Gogo Skrivet augusti 30, 2009 Anmäl Share Skrivet augusti 30, 2009 Hej hej. Bud som gäller. Musik: Evangelion:2.0 Yo Can (Not) Advance OST Nån special utgåva med bonusskiva Manga: ES 1-2 (http://en.wikipedia.org/wiki/ES_(Eternal_Sabbath)) Genshiken 1-3 Monster 1-2 Yotsuba 1-2 Cromartie High School 1-4 Seraphic Feather 1-6 (http://www.animenewsnetwork.com/encyclo ... hp?id=1338) Har volym 7 på japanska TV-spel: Tekken 4 Guilty Gear X Gran Turismo 4 Capcom VS SNK 2 ZOE 1 och 2 Guilty Gear X2 Reloaded FFVIII JAPANSK UTGÅVA MED OBI Valkyrie Profile med obi OBS Japansk utgåva Saga Frontier II Amerikansk utgåva Anime: Evangelion platinum box + tre volymer (första, fina, ADV utgåvan) Trigun 1 - 8 (madman utgåva) Någon som är intresserad av något? lägg ett bud. ^-^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet augusti 30, 2009 Anmäl Share Skrivet augusti 30, 2009 Jag förmodar att mangan är på engelska? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gogo Skrivet augusti 30, 2009 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 30, 2009 yes Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet augusti 30, 2009 Anmäl Share Skrivet augusti 30, 2009 Om kvaliten på böckerna är bra så bjuder en hundralapp på Yotsuba-böckerna! (exkl. frakt) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gogo Skrivet augusti 31, 2009 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 31, 2009 Jodå, det är finfin kvalitet. Du bor inte i Sthlm så man kan ses och överlämna varorna på så sätt? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet augusti 31, 2009 Anmäl Share Skrivet augusti 31, 2009 Jodå, det är finfin kvalitet. Du bor inte i Sthlm så man kan ses och överlämna varorna på så sätt? Heh man kan ju alltid önska, bor på västkusten ^^; Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gogo Skrivet augusti 31, 2009 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 31, 2009 Jahaja. :P Så volym 1 och 2 av Yotsuba för 100:- alltså? Du vill inte stå för frakten..? ^_^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet augusti 31, 2009 Anmäl Share Skrivet augusti 31, 2009 Jahaja. :P Så volym 1 och 2 av Yotsuba för 100:- alltså? Du vill inte stå för frakten..? :) Köparen står väl alltid för frakten? :O Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gogo Skrivet augusti 31, 2009 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 31, 2009 Jo. Bara kollar. :o Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet augusti 31, 2009 Anmäl Share Skrivet augusti 31, 2009 "en hundralapp [...] (exkl. frakt)" är väl ganska otvetydigt. Men vadå "står alltid för frakten"? Var i lagboken står det? ;P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet augusti 31, 2009 Anmäl Share Skrivet augusti 31, 2009 Jag förutsatte att jag står för frakten, men om du gärna vill så =D Gjorde ett hastigt kik på postens hemsidaoch testade deras lilla skicka-guide som tror att frakten går på ~46 spänn, dock med mina lite större-än-jag-tror-dimensioner. Om böckerna väger under 500 gram, vilket jag är 90% säker på att de gör, går 6 frimärken på 33 spänn. Så vira in böckerna i en massa papper som du hittar tills det blir någon form av oigenkännelig fyrkantig boll-liknande sak som får plats i postens brevlådor så skall det nog inte vara några problem =D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet september 8, 2009 Anmäl Share Skrivet september 8, 2009 Paket på posten idag! Helsnyggt Gogo, de första matta omslagen i min bokhylla tror jag dessutom bestämt att det är <. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gogo Skrivet september 8, 2009 Författare Anmäl Share Skrivet september 8, 2009 Najs! Haha, kul att du är nöjd! =) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg