Supreme Skrivet november 11, 2009 Anmäl Share Skrivet november 11, 2009 för info om utgåvan; http://www.discshop.se/shop/ds_produkt. ... tart&&ref= ute efter anime boxar. inga animen med svensk text och anime utan boxar. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenzoku Skrivet november 11, 2009 Anmäl Share Skrivet november 11, 2009 Hmm, har bara läst mangan, vilken jag förövrigt rågillar, men animen har jag inte vågat pröva mig på. Jag är intresserad i alla fall, men beror ju helt på priset. Jag kan börja med 200 riksdaler, så får vi se om någon annan bjuder högre. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
riyu Skrivet november 11, 2009 Anmäl Share Skrivet november 11, 2009 Älskade GTO när jag läste den i Manga Mania. Animén är inte fullt lika bra, men ändå en av de allra bästa jag sett. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Supreme Skrivet november 11, 2009 Författare Anmäl Share Skrivet november 11, 2009 Hm vill inte sälja den utan byter endast ; Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet november 12, 2009 Anmäl Share Skrivet november 12, 2009 Hihi, jag tror jag hittat någon som kanske skulle gilla min lilla framtida biblioteksidé =D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Supreme Skrivet november 25, 2009 Författare Anmäl Share Skrivet november 25, 2009 byter nu trigun. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg