Mistoi Skrivet juli 5, 2012 Anmäl Share Skrivet juli 5, 2012 Den gick att lyssna på helt klart! Men inget som jag själv skulle valt. Duger som bakgrundsmusik för min del :3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
soleher Skrivet juli 20, 2012 Anmäl Share Skrivet juli 20, 2012 Tycker den lät som all annan J-rock jag hört... Inget för mig. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Voffe Skrivet juli 20, 2012 Anmäl Share Skrivet juli 20, 2012 Jag förstår inte hur folk kan lyssna på den där smörjan, även om det är Pokémon, eller wubstep överhuvudtaget för den delen. Hur det blivit så mainstream kommer jag nog aldrig förstå. Jag lyssnar på det mesta, men den sortens musik är inte min smak. [media=] [/media] Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
soleher Skrivet juli 20, 2012 Anmäl Share Skrivet juli 20, 2012 Jag förstår inte hur folk kan lyssna på den där smörjan, även om det är Pokémon, eller wubstep överhuvudtaget för den delen. Hur det blivit så mainstream kommer jag nog aldrig förstå. Jag lyssnar på det mesta, men den sortens musik är inte min smak. Jadu, jag vet inte riktigt vilken genre det är. Men jag gillar det i alla fall. Det liksom växer på en. Smaken är som baken. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssen Skrivet november 11, 2012 Anmäl Share Skrivet november 11, 2012 Jag vet inte riktigt. Alternative rock funkar oftast inte på mig. Om jag skulle betyg sätta den, så skulle jag nog ge den en 6 av 10 möjliga. Pink Floyd - Mother Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet januari 8, 2013 Anmäl Share Skrivet januari 8, 2013 Väldigt fin låt. Jag har egentligen knappt hört nåt av Pink Floyd. Nu vill jag det :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TKU Skrivet januari 9, 2013 Anmäl Share Skrivet januari 9, 2013 ja verkligen inte min musik smak men helt ok;) http://www.youtube.com/watch?v=I344wpX3hTo Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tompacc Skrivet januari 10, 2013 Anmäl Share Skrivet januari 10, 2013 Väldigt seg inledning och verkligen inget jag någonsin skulle spela själv frivilligt. x) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Unn Skrivet juni 12, 2013 Anmäl Share Skrivet juni 12, 2013 Känns som att en instrumental version på den hade varit bättre då det ända dåliga var texten (enligt mig så klart), men som sagt så var självaste instrument spelet bra :) här kommer mitt bidrag + bump på tråden Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poeten Skrivet juni 13, 2013 Anmäl Share Skrivet juni 13, 2013 Startar lugnt och fint, släpper loss i refrängen. Jag gillar den :) Och så mitt bidrag, http://youtu.be/Xk3OeQNt8PI Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mishee Skrivet juli 5, 2013 Anmäl Share Skrivet juli 5, 2013 Inte min stil då jag har blivit trött på alla enformade meningar och samla gammla riff. Kändes som att både jag och han skulle somna någon gång under låtens gång. Då jag endå spelar piano så kan jag dela med mig med den låten jag nyss satte (dock inte jag som spelar på denna video): Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amarda Skrivet juli 10, 2013 Anmäl Share Skrivet juli 10, 2013 Väldigt imponerande, lät verkligen inte som om den var från en sådan serie. Det var ett ganska intressant stycke men fick lite för mycket känslan av att det skulle vara så känslomässigt som möjligt och det blev lite överdrivet. Jag spelar bas men kommer nog aldrig kunna svänga så här ordentligt, det är verkligen en liten skara musik som kan få mig att känna ett sånt sväng. Marcus Miller är verkligen en basvirtuos. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Soverejn Skrivet augusti 15, 2013 Anmäl Share Skrivet augusti 15, 2013 Jäklar! Han var ju hel grym på bas, riktigt bra sväng, inte vad jag lyssnar på vardagligen men mycket intressant! Här kommer lite japanskt Live Tung-gung från Budokan! Stort fan, av dom här! Lirar själv gitarr men inte såhär svängigt. Låten börjar vid 0:35 http://www.youtube.com/watch?v=CUh4tLj8Y1E Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hazzlarn Skrivet mars 8, 2014 Anmäl Share Skrivet mars 8, 2014 Diggade själva melodin jäkligt mycket, var dock inte så mycket för sångaren ^^ http://www.youtube.com/watch?v=o7MhpFF1vv0 Ahhhh, music at it's finest <3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Soverejn Skrivet oktober 13, 2014 Anmäl Share Skrivet oktober 13, 2014 En låt man hört väldigt många gånger. Den är lugn och passar i min "Travel-spellista". Perfekt när man sitter på en buss och försöker fördriva tiden in i sömn. Fairy Tail fans bör uppskatta denna guldklimp! Åtminstone melodin :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg