Avathar Skrivet augusti 2, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 2, 2004 Hej på er! Det har varit lite blandade känslor när det gäller utseendet på anime.se, och eftersom vi är allt utom omöjliga, så tänkte vi ge dig möjligheten att få anime.se precis som just du vill ha det. Är du grafiskt bevandrad, eller kanske rent av en slumrande webbguru som sitter och hänger framför skärmen? Då ska du naturligtvis vara med i vår tävling! Uppgift - Ta fram en logotype och en komplett grafisk redesign av anime.se. Krav - Logon ska passa in i designen men även kunna bära sig själv på t.ex. ett visitkort. Designen ska fungera med samtliga befintliga sidor, inklusive forumet, men även med en eventuellt kommande webbshop. Lämna gärna en tanke på de stackare som fortfarande sitter på modem och försök att göra det så snabbladdat som möjligt, tänk också på att designen skall fungera med nyheter på första sidan så att alla ser när det finns nya recensioner, events och artiklar(detta kommer att stå som nyheter när ngt sådant kommer) Vi ser väldigt gärna att designen är ny och fräsh och inte ser ut som en kopia av anime.se som det är nu och att man inte har använt sig av copyrightskyddat material. Pris - Vinnaren får en fri underdomän till anime.se (dindomän.anime.se), 3 POP mailadresser och en valfri Anime DVD film(med vissa undantag beroende på om vi kan skaffa fram den). Skicka in era bidrag till info@anime.se senast söndagen den 22:e augusti. Vi förbehåller oss rätten att använda (eller inte använda) insänt material i marknadsföringen av anime.se. Har du frågor så postar dem i denna tråd. Lycka till önskar Anime.se teamet! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet augusti 2, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 2, 2004 Hoppas vi får in många förslag nu, inte så dåligt pris som tack :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dumbom Skrivet augusti 2, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 2, 2004 O_O Priserna e ju grymt sexsay, fast jag kan inget om html. Dessutom tycker jag sidan är så snygg som den är. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dumbom Skrivet augusti 2, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 2, 2004 Oj, det finns ingen edit-knapp här.. Iaf så kan jag försöka mej på en weblogo ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
forehead Skrivet augusti 2, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 2, 2004 dumbom, du skall inte skriva någon html-kod alls (och om man ser på koden ser det knappast ut som om tomas har skrivit något själv, snarare använt något program och hämtat gratiskod-- well well, back to topic) måla bara upp hemsidan som du vill att den ska se ut, spara den i jpg eller png o skicka in den. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Japs Skrivet augusti 3, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 3, 2004 måla bara upp hemsidan som du vill att den ska se ut, spara den i jpg eller png o skicka in den. Håhå! Då kan ju även jag va med. Ska se om jag kan koka ihop nåt najsigt. Men hoppas inte för mycket... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst w1r3d Skrivet augusti 3, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 3, 2004 hmmmm...time to bring da skillz to da table. med andra ord så får det bli anime torka fram tills dess...fasst...utan invader zim klarar man sig juh inte... :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet augusti 3, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 3, 2004 Ahh.. Detta är mitt ormråde. Skall fixa upp datorerna och delta... hoppas jag. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet augusti 4, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 4, 2004 Men jätteroligt då. -.- Jag är tillbaka vid dumburken hemma den 26e så jag kan inte vara med. T-T Så, jag får väl se vem vinnaren blir, och nåde er om det inte blir en bra design. >:D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet augusti 17, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 17, 2004 Nu börjar det dra ihop sig... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gafvert Skrivet augusti 17, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 17, 2004 *Trummvirvel* Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
forehead Skrivet augusti 22, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 22, 2004 bidraget inlämnat (i sista sekund som vanligt..)! nu är det bara att vänta och se vad resultatet blir ^^ spännande Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet augusti 22, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 22, 2004 Sista dagen, lycka tilla allihop ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet augusti 22, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 22, 2004 Jag misstänker att det bara är en som har gjort något förslag ens. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tomtebo Skrivet augusti 22, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 22, 2004 nejdå.. ja har inte gjort nått.. jag orkar inte och har för mycket att göra.. än pilla på sånt.. men skulle gärna gjort något om jag hade tid nog.. ;P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
forehead Skrivet augusti 23, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 23, 2004 Avathar, hur är det egentligen nu.. Är tävlingen över eller skall datumet skjutas fram p.g.a brist på bidrag? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avathar Skrivet augusti 26, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 26, 2004 Hmmmm, tror vi har en vinnare. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet augusti 26, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 26, 2004 Ahh. Låt mig gissa... Vinnaren är tyvärr den som kom sist i tävlingen. Forehead...... Det var bara en deltagare förmodligen... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avathar Skrivet augusti 27, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 27, 2004 Tävlingen avslutad alla som bidrog var god kontakta mig per MSN root@arvandor.org eller email daniel.freij@anime.se :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wilcon Skrivet september 20, 2004 Anmäl Share Skrivet september 20, 2004 Hur går det? Får vi någon ny design? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
forehead Skrivet september 20, 2004 Anmäl Share Skrivet september 20, 2004 Tävlingen tog slut utan att en tillräckligt bra design skapades. Jag arbetar just nu förfullt på en design i sammarbete med Daniel, och vi söker förövrigt kodare till projektet, en php-kännare sökes alltså. En ny fräsch design kommer att komma, men det får ta sin lilla tid. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wilcon Skrivet september 27, 2004 Anmäl Share Skrivet september 27, 2004 Ok, det låter ju bra, man får hoppas då, för som det är nu använder jag bara sidan pga forumet, då det inte finns så mycket annat att göra. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg