Volbla Skrivet december 11, 2009 Anmäl Share Skrivet december 11, 2009 Har njutit mer och mer av Kobato ju längre den fortgått. Puttenuttgrejerna lyckas dom rätt hyffsat med, ganska rolig och hintsen om seriösa grejer har implementerats på ett passande sätt. Den är bara allmänt trevlig att titta på. Fast ändå inte jättebra. Än så länge är den inte mycket mer än en monster of the week. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet december 18, 2009 Anmäl Share Skrivet december 18, 2009 Di dum di dum Seitokai 11 Sa jag att jag i början av serien alltid väntade på sweet seduction av Mafuyu? Ända sen han sa att han skulle gå på henne först. Det här var som... julafton sammanträffande nog. Bara dom gör nåt bra av det här i kommande avsnitt. Minatsu var för övrigt riktigt cool i samuraiutstyrseln. Annars har jag alltid tyckt att hon är den minst iögonfallande av gänget. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet december 26, 2009 Anmäl Share Skrivet december 26, 2009 Darker than Black 2, sista avsnittet. Spoiler Jag var lite oklar på exakt vad som hände, sen kom jag på att det inte spelar någon roll. Och att Misakis chef är Golgo 13. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet december 26, 2009 Anmäl Share Skrivet december 26, 2009 Darker than Black 2, sista avsnittet. Jag var lite oklar på exakt vad som hände, sen kom jag på att det inte spelar någon roll. Och att Misakis chef är Golgo 13. Ingen idé att skriva något då din sammanfattning av slutet var som jag kände. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet december 26, 2009 Anmäl Share Skrivet december 26, 2009 Får faktiskt hålla med om slutet, sen trodde jag hela tiden den skulle bli längre :( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet december 26, 2009 Anmäl Share Skrivet december 26, 2009 Jag kan förtydliga och säga att jag inte var kritisk mot slutet. Jag menade att medan jag förstod helheten, så var det lite oklart med detaljerna, men att detaljerna inte spelar så stor roll. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amarda Skrivet december 27, 2009 Anmäl Share Skrivet december 27, 2009 fattar inte slutet helt heller, jag har hört att det kommer typ en ova om tiden mellan säsong ett och 2. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet december 27, 2009 Anmäl Share Skrivet december 27, 2009 Jag fattade slutet, men där var en del oklara saker och lite "Jaha... okej."-moment. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg