Blå Skrivet juli 9, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 9, 2009 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet juli 10, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 10, 2009 ja tack. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet juli 10, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 10, 2009 ja tack. +2 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet juli 10, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 10, 2009 Naeh... jag klarar mig utan... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet juli 10, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 10, 2009 Slipp då :P För övrigt riktigt bra skrivet av Blå. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet juli 10, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 10, 2009 För övrigt riktigt bra skrivet av Blå. Har jag missat något? o_O Klibbnisse, Kryddan och vargen är ju underbar! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet juli 10, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 10, 2009 Ärligt talat såg jag aldrig första säsongen, men jag kunde bara inte låta bli att bryta det överdrivet positiva mönster som Ashaz och Dread bidrog till =D Jag har planerat att se den någon gång dock... frågan är bara när ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tsukasa-san Skrivet juli 10, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 10, 2009 För övrigt riktigt bra skrivet av Blå. En bild säger mer än tusen ord. ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pthia Skrivet juli 10, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 10, 2009 Mer kryddiga vargar åt folket... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blå Skrivet augusti 2, 2009 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 2, 2009 Tummen upp för serien så här långt som fokuserar mer på relationen mellan Horo och Lawrence istället för massa snack om handeln. Och trotts att den givetvis är med fortfarande så känns inte ens den lika tråkig. Kryddvargens andra säsong är helt klart ett steg i rätt riktning för att underhålla mig. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Addie Skrivet augusti 3, 2009 Anmäl Share Skrivet augusti 3, 2009 Tummen upp för serien så här långt som fokuserar mer på relationen mellan Horo och Lawrence istället för massa snack om handeln. Och trotts att den givetvis är med fortfarande så känns inte ens den lika tråkig. Kryddvargens andra säsong är helt klart ett steg i rätt riktning för att underhålla mig. Tycker precis likadant. Ser fram emot hur det kommer gå med deras relation. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet augusti 3, 2009 Anmäl Share Skrivet augusti 3, 2009 Hoppar på tåget jag också. Jag gillar hur fokuset går mer och mer över till deras relation. Jag gillade dock handelssnacket lite, men mest för att man då visste att Lawrence skulle komma på en galen idé :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet augusti 4, 2009 Anmäl Share Skrivet augusti 4, 2009 Säsong 2 lever upp till mina förväntningar än så länge! Personligen så gillar jag handelssnacket, men jag ser också det som en bra sak att dom fokuserar mer på Horo och Lawrence förhållande. Det blir intressant hur serien kommer utvecklas härifrån och framåt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Highbrow Skrivet augusti 24, 2009 Anmäl Share Skrivet augusti 24, 2009 Absolut en av de bästa serierna som gjorts den här säsongen. Jag ser fram emot den fortsatta utvecklingen, både handels- och relationsmässigt i serien :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WioVao Skrivet september 6, 2009 Anmäl Share Skrivet september 6, 2009 Måste säga att jag aldrig sett den här animen, har dock en polare i Tyskland som är helt inne på den :P Vad handlar den om egentligen, fattade inte alltför mycket av första avsnittet Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Addie Skrivet september 6, 2009 Anmäl Share Skrivet september 6, 2009 Handel :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet september 9, 2009 Anmäl Share Skrivet september 9, 2009 Handel :P Jag kollar inte på serien alls pga den anledningen. Visst är det kul att se hur Lawrence lyckas klara sig ur alla kriser med hjälp av hans handel-skillz. Men jag kollar på serien pga den fina relation som byggs upp mellan Horo och Lawrence under seriens gång. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Addie Skrivet september 9, 2009 Anmäl Share Skrivet september 9, 2009 Jag kollar inte heller på den serien för att den innehåller handel. Kollar på den av samma anledning som du gör. Men jag tänkte att eftersom att serien handlar väldigt mycket om handel så vore det nog bäst att skriva det. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet september 9, 2009 Anmäl Share Skrivet september 9, 2009 Måste säga att jag aldrig sett den här animen, har dock en polare i Tyskland som är helt inne på den :P Vad handlar den om egentligen, fattade inte alltför mycket av första avsnittet Den handlar om en kringresande köpman i en medeltida värld som på en av sina resor plockar upp ett slags naturande, en enorm varg, som gillar att ta form av en ung tjej. Efter att ha bott några hundra år som skyddsande i samma by blev hon less och vill tillbaka till sitt hemland. Tillsammans reser de ditåt, och bedriver handel, romantik och äventyr på vägen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet september 9, 2009 Anmäl Share Skrivet september 9, 2009 Måste säga att jag aldrig sett den här animen, har dock en polare i Tyskland som är helt inne på den :P Vad handlar den om egentligen, fattade inte alltför mycket av första avsnittet Den handlar om en kringresande köpman i en medeltida värld som på en av sina resor plockar upp ett slags naturande, en enorm varg, som gillar att ta form av en ung tjej. Efter att ha bott några hundra år som skyddsande i samma by blev hon less och vill tillbaka till sitt hemland. Tillsammans reser de ditåt, och bedriver handel, romantik och äventyr på vägen. Typ det. Skulle nog ha förklarat det så :> Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blå Skrivet september 9, 2009 Författare Anmäl Share Skrivet september 9, 2009 Handel :P Jag kollar inte på serien alls pga den anledningen. Där höll jag på att missuppfatta dig totalt. Nära att jag tänkte ringa och skälla lite på dig. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet september 9, 2009 Anmäl Share Skrivet september 9, 2009 Handel :P Jag kollar inte på serien alls pga den anledningen. Där höll jag på att missuppfatta dig totalt. Nära att jag tänkte ringa och skälla lite på dig. Haha, jag visste att min halvdåliga formulering där skulle missuppfattas xD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet september 9, 2009 Anmäl Share Skrivet september 9, 2009 Typ det. Skulle nog ha förklarat det så :> Whoops, glömde att lägga till "Och så gillar hon att vara naken". Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meatrose Skrivet september 9, 2009 Anmäl Share Skrivet september 9, 2009 Typ det. Skulle nog ha förklarat det så :> Whoops, glömde att lägga till "Och så gillar hon att vara naken". Det skulle jag också om jag hade en sådan där häftig, könlös actionfigurskropp som låter dig vara spritt språngande naken utan att du för den sakens skull blottar något. Då skulle det ju bara kännas totalt onödigt med kläder, såvida det inte råkar vara för kallt för ens personliga smak naturligtvis. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet september 9, 2009 Anmäl Share Skrivet september 9, 2009 Typ det. Skulle nog ha förklarat det så :> Whoops, glömde att lägga till "Och så gillar hon att vara naken". Det skulle jag också om jag hade en sådan där häftig, könlös actionfigurskropp som låter dig vara spritt språngande naken utan att du för den sakens skull blottar något. Då skulle det ju bara kännas totalt onödigt med kläder, såvida det inte råkar vara för kallt för ens personliga smak naturligtvis. Någon är sur över att inte ha sett Holos oppais :3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg