Marina Skrivet augusti 4, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 4, 2004 OH hejsan:) Jaa undrar om det är någon här som vet var man kan köpa manga filmer som billigast? XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gafvert Skrivet augusti 4, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 4, 2004 Kan vara lite svårt om du inte specifierar en viss film, men de här sidorna är värt ett besök. www.Webhallen.se www.Fantasybutiken.com www.DVDnorden.se www.Spelbutiken.se www.SFbok.se Dock så brukar manga som film kallas anime och därför hör den här tråden hemma i anime sektionen. Välkommen föresten. B) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sokkan Skrivet augusti 4, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 4, 2004 Om du inte har något emot att dina pengar hamnar i jänkarhänder (vilket de mer eller mindre direkt gör ändå när du beställer från svenska butiker) blir det oftast billigast om du importerar direkt (från USA, Storbritannien eller Australien om du vill ha engelsk textning) eller köper från någon butik som enbart sysslar med importer. Swedisc Robert's Anime Corner Store Deep Discount DVD Dessa brukar jag handla regelbundet från. Med Swedisc är det absolut noll risk att råka ut för diverse onda tullkostnader, aldrig hänt mig med de andra heller men de garanterar ingenting. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spazer Skrivet augusti 5, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 5, 2004 http://www.dvdboxoffice.com/ En Kanadensisk nätbutik som jag hört många lovord om, men har aldrig själv handlat därifrån dock. De har fraktfri leverans... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lordgus Skrivet augusti 5, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 5, 2004 http://www.dvdboxoffice.com/En Kanadensisk nätbutik som jag hört många lovord om, men har aldrig själv handlat därifrån dock. De har fraktfri leverans... Japp, jag handlar i stort sett bara från dem numera. Har aldrig haft några problem. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg