maousama Skrivet augusti 1, 2009 Anmäl Share Skrivet augusti 1, 2009 är det någon mer än jag som hoppas att skip beat ps2 spelet ska komma till sverige ?. själv få ville jag genast flytta så att jag skulle kunna köpa spelet he he. Det verkade så bra när jag kollade på öppnings videon på youtube. Jag blev riktigt glad över att få se några från BEAGLES i spelet he he http://www.youtube.com/watch?v=eDPoO7x4 ... re=related ( länk till videon) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet augusti 4, 2009 Anmäl Share Skrivet augusti 4, 2009 Chansen för att det där spelet släpps utanför Japan är obefintliga. Sen så tror jag inte att det är särskilt mycket att ha heller, sådana spel brukar bestå till 90% text sen så kanske man får göra något som liknar att spela ett spel under de resterande 10%. Oftast när det kommer till sådana adaptioner så är öppningsanimationen så bra det blir. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg