riyu Skrivet september 24, 2009 Anmäl Share Skrivet september 24, 2009 Finns i Stockholm. Frakt tillkommer, men upphämtning/möte går bra. Alla är region 2, och helt utan undertexter. Yuugen Kaisha har däremot engelsk dubb som extra ljudspår. 1. Gunbuster Perfect Guide. Innehåller även en fet bok fylld med info och artwork. 2. Genesis Climber Mospeada DVD-Box. 80-tals mecha som var en del av amerikanska Robotech. Innehåller volym 1-6 med hela TV-serien + OVA. 3. Ghost in the Shell - Stand Alone Complex Vol. 1. Första utgåvan som kommer med box för volym 1-5 och ett samlarkort på Motoko. 4. Martian Succesor Nadesico Vol. 1-2. 5. Yuugen Kaisha / Phantom Quest Corp. Alla fyra avsnitt. Innehåller även engelskt dubbspår. 6. Maison Ikkoku Vol. 1. 7. Premium Guide DVD from Ghost in the Shell to Innocence. 8. Ragnarok Online Japan Championship 2007 Vol. 1 & 2. Dubbla DVD:er i varje volym, en med guild wars-delen, och en med ett TV-program om Ragnarok Online. Medföljer 5 samlarkort med koder som kan utbytas mot föremål i spelet. 9. SÅLT Gundress. Första utgåvan med extra broschyr. 10. Neon Genesis Evangelion 01 Test-Type. Premiär-DVD med första avsnittet inför remastern som kom 2003. 11. Super Dimensional Fortress Macross Vol. 1. 12. SÅLT Tenchi Muyo! Movie Double Pack. Med Tenchi in Love och Tenchi in Love 2. 13. BeForU / Four Piece - Riyu Kosaka Live 2008. Live-DVD med BeForU och Riyu Kosaka (ej anime). 14. Axion. B-film med Riyu Kosaka (ej anime). 15. Riyu Kosaka Making of Photobook. Film om hur hennes första fotobok gjordes (ej anime). Hoppas att något ska vara av intresse. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet september 24, 2009 Anmäl Share Skrivet september 24, 2009 Memo to self: fråga om riyu har kvar 1 och 7 om typ ett par månader. (~.~) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet september 24, 2009 Anmäl Share Skrivet september 24, 2009 Memo to self: fråga om riyu har kvar 1 och 7 om typ ett par månader. (~.~) Jag vill köpa 1 och 7 omgående! (j/k) xD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet september 24, 2009 Anmäl Share Skrivet september 24, 2009 Jag skulle inte gråta några floder över det, och riyu behöver säkert pengarna, så whatevs. :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet september 24, 2009 Anmäl Share Skrivet september 24, 2009 #7 drog även mina ögon till sig direkt. Synd man inte kan japanesiska. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
riyu Skrivet september 24, 2009 Författare Anmäl Share Skrivet september 24, 2009 Ha som samlargrej? :) Grejerna finns kvar så länge jag inte ändrar något i första posten, så det är bara att kika in igen när ni har cash. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet september 24, 2009 Anmäl Share Skrivet september 24, 2009 #7 drog även mina ögon till sig direkt.Synd man inte kan japanesiska. Tja... om du har planer på att lära dig så är det väl inget svårt val att köpa, eller hur? :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
riyu Skrivet oktober 31, 2009 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 31, 2009 Memo to self: fråga om riyu har kvar 1 och 7 om typ ett par månader. (~.~) 1 och 7 finns kvar! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet oktober 31, 2009 Anmäl Share Skrivet oktober 31, 2009 Jag har, kontanter och bankkonton ihopräknat, omkring 100 spänn... så kanske inte riktigt ännu. :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet oktober 31, 2009 Anmäl Share Skrivet oktober 31, 2009 hur mycket för 9 o 12 ??? Är sugen på andra också men är nog mest intresserad av dom faktist Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
riyu Skrivet oktober 31, 2009 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 31, 2009 Är 300kr för mycket begärt? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet oktober 31, 2009 Anmäl Share Skrivet oktober 31, 2009 neee det tycker jag inte ^^ jag slår till ;) jag bor ju rätt nära stan också, så vi kan ju ses där inne typ hmm vad sägs om nästa helg? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
riyu Skrivet november 1, 2009 Författare Anmäl Share Skrivet november 1, 2009 Du får gärna komma till Sundbyberg Station och hämta de när du vill :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet november 2, 2009 Anmäl Share Skrivet november 2, 2009 kk du har inget för dig på dagarna eller :D ? tänkte om du vill chilla ta en kopp kaffe eller nåt så man får reda vem du är eftersom du ändå bor i förorten :D owell Lördag skulle iaf passa mig bra, typ mitt på dan eller nåt sånt? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
riyu Skrivet november 3, 2009 Författare Anmäl Share Skrivet november 3, 2009 Du är välkommen att kika förbi om du vill men jag har inte direkt så mycket att bjuda på + att jag bor hemma ;) Men lördag ska nog gå bra. :) Kanske är ute och kör lite på eftermidden, så gärna nån mitt på dan, vid lunch typ. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet december 14, 2009 Anmäl Share Skrivet december 14, 2009 Tänkte bara höra om du har Macross-dvdn kvar och vad du isf hade tänkt dig för den? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
riyu Skrivet december 15, 2009 Författare Anmäl Share Skrivet december 15, 2009 Macross-DVD:n har jag kvar. 150kr plus eventuell frakt? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet december 15, 2009 Anmäl Share Skrivet december 15, 2009 Macross-DVD:n har jag kvar. 150kr plus eventuell frakt? Ni bor båda i Stockholm. Varför skicka med post? ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
riyu Skrivet december 15, 2009 Författare Anmäl Share Skrivet december 15, 2009 Macross-DVD:n har jag kvar. 150kr plus eventuell frakt? Ni bor båda i Stockholm. Varför skicka med post? ;) Tja, det var därför jag skrev "eventuell frakt". Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet december 15, 2009 Anmäl Share Skrivet december 15, 2009 Låter bra, däremot så kommer jag att vara bortrest från fredag tills Januari så jag det får ske någon gång när jag kommer hem. Förresten, det är den remastrade utgåvan va? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
riyu Skrivet december 15, 2009 Författare Anmäl Share Skrivet december 15, 2009 Det vet jag faktiskt inte, men jag tror inte det. Artikelnumret är B00005L820 så du kanske kan söka fram mer info med det om du vill. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
riyu Skrivet januari 6, 2010 Författare Anmäl Share Skrivet januari 6, 2010 Låter bra, däremot så kommer jag att vara bortrest från fredag tills Januari så jag det får ske någon gång när jag kommer hem. Hur blir det? Skulle du ha något? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet januari 6, 2010 Anmäl Share Skrivet januari 6, 2010 Låter bra, däremot så kommer jag att vara bortrest från fredag tills Januari så jag det får ske någon gång när jag kommer hem. Hur blir det? Skulle du ha något? Ah, ledsen glömde helt bort. Nja, tror inte att det blir något då den info jag kunnat få fram tyder på att den inte är remastrad. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
riyu Skrivet juni 22, 2010 Författare Anmäl Share Skrivet juni 22, 2010 Om ingen vill ha Mospeada-boxen för 500kr + eventuell frakt så tar jag fan med den till Japan och säljer i nån sketen begagnat-butik. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg