Linkmaster Skrivet oktober 5, 2009 Anmäl Share Skrivet oktober 5, 2009 Tråden flyttad. Lycka till med försäljningen. /Meatrose Har nu fixat bilder på kläderna jag säljer med min tjej som modell i dom adda min msn om du vill köpa vi kan bestämma pris (guan_yu@live.se) <----- understräck mellan guan och yu Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet oktober 5, 2009 Anmäl Share Skrivet oktober 5, 2009 Jag förvarnar bara om att om en timme eller så kommer du få besök av en ytterst trevlig Meatrose som kommer hävda att du postat i fel forum och flyttar således din tråd hit, med det sagt förmodar jag att det är smartare att vänta tills tråden flyttats än att skapa en ny i kränga-grejer-forumet. Fixat. ;) -Sceleris Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Linkmaster Skrivet oktober 5, 2009 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 5, 2009 Om någon inte vill ha dom så kan jag alltid sälja dom nån annastans väntar på svar tills på fredag Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira-Dragon Skrivet oktober 13, 2009 Anmäl Share Skrivet oktober 13, 2009 Hej! jag blev just medlem här, såg att man kan göra en och annan affär med folk som säljer trevliga saker :D Har du kvar cosplay kläderna? jag vill kanske ha...xD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg