Dread Skrivet november 1, 2009 Anmäl Share Skrivet november 1, 2009 Winter 2009/2010 Tänker inte skriva så mycket mer utan bilden tala för sig själv, serier som ska bli intressanta för mig är: Dance in the vampire bundNodame Cantabile FinalQwaser of stigmata Hidden God Omamori Himari Sen om alla blir nåt att se får tiden utvisa. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Largo Skrivet november 1, 2009 Anmäl Share Skrivet november 1, 2009 Jag ska ge alla en chans, utom "Kewpie" och uppföljare till andra serier. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gravskopan Skrivet november 1, 2009 Anmäl Share Skrivet november 1, 2009 De jag spikar redan nu är: Durarara!! och Dance in the Vampire Bund Sedan har jag väl två stycken kanske, Katanagatari och Qwaser of Stigmata. Sistnämnda funderade jag att läsa mangan ett tag, men kom aldrig igång med det. Så kanske kan kika på animen innan jag bestämmer mig helt. Är även intresserad av både Hidamari Sketch och Nodame, men har inte tittat på dess föregångare så det får vänta. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenzoku Skrivet november 1, 2009 Anmäl Share Skrivet november 1, 2009 Anime jag kommer kolla in: [*:2299joj5]DRRR!![*:2299joj5]So.Ra.No.Wo.To[*:2299joj5]Katanagatari[*:2299joj5]Hidden GodAnime jag kommer ge en chans: [*:2299joj5]Dance in the Vampire Bund[*:2299joj5]Qwaser of Stigmata (Infon om att huvudpersonen fick kraft från bröstmjölk gjorde hela serien kolossalt ointressant, men ger den en chans ändå.)[*:2299joj5]Rose O'Neills Kewpie[*:2299joj5]Omamori Himari Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet november 1, 2009 Anmäl Share Skrivet november 1, 2009 Inget från JC.Staff? Ah... man kanske borde se andra säsongen innan man ger sig på finalen av Nodame... Aja, just nu ser det ut som att alla hamna under "Animer jag inte planerar att se".... precis som tidigare i år ^^; Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet november 1, 2009 Anmäl Share Skrivet november 1, 2009 Ska prova: [*:1bbso8ux]Durarara!!: För att den är från skaparna av en av 2007 års bästa serier, Baccano!.[*:1bbso8ux]Dance in the Vampire Bund: För att den verkar dum och dålig och ytlig och ha loli-vampyr-fanservice.[*:1bbso8ux]Hanamaru Yochien: För att det är Gainax. (Fortfarande skeptisk... men... Gainax!)[*:1bbso8ux]Nodame Cantabile Final: För att GYABOO!![*:1bbso8ux]Chu-bra: För att det verkar vara säsongens mest oförskönat vulgära idé. (De försöker alltså inte ens få det att verka som att det INTE är en serie för perversa as.) Väldigt fattigt. Verkar som att man kommer ha mer tid att ta uti med sin "backlog" då! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Najica Skrivet november 1, 2009 Anmäl Share Skrivet november 1, 2009 Att se: • DRRR!! • Nodame • Hidamari sketch • Hidden god Att ge ett försök: • Dance in the vampire bund • Katanagatari (samma skapare som gjort Bakemonogatri) • Ladies vs butlers (random try) • Chu-bra (bara för den knäppa ideén..really) Något såndant tror jag~ ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet november 1, 2009 Anmäl Share Skrivet november 1, 2009 • Chu-bra (bara för den knäppa ideén..really) Försök inte. Vi vet att det är för att du är gubbsjuk! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Najica Skrivet november 1, 2009 Anmäl Share Skrivet november 1, 2009 • Chu-bra (bara för den knäppa ideén..really) Försök inte. Vi vet att det är för att du är gubbsjuk! D: Jag ljuger inte ;-; jag kräver bevis~! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tsukasa-san Skrivet november 1, 2009 Anmäl Share Skrivet november 1, 2009 Jag kommer antagligen se Dance in the Vampire Bund och en eller två serier till (beroende på vad jag hinner se klart i höst). Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet november 1, 2009 Anmäl Share Skrivet november 1, 2009 Blev rätt sugen på Vampire Bund bara för den där kick-ass bilden, men jag hade ju tänkt läsa klart mangan först :/ Den var ju bra, och jag känner bara inte för att mixa medier mitt i. Well, det är väl ett tag kvar så jag kanske hinner få tag i de volymer som finns tills dess. Den femte ska visst komma nu i november. Finns det någon ingo om hur mycket som kommer att animeras nu? Annars har jag inte ställt in siktet på någon vinterserie alls än. Fortfarande uppe i hösten och orkar inte bry mig. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet november 2, 2009 Anmäl Share Skrivet november 2, 2009 Blev rätt sugen på Vampire Bund bara för den där kick-ass bilden, men jag hade ju tänkt läsa klart mangan först :/Den var ju bra, och jag känner bara inte för att mixa medier mitt i. Well, det är väl ett tag kvar så jag kanske hinner få tag i de volymer som finns tills dess. Den femte ska visst komma nu i november. Finns det någon ingo om hur mycket som kommer att animeras nu? Den har redan släppts och den är AWESOME!!!!!!!! Typ jätte AWESOME JA ni som känner mig så prioriterar jag all anime :3 bortsett ifrån några få enstaka, flaskis vet vilken/vilka :D Men Dance in the vampire bund ser jag mest fram imot då jag älskar verkligen mangan, Sen kommer väl Omamori Himari då jag följer den mangan också men jag borde inte ha allt förstora förväntningar på just den animen men det kan inte hjälpas :( Sen som sagt måste man ju se på allt iaf testa allt ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
My Skrivet november 2, 2009 Anmäl Share Skrivet november 2, 2009 Den enda som intresserar mig är Durarara!! för att den utspelar sig i min favoritstadsdel och folk har sagt mycket bra saker om Baccano. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet november 3, 2009 Anmäl Share Skrivet november 3, 2009 • Chu-bra (bara för den knäppa ideén..really) Försök inte. Vi vet att det är för att du är gubbsjuk! Najica är en sån peddo. :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheFluff Skrivet november 15, 2009 Anmäl Share Skrivet november 15, 2009 Vintersäsongen verkar marginellt bättre än höstsäsongen, men det säger i och för sig inte så mycket eftersom höstsäsongen var en av de sämsta i mannaminne. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tsukasa-san Skrivet november 20, 2009 Anmäl Share Skrivet november 20, 2009 Dance in the Vampire Bund - Trailer: Man kommer förbi upphovsrättsbegränsningarna om man använder BB koden länk men anime.se stödjer ju inte den koden. För er som har Niconicodouga kan se det här utan problem: http://www.nicovideo.jp/watch/sm8148586 Eller via Ikikata: http://www.ikikata.se/en-forsta-trailer ... mpire-bund Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Supreme Skrivet november 21, 2009 Anmäl Share Skrivet november 21, 2009 Dance in the Vampire Bund - Trailer: Dirr borta qq :< Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hampe Skrivet november 21, 2009 Anmäl Share Skrivet november 21, 2009 Vintersäsongen verkar marginellt bättre än höstsäsongen, men det säger i och för sig inte så mycket eftersom höstsäsongen var en av de sämsta i mannaminne. Quoted. Och det enda jag kommer kolla på är förstås Nodame. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
McDunk Skrivet januari 19, 2010 Anmäl Share Skrivet januari 19, 2010 Ser verkligen fram emot Dance In The Vampire Bund. Såg första avsnittet och det var väldigt bra. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet februari 16, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 16, 2010 Har precis kommit ikapp Hanamaru. Karaktärerna i den här serien är alla så extremt överdrivna (barn i "sexiga" poser. tsundere lillasyster) att dom blir som parodier på sig själva. Vet inte hur långt det bär dock. Det är väl trevligt och ok att kolla på, men inget speciellt tycker jag. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dotboy Skrivet februari 18, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 18, 2010 K-on är helt gjuten ! Da Capo, hmmm, visst. Working verkar lovande. B Gata H Kei, känns lite krystat på nått sätt, får väl e.v testa 1-2 episoder. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tsukasa-san Skrivet februari 18, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 18, 2010 K-on är helt gjuten !Da Capo, hmmm, visst. Working verkar lovande. B Gata H Kei, känns lite krystat på nått sätt, får väl e.v testa 1-2 episoder. Serierna börjar sändas våren 2010 ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dotboy Skrivet februari 18, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 18, 2010 "Serierna börjar sändas våren 2010" #host, host" jag var visst i feltråd då.... ;) BTW: Sån där "My animé list" skall jag också greja, verkar najs.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet mars 1, 2010 Anmäl Share Skrivet mars 1, 2010 Men kom igen Hanamaru. Var det nödvändigt med ett yakuzaavsnitt? Eller är det bara jag som tycker det är väldigt, väldigt dåligt varje gång det dras in en massa yakuzaskit i anime? Det handlar alltid bara om "humorösa" hot och huvudkaraktärer som blir rädda. Det är inte kul längre. Men jag måste också nämna hur förvånad jag är över att jag tyckt om varenda ending i Hanamaru hittills. Med ett nytt ed varje avsnitt förväntar man sig lite varierande kvalitet, men alla har varit helt lyssnbara. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg