docster Skrivet mars 31, 2004 Anmäl Share Skrivet mars 31, 2004 Vad tycker ni om den "andra säsongen"? Rena rama skrattfesten enligt mig, roligaste animen som finns ute just nu :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xenocloud Skrivet mars 31, 2004 Anmäl Share Skrivet mars 31, 2004 En av den roligaste Animen. Tyckte väldigt mycke om Full Metal Panic! med. Full Metal Panic Fumoffu var lite kort tycker jag, hade velat att dem gjorde den lika många avsnitter som föregående. 24 Avsnitter. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johanz Skrivet mars 31, 2004 Anmäl Share Skrivet mars 31, 2004 Fumoffu är ju grymt bra XD Sagara Sousuke powah typ :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bosatsu Skrivet mars 31, 2004 Anmäl Share Skrivet mars 31, 2004 Tyckte den var väldigt mycket sämre än första säsongen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xenocloud Skrivet mars 31, 2004 Anmäl Share Skrivet mars 31, 2004 Full Metal Panic? Fumoffu har inte lika mycke Action och att den är inte lika allvarligt som Full Metal! Panic. Själv så tycker jag att båda är bra på sina sätt. Full Metal Panic! = Mech och blandat Full Metal Panic? Fumoffu = Komedi Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Phaze Skrivet mars 31, 2004 Anmäl Share Skrivet mars 31, 2004 Hehe FMP:Fumoffu är otroligt rolig =D Men sen har vi juh Harem animen Maburaho och Komedin Jubei Chan 2, även om Jubei Chan 2 är rätt oseriös så e den faktiskt rätt kul =D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet mars 31, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet mars 31, 2004 Hehe FMP:Fumoffu är otroligt rolig =DMen sen har vi juh Harem animen Maburaho och Komedin Jubei Chan 2, även om Jubei Chan 2 är rätt oseriös så e den faktiskt rätt kul =D Inte sett någon av de två serierna du nämnde, får väl ge dem en chans och se om de slår fumoffu's humor :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eshara Skrivet mars 31, 2004 Anmäl Share Skrivet mars 31, 2004 Sagara Sousuke to the limit! Ofantligt gulligt när han hopper på de onda killarna samtidigt som han skriker "FUMOFFU" med jättemysig nalleröst. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet maj 17, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet maj 17, 2004 Serien har nu blivit licenserad! ADV Films announced at their panel that they now hold the rights to Full Metal Panic? Fumoffu Saxat från Anime News Network Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cainz Skrivet maj 17, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 17, 2004 Helskön serie FMP, först en seriös action och sen komedi och schoolkids i Fumoffu, gillar båda skarpt! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jagvillha Skrivet maj 17, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 17, 2004 Serien har nu blivit licenserad!ADV Films announced at their panel that they now hold the rights to Full Metal Panic? Fumoffu Saxat från Anime News Network ok, det var ju kanske lite tråkigt. Eller något. Själva serien i sig tycker jag är oerhört rolig, en av de bästa i sin genre. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sock Skrivet maj 18, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 18, 2004 Vad tycker ni om den "andra säsongen"? Rena rama skrattfesten enligt mig, roligaste animen som finns ute just nu :) Jo man fick sig ju ett antal skratt under tiden man såg den :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet maj 18, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 18, 2004 Full Metal Panic är bra och Fumoffu är bättre men anledning att skratta är det inte. ENLIGT MIG..... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Krunaldo Skrivet maj 18, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 18, 2004 FMPF är komedi, den som inte tycker om detta kan gå och se alchemist istället. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Geo Skrivet maj 18, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 18, 2004 FMP Fumoffu är extrem rolig, bästa var när han tränade upp ryggby klubben Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
magnet Skrivet maj 18, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 18, 2004 Jag tycker att avsnittet då de är på det avlägsna varmkällsbadet är absolut roligast. Det är så kul när de driver med action genren när grabbarna springer runt i skogen för att kunna tjuvkika på flickorna. När de håller sina tal för att det är för mänslighetens bästa och allt sånt man kan få höra i en krigs film. Störtskönt tycker jag. Så kul har jag inte haft det på länge, när jag tittat på anime. ha D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cainz Skrivet maj 18, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 18, 2004 Jag tycker att avsnittet då de är på det avlägsna varmkällsbadet är absolut roligast. Det är så kul när de driver med action genren när grabbarna springer runt i skogen för att kunna tjuvkika på flickorna. När de håller sina tal för att det är för mänslighetens bästa och allt sånt man kan få höra i en krigs film. Störtskönt tycker jag. Så kul har jag inte haft det på länge, när jag tittat på anime. ha D Du har rätt, det känns som om FMP: Fumoffu är en slags "parodi" på FMP. Dock tycker jag inte att Hot Spring-avsnittet var så värst bra, det finns bättre. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mellow Skrivet maj 22, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 22, 2004 FMP Fumoffu är extrem rolig, bästa var när han tränade upp ryggby klubben fan, man blev ju lite rädd alltså :D Det jag saknade med FMP! och FMP?2 var romans, det är ju inte meningen den ska vara romantisk, men jag vill ha ett lyckligare slut mellan Chidori och Sagara. Men OMG va det fanns roliga saker, jag fick ju en chock efter att ha sett FMP! innan, jag menar, den galna polisen!!!! tummen upp för FMP!? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg