Sceleris Skrivet november 6, 2009 Författare Anmäl Share Skrivet november 6, 2009 Minnas? Vadå minnas? Spoiler Förstår du inte att det är något jag bär i mitt hjärta varje timme av varje dag? Spoiler Så som vi Pictochattade ömsinta meddelanden åt varandra. Hur du generat vände bort blicken när våra ögon möttes i mörkret. De små orden jag viskade i ditt öra... Spoiler Ai... Spoiler Shi... Spoiler Te... Spoiler Ru...! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
soleher Skrivet december 15, 2009 Anmäl Share Skrivet december 15, 2009 Nu är det snart dags att inhandla biljett. Fast jag väntar nog till efter julen med att göra det. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hampe Skrivet december 16, 2009 Anmäl Share Skrivet december 16, 2009 NEJ JAG KOMMER VERKLIGEN INTE ÅKA DIT *falsk* Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet december 16, 2009 Anmäl Share Skrivet december 16, 2009 NEJ JAG KOMMER VERKLIGEN INTE ÅKA DIT *falsk* /me vill jobba med hampe och Nihon ;____; Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet december 16, 2009 Anmäl Share Skrivet december 16, 2009 hade jag varit 10 år yngre så kanske... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet december 23, 2009 Författare Anmäl Share Skrivet december 23, 2009 Det blir nog UC trots allt. :V Får istället hoppas på jobb hela sommaren för Japan-resa och att se Evangelion:3.0 (även känd som: Filmen jag väntat hela mitt nördliv på att se). Hotell, någon? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet december 23, 2009 Anmäl Share Skrivet december 23, 2009 Jag är faktiskt rätt sugen på att åka till Uppcon i år, får dock kolla hur det står till med jobb tiderna innan jag bestämmer något. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
doppler Skrivet december 24, 2009 Anmäl Share Skrivet december 24, 2009 Hotell, någon? Ja tack! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet december 24, 2009 Författare Anmäl Share Skrivet december 24, 2009 Hotell, någon? Ja tack! Vilka fler då? flaskis vill väl säkert jobba, Scab vill väl säkert snåla, och Kenzoku vill väl säkert sova med^H^H^H^H hos Nihon. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenzoku Skrivet december 24, 2009 Anmäl Share Skrivet december 24, 2009 Hotell, någon? Ja tack! Vilka fler då? flaskis vill väl säkert jobba, Scab vill väl säkert snåla, och Kenzoku vill väl säkert sova med^H^H^H^H hos Nihon. Inget säkert än, men antagligen blir det så. Du får skylla dig själv som velade så länge, jag tjatade i flera veckor ;) När hade du tänkt beställa? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet december 24, 2009 Författare Anmäl Share Skrivet december 24, 2009 Du får skylla dig själv Jag skyller inte på någon, jag ville bara skämta lite med dig. ^^ Det blir nog i januari. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenzoku Skrivet februari 1, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 1, 2010 Minxzone kommer komma till Uppcon:10. Ni kan se deras till alla Uppcon-besökare i länken. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet februari 1, 2010 Författare Anmäl Share Skrivet februari 1, 2010 Red.anm.: Minxzone är en poprockgrupp från Japan. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenzoku Skrivet februari 1, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 1, 2010 Red.anm.: Minxzone är en poprockgrupp från Japan. Inte visste jag att det fanns en redaktion på anime.se. Får du betalt? :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet februari 1, 2010 Författare Anmäl Share Skrivet februari 1, 2010 Får du betalt? ;) Jag får en procentsats av intäkterna. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scab Skrivet februari 1, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 1, 2010 Exakt 0%. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Voix Skrivet februari 6, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 6, 2010 Jo, kanske det. :] Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JODI Skrivet februari 6, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 6, 2010 Nja, får se om det blir av. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WaterDemon Skrivet februari 7, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 7, 2010 Jo, det är mycket möjligt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The_old_cake Skrivet februari 8, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 8, 2010 Nej, det ska jag inte. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Soda Skrivet februari 10, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 10, 2010 Jag får se om det blir av. ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kiimmen Skrivet februari 16, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 16, 2010 Någon som har lust att förklara vad som brukar hända på denna typ av konvent för någon som 0-koll på UppCon o.dyl.? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet februari 16, 2010 Författare Anmäl Share Skrivet februari 16, 2010 Någon som har lust att förklara vad som brukar hända på denna typ av konvent för någon som 0-koll på UppCon o.dyl.? De brukar hyra stora byggnader med många rum där det är en massa olika aktiviteter i varje rum. TV-spel och arkadspel som man får spela (gratis) i tävlingar eller ensam/med vänner (eller främlingar). Karaoke för skoj och för tävling. Teckningskurser och -tävlingar. Dansuppvisningar. Visning av animé (förstås), kan vara i biograf. Cosplayuppvisningar och -tävlingar. Modeuppvisningar. Butiker som säljer grejer. Mingel med andra besökare. Det brukar uppstå spontana lekar här och varstans, och ljudnivån är ganska hög. Konvent är inte för alla. De flesta besökarna är ju omkring 14-18 år, och... på ett "speciellt sätt". Det är mycket Naruto-cosplay. Mycket trängsel. Mycket stoj och stim. (Lyckligtvis kan man ju gå ut i stan också... fast man kommer inte in om man har druckit alkohol.) Du kan ju titta på konventsbilder. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kiimmen Skrivet februari 16, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 16, 2010 Hmm ok, tack för svaret. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet mars 2, 2010 Anmäl Share Skrivet mars 2, 2010 Jag och Kenzoku ska ju jobba på merchandisedelen på Uppcon, så vi lär träffa många av er där o/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg