Meu Skrivet juli 5, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 5, 2009 Wiiie, har kan vi dela med oss av våra favvo band eller terrorisera folk genom att tvinga dem lyssna på skräp! Regler: Man postar en länk (t.ex. YouTube eller Spotify) till en låt. Personen under lyssnar på låten och skriver sedan en kort recension om den. Va den bra/dålig? Och varför var den bra/dålig? Efter att man har skrivit vad man tycker om den första presonens låt länkar man själv till en låt man tycker är jättebra/rolig/piffig/vidrigt dålig. Exempel: _______________________________________________ Ronny skriver: Jag tyckte att det rockade fett! Värsta gunget och scyssta riff! Min länk: ___________________________________________ Sonny skriver: Masterpiece! Mycket djup och vacker text. Sug på den här: You're the best around! ________________________________________________ Johnny skriver: Nej fy! Vilket skit! Jag kan inte dansa till det där. Och så är för enformigt! Ny låt! Stor Påse! ________________________________________________ Aight.. Jag börjar med FÖRSTA LÅTEN: <------- Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Addie Skrivet juli 5, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 5, 2009 I love it. Deras bästa låt enligt mig. Låten som de sjunger till bidrar nog till det också. Vi tar väll och fortsätter med Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet juli 5, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 5, 2009 Nej du detdär var ingen höjdare. Planka Sash's Ecuador från 1997 och prata lite random fraser med monotomt och trist tonläge. Dåligt. EDIT: Fasen va du hade timing då ;) Även om jag itne är någon Aerosmith fan så tycker jag dendär låten är riktigt bra. Det kan iofs. bero på alla sköna minnen jag associerar till den, men iallafall. Goa grejer. Man kanske skulle se om Armageddon? På tal om 90-tals musik. Vi kör vidare med Halucinogen - Jiggle of the Sphinx Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet juli 5, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 5, 2009 ugh... fick huvudvärk av den, så inget vidare :S Kanske kan bli bra om man får vänja sig vid den, men första intrycket var inget vidare. Mental Issues - endless Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Addie Skrivet juli 5, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 5, 2009 Den där var inte tokig. I like it. Är inte inne så mycket på sådan musik men, den var helt okej. Lite Delain - Frozen kanske? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
soleher Skrivet juli 5, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 5, 2009 Lyssnade mycke på symfonisk metal på högstadiet. Inte alls på senare år. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Qvarfordt Skrivet juli 5, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 5, 2009 Inte det jag normalt lyssnar på, men den där låten var faktiskt väldigt skön. Lite Pink Floyd kanske? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amarda Skrivet juli 5, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 5, 2009 Gillar inte pink floyd så värst mycket men det var en bra låt Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
soleher Skrivet juli 6, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 6, 2009 Påminner lite om Jump on it. Fast mer indierock över denna då så klart. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meu Skrivet juli 6, 2009 Författare Anmäl Share Skrivet juli 6, 2009 Riktigt bra musik att chilla till. Men det känns lite för kaotiskt och ostrukturerat imo. Shpongle? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FrisseFrissén Skrivet juli 6, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 6, 2009 Det är inget jag kommer fortsätta lyssna på, men låten var rätt okej ändå. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meu Skrivet juli 6, 2009 Författare Anmäl Share Skrivet juli 6, 2009 Riktigt nice, bästa som postats i tråden (delat förstaplats med Dreads låt). Cash = AutoWin Den här gången ska jag bjuda på något jag faktiskt tycker är bra: 8-bit PowAh!! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
soleher Skrivet juli 6, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 6, 2009 Älskar ju så klart låten då jag är ett fan av Mega Man och 8-bitmusik i örigt. :) Fortsätter med lite . Och vilket sätt är bättre att göra det än med den klassiska AMVn Jihaku? :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenzoku Skrivet juli 9, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 9, 2009 Ja, finns inte så mycket att säga. Har inte hört så mycket material av Foo Fighters, enda skivan jag har med de är den nya och One by One, men som alltid, Foo Fighters är en av de bästa banden i världen idag. Kan inte säga något annat än att jag älskar låten, och tycke AMV'n var förvånansvärt bra. spotify:track:19hFeLVgVjPEnNR9ZrSgZF Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amarda Skrivet juli 14, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 14, 2009 Jag är inget stort fan av robbie williams http://open.spotify.com/track/6f21NaHQsFxAUdlGn3Wvuf Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet juli 14, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 14, 2009 Vad sägs om att inte använda Spotifylänkar när folk inte har fri tillgång till tjänsten? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet juli 14, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 14, 2009 Skönt gung fram tills den hesa grabben började gurgla. Jag har väldigt svårt för punk. :S Ska det nödvändigtvis vara modern progg så föredrarjag dethär: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amarda Skrivet juli 14, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 14, 2009 Kan man ens kalla det musik Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Addie Skrivet juli 15, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 15, 2009 Den där tycker jag var okej. Inget jag lyssnar på själv men, den går att lyssna på. Någon som lyssnar på denna kanske? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Robbana87 Skrivet juli 15, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 15, 2009 Mkt bra.... har nyligen upptäckt hur bra Ozzy är och Mr. Crowley är en av mina favoriter. Vad sägs om lite Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet juli 15, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 15, 2009 Klassiker! Som filmmusik är den underbar, speciellt i Life of Brian då den bara passar in så otroligt lite att det slår över och blir ett mästerverk xD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Robbana87 Skrivet juli 16, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 16, 2009 Monty Python is the shit. Kan nästan hela deras album "Monty Python Sings" utantill :P Men nu över till något . Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amarda Skrivet juli 16, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 16, 2009 Monty Python is the shit. Kan nästan hela deras album "Monty Python Sings" utantill :P Men nu över till något . tyvärr så verkar den inte fungera Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Robbana87 Skrivet juli 16, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 16, 2009 Monty Python is the shit. Kan nästan hela deras album "Monty Python Sings" utantill :P Men nu över till något . tyvärr så verkar den inte fungera Funkar för mig.... ska kolla på pappas Mac... Edit: Funkar även på pappas Mac så det bör fungera för alla andra tycker jag... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gravskopan Skrivet juli 16, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 16, 2009 Monty Python is the shit. Kan nästan hela deras album "Monty Python Sings" utantill :P Men nu över till något . tyvärr så verkar den inte fungera Funkar för mig.... ska kolla på pappas Mac... Edit: Funkar även på pappas Mac så det bör fungera för alla andra tycker jag... Funkar inte för mig heller "This video is not available in your country due to copyright restrictions." Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg