyggt, men otroligt segt med för långa väntetider (på att måltavlor skulle dyka upp och sånt). Dessutom laggar det på min dator, och att styra med vänsterhanden var inte direkt något roligt... Så... joho! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet november 15, 2009 Författare Anmäl Share Skrivet november 15, 2009 Hahahaha! Jag lirade det lite häromdagen... det var snyggt, men otroligt segt med för långa väntetider (på att måltavlor skulle dyka upp och sånt). Dessutom laggar det på min dator, och att styra med vänsterhanden var inte direkt något roligt... Så... joho! :3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg