shikosan Skrivet augusti 14, 2009 Anmäl Share Skrivet augusti 14, 2009 Jag har hittat olika sidor på internet där man kan lära sig japanska, men hur ska man veta vilka sidor som är seriösa? Oseriösa sidor kan ju ha fel. Någon som vet seriösa sidor? (jag lär mig hemma, och har köpt en japansk lärobok, dock står inte allt i den, så jag vill ha tips på sidor. Helst på svenska eller engelska) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet augusti 14, 2009 Anmäl Share Skrivet augusti 14, 2009 Det är ont om sådana sidor som är gjorda på ett sätt att lära ut. Jag skulle hellre rekommendera böckerna Genki I och II. Har själv gått några kurser med de kursböckerna, och de "saknar" inget precis. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet augusti 14, 2009 Anmäl Share Skrivet augusti 14, 2009 Man kan ju också tillägga att i princip alla de större universiteten runtom i Sverige erbjuder gratis japanskakurser, både heltid och kvällslektioner. Du åker dock på att köpa kursliteratur själv, men om jag inte minns helt fel så kan man få studiestöd för det. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg