emer Skrivet juli 10, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 10, 2009 Jahapp...lite svårt att dra detta kort, men jag ska göra mitt bästa. Jag söker helt enkelt folk som kan (gratis då) recensera och diskutera konvent runtom i landet och sedan bidra med egna åsikter på min community. Scam? Givetvis fattar jag att detta måste låta helt absurpt, men detta är bara en del av processen som jag snart rullar igång då jag även kommer att försöka få igång folk utomlands. Hur? Allt kommer vara forumbaserat och förhoppningsvis flyta på av sig själv för att sedan även bli ett sammarbete med arrangörer (gratis reklam uppskattas alltid). GTFO! Inte förän jag har länkat mitt forum: helz0ne.com, än är inte denna konvent-del öppen för allmänheten men jag och min staff gör vårat bästa för att få fart på det ASAP. Varför? Som jag skrev tidigare, sammarbete. Mellan deltagare och arrangörer. Arrangörerna får gratis reklam (då vi även kommer lista konvent på G) för att sedan recensera de efteråt. Kontakt: PM på forumet (måste registrera) eller mail: helz0ne@hotmail.com Svara väldigt gärna på alla frågor : ) //emer, admin och grundare av helz0ne-scans respekt _Added_ Cosplayers sökes med! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
soleher Skrivet juli 10, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 10, 2009 Läskig avatar är läskig. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
emer Skrivet juli 10, 2009 Författare Anmäl Share Skrivet juli 10, 2009 Awesome avatar är awesome heter det ; D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Largo Skrivet juli 12, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 12, 2009 Ett tips, använd inte hotmail. google apps är ett väldigt lätt och stabilt verktyg för att få gratis E-posthantering till din domän. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
emer Skrivet juli 12, 2009 Författare Anmäl Share Skrivet juli 12, 2009 Sant, det är vad jag har hört med, men den där skaffades ett väldigt bra tag sedan...och har inte ändrats helt enkelt : ) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg