Amarda Skrivet juli 14, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 14, 2009 Här kan man dela med sig av sina spotify spelningslistor Här är min spelningslista som jag lyssnar på dyngnet runt http://open.spotify.com/user/amarda/pla ... wfiNBd37Q2 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FrisseFrissén Skrivet juli 14, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 14, 2009 Jag lyssnar inte på min lista dygnet runt, men jag brukar spela den då och då. http://open.spotify.com/user/kuckibruak ... 7rnJn8wxpu Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet juli 14, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 14, 2009 Vore kanske mer relevant om ni skrev vad den innehöll, genre eller exempel på låtar, och varför just eran spellista är bra? Jag ger iaf inte mycket för att prov lyssna på random-spellista, utan någon anning om innehåll. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
soleher Skrivet juli 14, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 14, 2009 Och jag bryr mig inte om Spotify över huvud taget. :S 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amarda Skrivet juli 14, 2009 Författare Anmäl Share Skrivet juli 14, 2009 Och jag bryr mig inte om Spotify över huvud taget. :S bara så du vet så är det en tråd för de som vill dela med sig av sina spelnings listor inte en vad jag tycker om spotify tråd. De som vill beskriva vad fär musik man har på sina spelningslistor kan göra det och de som inte vill göra det behöver inte det. Jag anser att man lyssnar på fler genres om man inte säger vad det är. Om jag t ex sägar att det är indie rock, och någon inte gillar det så kommer den personen inte öppna spelningslistan för att han/hon tror att det är bara skit, men om han inte rikitgt vet vad det är så kan han/hon få en trevlig överaskning och blir kanse sen ett indiefan Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenzoku Skrivet juli 18, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 18, 2009 Och jag bryr mig inte om Spotify över huvud taget. :S bara så du vet så är det en tråd för de som vill dela med sig av sina spelnings listor inte en vad jag tycker om spotify tråd. Tror han är medveten om det. Något som är viktigare än det är Soleher's särskrivning! Drop it! Min spelningslista är otroligt blandad, så det finns säkert något som alla tycker om skulle jag tro :) spotify:user:kenzoku:playlist:6mZsGAQKdWP13KuWOT2ExM Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet juli 18, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 18, 2009 Något som är viktigare än det är Soleher's särskrivning! Om vi nu ska korrigera varandras språkbruk vill jag upplysa dig om att possessiva apostrofer inte används i svenskan. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenzoku Skrivet juli 19, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 19, 2009 Något som är viktigare än det är Soleher's särskrivning! Om vi nu ska korrigera varandras språkbruk vill jag upplysa dig om att possessiva apostrofer inte används i svenskan. Vilken tur att detta inte är en tråd för att korrigera varandras språkbruk då, utan en tråd för att dela spotify-listor. ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Robbana87 Skrivet juli 29, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 29, 2009 Jag lyssnar på det mesta... allt från Reggae till Black Metal Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ice Skrivet februari 5, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 5, 2010 Jag ska lägga in den senare. =) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Largo Skrivet februari 5, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 5, 2010 Här är min's spel lista över vilka låtar jag brukar spela på basen, elva stycken hittils! :) Här är en dreamhack-spellista. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amarda Skrivet februari 5, 2010 Författare Anmäl Share Skrivet februari 5, 2010 Bas är instrumentet för män. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Largo Skrivet februari 5, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 5, 2010 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Soja Skrivet februari 5, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 5, 2010 Hehe, den är bra! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Largo Skrivet februari 23, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 23, 2010 Har skapat en till spellista nu, här är min kompletta lista: Largo and the gang's koncertlåtar Kvalitetsmys med Largo Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
doppler Skrivet juni 1, 2010 Anmäl Share Skrivet juni 1, 2010 Provade att göra en spellista av liknande saker jag skulle valt stående bakom skivspelarna en lördagkväll. Tyvärr utan taktmixning här då, men låtarna är ju lika bra för det. Rekommenderar lagerlokal och strobljus för maximal upplevelse. SMUTS Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Largo Skrivet augusti 16, 2010 Anmäl Share Skrivet augusti 16, 2010 I helgen snubblade jag över det bästa albumet på spotfy! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Olji Skrivet januari 5, 2011 Anmäl Share Skrivet januari 5, 2011 bump? Här är min Spotify-lista Innehåll: (ordande inom genre...lite grann :P) Metal: Adept Alexisonfire As I Lay Dying Atreyu Bullet For My Valentine Disturbed In Flames It Dies Today Killswitch Engage Parkway Drive Protest The Hero Sonic Syndicate Punk: Millencolin Rock: Fallout Boy Hardstyle(techno): D-Block Dark Oscillators Headhunterz S-Te-Fan Showtek Zatox Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg