Linkmaster Skrivet oktober 2, 2009 Anmäl Share Skrivet oktober 2, 2009 Hej hej ger nu ut gratis cosplay kläder från min tjej och hon har jävl*** mycket cosplay kläder så om nån vill ha adda Guan_yu@live.se eller lägg in ett medelande här. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet oktober 2, 2009 Anmäl Share Skrivet oktober 2, 2009 Jag tolkar säkert fel, men denhär posten fick mig att garva XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Linkmaster Skrivet oktober 2, 2009 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 2, 2009 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet oktober 2, 2009 Anmäl Share Skrivet oktober 2, 2009 då är du väldigt speciell i sånna fall hur kan man skratta åt en forum tråd.jo kanske om man e dum i huvet jaha. tack för den du. :S Tyckte det målade upp komiska scenarion att du ger bort din flickväns kläder. men jaja. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet oktober 2, 2009 Anmäl Share Skrivet oktober 2, 2009 jo kanske om man e dum i huvet Läs punkt 1B och 1C i reglerna. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Linkmaster Skrivet oktober 2, 2009 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 2, 2009 ok jag ber om ursäkt men har ni msn så snälla adda mig så kan jag ge er några cosplay ananrs kan min tjej sy de ni vill ha om ni vill kan ni får betala Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenzoku Skrivet oktober 2, 2009 Anmäl Share Skrivet oktober 2, 2009 Varför det hela är komiskt är att du antagligen är seriös när du menar att du "ger bort" kläderna, utan någon hake. Utan bilder eller specifik information känns inlägget inte särskilt pålitligt och var väl kanske därför Ashaz skrattade, skulle jag gissa på. Hur kommer det sig att du inte säljer kläderna? Anser du att det inte finns något värde i de kläder din flickvän har sytt? Och jag förstår verkligen inte varför hon skulle sy "det vi vill ha". Sen att vara dryg åt folk du vill göra affärer med är inte särskilt proffsigt. Allt känns bara väldigt oseriöst. Om ingen verkar intresserad eller om du inte lägger upp lite bilder eller mer information, och eftersom man får känslan av att du måste kvickt "bli av med" kläderna, så tycker jag att du kan gå till frälsningsarmén eller dylikt och ge bort kläderna till de som behöver. Personligen skulle jag finna det oerhört komiskt att se barn i Afrika gå runt med cosplaykläder :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Linkmaster Skrivet oktober 2, 2009 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 2, 2009 ok ok jag får väl be henne ta på sig alla och så tar jag kort och lägger upp nån stans och säljer dom för en summa 500kr för final fantasy 400kr naruto Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Riz Skrivet oktober 11, 2010 Anmäl Share Skrivet oktober 11, 2010 Men... Liksom... Ingen info eller något alls... Du råkar inte vara någon pervers gubbe som lurar små animefreaks på cosplay kläder? DD: 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet oktober 11, 2010 Anmäl Share Skrivet oktober 11, 2010 Men... Liksom... Ingen info eller något alls... Du råkar inte vara någon pervers gubbe som lurar små animefreaks på cosplay kläder? DD: Observera när tråden skapades och tid sen senaste inlägget. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet oktober 11, 2010 Anmäl Share Skrivet oktober 11, 2010 Men... Liksom... Ingen info eller något alls... Du råkar inte vara någon pervers gubbe som lurar små animefreaks på cosplay kläder? DD: Vill du ha mer information så det är bara att kontakta honom, kontaktuppgifter finns i inlägget ju. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Riz Skrivet oktober 12, 2010 Anmäl Share Skrivet oktober 12, 2010 Observera när tråden skapades och tid sen senaste inlägget. My bad... >_< Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sangofanett Skrivet april 4, 2011 Anmäl Share Skrivet april 4, 2011 Vilken storlek? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg