Ashaz Skrivet juli 7, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 7, 2009 Jag pillade ihop några avas lite snabbt. Nu vet jag inte vilken jag ska välja. Hjälp. :S Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet juli 8, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 8, 2009 Första är ju klart snyggast. Synd bara att formatet är lite litet :( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet juli 8, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 8, 2009 håller med flaskis om första faktist annars är ju andra rätt nice också ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet juli 8, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 8, 2009 jag gillar den fjärde, men den skulle behövt en ram och lite annat. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet juli 8, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 8, 2009 Fan vad ni dillar! Den femte med en ram hade ju varit bäst. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Robbana87 Skrivet juli 8, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 8, 2009 Tycker som Dread. Den fjärde med en ram. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meu Skrivet juli 8, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 8, 2009 4 och 5 är imo snyggast Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
My Skrivet juli 8, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 8, 2009 Jag tycker också att den 5:e är snyggast. Gärna med en tunn ram. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Addie Skrivet juli 8, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 8, 2009 Tycker 5 jag också. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg