Volbla Skrivet november 4, 2009 Anmäl Share Skrivet november 4, 2009 Är han stark? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet november 4, 2009 Anmäl Share Skrivet november 4, 2009 Är han stark? Nej Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet november 4, 2009 Anmäl Share Skrivet november 4, 2009 är han blond? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet november 4, 2009 Anmäl Share Skrivet november 4, 2009 är han blond? Nej -> dvs svart eller brun kvar Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet november 5, 2009 Anmäl Share Skrivet november 5, 2009 Innehåller serien övernaturliga aspekter? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet november 5, 2009 Anmäl Share Skrivet november 5, 2009 Innehåller serien övernaturliga aspekter? Ja Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet november 5, 2009 Anmäl Share Skrivet november 5, 2009 Jag gissar på Touma Kamijou från Index! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet november 5, 2009 Anmäl Share Skrivet november 5, 2009 Jag gissar på Touma Kamijou från Index! Fel Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet november 5, 2009 Anmäl Share Skrivet november 5, 2009 Tjaa, jag känner mig obligerad att gissa på Yuji från Shakugan no Shana. Och om det inte är rätt, finns det män i serien som är starkare än honom? =) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet november 5, 2009 Anmäl Share Skrivet november 5, 2009 Tjaa, jag känner mig obligerad att gissa på Yuji från Shakugan no Shana. Fel Och om det inte är rätt, finns det män i serien som är starkare än honom? =) Om du menar starkare övernaturliga krafter: Nej (i alla fall som Yuji är i säsong två) edit Hmm, i alla fall personer som är huvudfigurer i denna serie Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sushi-cat Skrivet januari 31, 2012 Anmäl Share Skrivet januari 31, 2012 Svårt... Kille, häftigt temperament, välutrustad, kan inte magi, slåss, har inte grönt hår... Inte Son-goku... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hoshi Skrivet oktober 21, 2013 Anmäl Share Skrivet oktober 21, 2013 Är det Hei från Darker than Black? ... Fast han lär nog vara rätt stark ._. Är det något särskilt med huvudpersonen som gör honom speciell bland alla andra? Som typ, att han är någon form av "utvald" eller något liknande? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg