flaskis Skrivet augusti 6, 2009 Anmäl Share Skrivet augusti 6, 2009 Jag tar och chansar på 13. 13 med motivationen? ;o Inga tal är rätt än. Jag hade tänkt ta 1013, men det kändes som ett för hardcore-tal ;) Ajuste, kanske viktigt: Både första säsongen och After Story är inräknade. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meatrose Skrivet augusti 6, 2009 Anmäl Share Skrivet augusti 6, 2009 Ah, man ska motivera också. Nåväl, tänkte på antalet light orbs som behövdes för seriens True End. Hmm... får fundera vidare. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Largo Skrivet augusti 6, 2009 Anmäl Share Skrivet augusti 6, 2009 5, antalet gånger som Sunohara springer runt skolan utan att en enda tjej pratar med honom, eller antalet gånger man sjunger "Dango" på raken Dango dango dango dango dango daikazoku Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet augusti 7, 2009 Anmäl Share Skrivet augusti 7, 2009 5, antalet gånger som Sunohara springer runt skolan utan att en enda tjej pratar med honom, eller antalet gånger man sjunger "Dango" på raken Dango dango dango dango dango daikazoku Det är något mer konkret än det. Kan ge en ledtråd om att det har något att göra med dangos :> Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet augusti 7, 2009 Anmäl Share Skrivet augusti 7, 2009 3. antalet dangos han säter på spättet. 4 antalet dangos det ska vara på spettet enligt sångtexten. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet augusti 7, 2009 Anmäl Share Skrivet augusti 7, 2009 3. antalet dangos han säter på spättet. Nu var detta rätt siffra, men jag var ute efter antalet Dango-kramdjur Tomoya ger Nagisa som julklapp. Vet inte om man ska ge rätt för det. Klibbnisse O Stora tråd-guru! Vad ska jag göra? D: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet augusti 7, 2009 Anmäl Share Skrivet augusti 7, 2009 3. antalet dangos han säter på spättet. Nu var detta rätt siffra, men jag var ute efter antalet Dango-kramdjur Tomoya ger Nagisa som julklapp. Vet inte om man ska ge rätt för det. Klibbnisse O Stora tråd-guru! Vad ska jag göra? D: Ska klura ut något... B) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet augusti 7, 2009 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 7, 2009 3. antalet dangos han säter på spättet. Nu var detta rätt siffra, men jag var ute efter antalet Dango-kramdjur Tomoya ger Nagisa som julklapp. Vet inte om man ska ge rätt för det. Klibbnisse O Stora tråd-guru! Vad ska jag göra? D: Rätt nummer är ju gissat, även om det kanske var av fel anledning ;P Eftersom det skulle tar förödande lång tid att gissa vilken anledning det sedan är föreslår jag att Ashaz går vidare (med den skam det innebär att ange fel anledning), men det valet är helt upp till dig =D Jag personligen tycker att din anledning var mycket bättre än Ashaz ^^; Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet augusti 9, 2009 Anmäl Share Skrivet augusti 9, 2009 bah. nu ska ni inte vara sådana. jag söker en siffra från den svarta lagunen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet augusti 9, 2009 Anmäl Share Skrivet augusti 9, 2009 4 ? Rock, Revy, Dutch och Benny Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet augusti 9, 2009 Anmäl Share Skrivet augusti 9, 2009 fel Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet augusti 12, 2009 Anmäl Share Skrivet augusti 12, 2009 Det har med Revy att göra... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet augusti 12, 2009 Anmäl Share Skrivet augusti 12, 2009 Erm, 2? Antalet gånger hon hoppar mellan båtarna i ett avsnitt? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet augusti 12, 2009 Anmäl Share Skrivet augusti 12, 2009 Inte då =) Det berör det näst sista avsnittet Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet augusti 20, 2009 Anmäl Share Skrivet augusti 20, 2009 Egentligen skulle jag hävda "Inga gissningar, inga ledtrådar." men tråden verkar ju ha somnat :P Scenen i fråga involverar bedrövlig engelska. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet augusti 21, 2009 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 21, 2009 Nu får ni som sett Black Lagoon gissa rätt någon gång! Jag sitter här med ett svinbra nummer på lut! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet augusti 22, 2009 Anmäl Share Skrivet augusti 22, 2009 Nu får ni som sett Black Lagoon gissa rätt någon gång! Jag sitter här med ett svinbra nummer på lut! Folk gissar ju inte ens :( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Largo Skrivet augusti 22, 2009 Anmäl Share Skrivet augusti 22, 2009 Jag har inte ens sett black lagoon, men eftersom du nämner dålig engelska så kan jag ju gissa på tre. Antingen tre pojkar som revy snackar engrelska med, eller tre burkar som blir nerskjutna. http://www.youtube.com/watch?v=kpTpm1SS2hU Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet augusti 22, 2009 Anmäl Share Skrivet augusti 22, 2009 Jag har inte ens sett black lagoon, men eftersom du nämner dålig engelska så kan jag ju gissa på tre. Antingen tre pojkar som revy snackar engrelska med, eller tre burkar som blir nerskjutna. http://www.youtube.com/watch?v=kpTpm1SS2hU Nej men det har med en snarlik scen att göra. Näst sista avsnittet som sagt. ;) Tänk reklamfilm för försvarsmakten. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet augusti 23, 2009 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 23, 2009 Iom youtubelänken ovan klickade jag runt lite och hamnade på en engelsk dub av samma serie där "two hand" nämndes, det skulle inte förvåna mig om samma scen på japanska lämnade just de orden i engelska eftersom röstskådespelarna bevisligen bemästrar språket =D Just därför gissar jag på 2! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet augusti 24, 2009 Anmäl Share Skrivet augusti 24, 2009 Ni är inne på rätt spår men nej ;) Jag reffererar återigen till ledrtåden jag gav ovan om en reklamfilm. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sushi-cat Skrivet januari 31, 2012 Anmäl Share Skrivet januari 31, 2012 Oooh... Har tyvär inte sett den... :< Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg