Supreme Skrivet november 3, 2009 Anmäl Share Skrivet november 3, 2009 Tipsa gärna om nå anime erbjudanden här! Har tyvärr inget och bidra med själv men ska leta fram lite. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet november 4, 2009 Anmäl Share Skrivet november 4, 2009 Jag vet inte vad du har tänkt dig nu, men om det handlar om att få tips på grejer att se har vi redan en tråd: Ge mig tips om anime att se! Om det handlar om specialerbjudanden på att köpa animé i butik, ska det däremot postas i: Var inhandlar jag anime? Om du vill ha säljerbjudanden från privatpersoner ska tråden flyttas till Pryltorget. Och om det handlar om något olagligt (hjälp om hur man laddar ner, länkar till var man laddar ner eller till olagliga strömningssajter, något bootlegrelaterat) så får du nog läsa forumreglerna lite mer noggrant. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FrisseFrissén Skrivet november 4, 2009 Anmäl Share Skrivet november 4, 2009 Jag tror Supreme är ute efter en tråd där man kan tipsa om ställen där de säljer anime till extra förmånliga priser. Typ "ta två, betala för en" eller liknande. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Supreme Skrivet november 4, 2009 Författare Anmäl Share Skrivet november 4, 2009 Ja alltså animen som man kan köpa till en jävligt bra pris. t.ex som detta; http://www.axelmusic.com/list?offset=0& ... e=&studio= Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gravskopan Skrivet november 4, 2009 Anmäl Share Skrivet november 4, 2009 Kolla då denna tråden: http://anime.se/forum/viewtopic.php?t=5842 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet november 4, 2009 Anmäl Share Skrivet november 4, 2009 Det är ett trevligt initiativ, men det är nog bäst om det som sagt koncentreras till Var inhandlar jag anime?-tråden, så efterlys specialerbjudanden och kampanjer i den så låser vi denna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg