riyu Skrivet juli 14, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 14, 2009 Nån som känner till ett smidigt litet program som gör jobbet åt en? Det viktiga är att man ska kunna välja vilka små bilder som ska vara med. Här är ett exempel Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet juli 14, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 14, 2009 Det heter "fotomosaik" (photo mosaic). Jag har aldrig gjort ett själv, men med det som sökord är det nog lättare att hitta plugins eller separata program. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
soleher Skrivet juli 14, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 14, 2009 En klassiker. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amarda Skrivet augusti 10, 2009 Anmäl Share Skrivet augusti 10, 2009 efter att jag har googlat runt lite så hittade jag denna sida, där kan man göra bilder av bilder http://www.ursispaltenstein.ch/blog/web ... ents/4077/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg