chrbo Skrivet oktober 14, 2009 Anmäl Share Skrivet oktober 14, 2009 Jag upptäckte nyligen att det fanns ett par dubbade avsnitt av OP så jag bestämde mig för att kolla hur de var och upptäckte då att mitt favoritöppningstema (OP2) även fanns översatt till engelska i en version som jag tyckte var j*vligt bra. För övrigt var den dubbade versionen tragiskt dålig. Så nu är min fråga om någon vet vad det är för låt och om den går att få tag på någonstans? Jag har googlat som en galning men hittade då endast en annan engelsk version som jag inte gillade. Den korrekta låten är den som används i denna video: [piratsajt] Jag ber om ursäkt om tråden skrevs i fel forum. /chrbo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
riyu Skrivet oktober 14, 2009 Anmäl Share Skrivet oktober 14, 2009 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet oktober 14, 2009 Anmäl Share Skrivet oktober 14, 2009 Är låten en officiell sådan så finns det med 99% säkerhet med i Anime News Networks lilla lista över OP/ED-låtar. Sök upp OP på deras sida. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet oktober 14, 2009 Anmäl Share Skrivet oktober 14, 2009 Vi avvaktar och ser om trådskaparen kan förklara mer korrekt vad han är ute efter. Klockren gif f.ö XD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
chrbo Skrivet oktober 16, 2009 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 16, 2009 Är låten en officiell sådan så finns det med 99% säkerhet med i Anime News Networks lilla lista över OP/ED-låtar. Sök upp OP på deras sida. Tackar, hittade låten efter många om och men. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet oktober 16, 2009 Anmäl Share Skrivet oktober 16, 2009 Låser tråden då, eftersom den har avverkat sitt syfte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg