Sceleris Skrivet juli 16, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 16, 2009 Funkar för mig.... ska kolla på pappas Mac... Edit: Funkar även på pappas Mac så det bör fungera för alla andra tycker jag... Är nu nere i Spanien efter 40 timmar på resande fot. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet juli 16, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 16, 2009 Funkar för mig.... ska kolla på pappas Mac... Edit: Funkar även på pappas Mac så det bör fungera för alla andra tycker jag... Är nu nere i Spanien efter 40 timmar på resande fot. Haha, airhead! xD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet juli 16, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 16, 2009 Men nu över till något . Den var ju riktigt trevlig att lyssna till :) Jag vill egentligen klaga på avsaknaden av någon ordentlig struktur i låten (as in refräng?) men den var så mysig så det gör inget. Till en amv var ända icke live version jag hitta :/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Robbana87 Skrivet juli 16, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 16, 2009 Funkar för mig.... ska kolla på pappas Mac... Edit: Funkar även på pappas Mac så det bör fungera för alla andra tycker jag... Är nu nere i Spanien efter 40 timmar på resande fot. För dom som inte kunde se/lyssna på låten så var det Bob Marley - Redemption Song Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amarda Skrivet juli 16, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 16, 2009 Men nu över till något . Den var ju riktigt trevlig att lyssna till :) Jag vill egentligen klaga på avsaknaden av någon ordentlig struktur i låten (as in refräng?) men den var så mysig så det gör inget. Till en amv var ända icke live version jag hitta :/ Grymt bra låt, och tack vare amv vill jag se animen nu Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet juli 31, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 31, 2009 Aktivitet! Jorå. Fick lite "gammalt dammigt piano som står i ett stort rum"-känsla av... well, av pianot. Gillade. Stör mig dock lite på den tysta, väsande rösten han kör genom stor del av låten. Nog för att det är en tyst, lugn låt, men man kan sjunga tyst utan att väsa. Men en hyffsad melodi. Bra text. Go låt :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Addie Skrivet juli 31, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 31, 2009 Jo då, den där var bra skön tycker jag. En av de få låtar som jag inte lyssnat på med den där gruppen. Vad sägs om en låt med samma grupp? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amarda Skrivet juli 31, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 31, 2009 jag är inte så mycket för sån musik, men jag tyckte volbas låt från det bandet var bättre Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet augusti 6, 2009 Anmäl Share Skrivet augusti 6, 2009 Tjaa. Verserna blev rätt sega och tråkiga och den innehöll inget superspeciellt imo. Men lyssnbar. ^.^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gravskopan Skrivet augusti 7, 2009 Anmäl Share Skrivet augusti 7, 2009 Det där för mig är rent skräp, men visst, så dålig röst kanske hon inte har egentligen. Nu tycker jag vi rör om i grytan lite: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Addie Skrivet augusti 7, 2009 Anmäl Share Skrivet augusti 7, 2009 En mycket bra låt från den gruppen. Vi fortsätter med liknande musik. http://www.youtube.com/watch?v=2BXt-g4euqA Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amarda Skrivet augusti 7, 2009 Anmäl Share Skrivet augusti 7, 2009 bra låt, lyssnar lite på sån här musik, här är ett liknade band Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gravskopan Skrivet augusti 13, 2009 Anmäl Share Skrivet augusti 13, 2009 Melodeath ligger är inte min favoritgenre men det funkar. Vi fortsätter i samma stuk: (vimeo länk, för videon är hårt censurerad på youtube.) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amarda Skrivet augusti 14, 2009 Anmäl Share Skrivet augusti 14, 2009 jo jag kan förstå varför den blev cencurerad på youtube, helt okej låt, men gillade inte direkt videon För att byta genre så postar jag den här Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Voltaire Skrivet augusti 16, 2009 Anmäl Share Skrivet augusti 16, 2009 Helt ok låt o video, men när jag ser Pete doherty så kommer orden *knarkare* fram. XD Men nu till något helt annat. http://www.youtube.com/watch?v=-F3S9Gtlj-0 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Addie Skrivet augusti 17, 2009 Anmäl Share Skrivet augusti 17, 2009 Den där var lite för gammal för mig. Föredrar nyare. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet augusti 17, 2009 Anmäl Share Skrivet augusti 17, 2009 Det där är en sån där låt som är halvt bra och halvt rolig (dom två stora anledningarna att lyssna på en låt). Och så har den lite av en nostalgifaktor. Rätt trevlig att lyssna på såhär, men känns som att den skulle bli lite tråkigare i längden. Lite sådär tråkstämning över den. Turn UP your volume. Och jag menar det, fan! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amarda Skrivet augusti 20, 2009 Anmäl Share Skrivet augusti 20, 2009 Queen är inte så bra tycker jag men låten funkar Nu dags för lite grunge Nirvana Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet augusti 20, 2009 Anmäl Share Skrivet augusti 20, 2009 Queen är inte så bra tycker jag O_O Whatever happened to muuusic~ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Addie Skrivet augusti 20, 2009 Anmäl Share Skrivet augusti 20, 2009 Queen är inte så bra tycker jag men låten funkar Nu dags för lite grunge Nirvana Nja den där var inget för mig. Föredrar då hellre något sånt här. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amarda Skrivet augusti 21, 2009 Anmäl Share Skrivet augusti 21, 2009 Den var bättre, en sån låt man kan slölyssna på här kommer en riktigt legend som alla borde lyssna på, eller i allefall känna till http://www.youtube.com/watch?v=aLeIdH2gTSc Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Addie Skrivet augusti 23, 2009 Anmäl Share Skrivet augusti 23, 2009 Första gången jag hörde den låten faktiskt. Hade inte hört talas om den heller. Den var inte heller riktigt det jag lyssnar på. När jag kollade runt lite så hittade jag en låt man hörde mycket på radio när man var mindre. http://www.youtube.com/watch?v=7R8xb8FnrsE Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet augusti 23, 2009 Anmäl Share Skrivet augusti 23, 2009 Ah, klassiker! Påminner mig om när jag var i en liten stugby någon gång 95-97... det regnade hela tiden =D Nu till någonting helt annat http://www.youtube.com/watch?v=ZZ4S-UiNmzo (ahhhh...) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet september 1, 2009 Anmäl Share Skrivet september 1, 2009 Hmm, föredrar nog orginalet ... :) Och nu lite Eläkeläiset Mer Humppa åt folket! Kan lägga till att jag har flera av deras skivor HumppakäräjätHumppamaratooni In humppa we trust Werbung, baby! Humppa-akatemia Jenkkapolkkahumppa Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amarda Skrivet september 5, 2009 Anmäl Share Skrivet september 5, 2009 Ganska bra, men ingen kan göra en cover på neil young och vara bättre Här kommer en låt som jag tror alla här kommer ogillar http://www.youtube.com/watch?v=GRB_knOv8Kc Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg