Amarda Skrivet juli 22, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 22, 2009 1000 : antalet småblad Byakuyas svärd blir till? Crap! Du hann före mig :P Men vad kan man annars tänka på? 3, som i antalet delar Ikkakus spjut blir? 3 är rätt, men du gissar av fel andledning, 3 är antalet atacker zabimaru kan göra innan den måste sättas i hop igen. Bollen är din volba Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet juli 22, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 22, 2009 3 är rätt, men du gissar av fel andledning, 3 är antalet atacker zabimaru kan göra innan den måste sättas i hop igen. Bollen är din volba Men det har väl inget att göra med när de räddar Rukia.. Eller w8. Jag såg ju hela den delen av serien >.< Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amarda Skrivet juli 22, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 22, 2009 jag sa att det var rädda rukia avsnitten, typ säsong 2, 3 och lite i slutet på säsong 1 ichigo slåss mot renji i soul society avsnitt 30,31,32 och när de slåss handlar det om att de ska rädda rukia, jag skrev att det inte hade någon betydelsel i storyn utan en ersons shikai Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet juli 23, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 23, 2009 3 är rätt, men du gissar av fel andledning, 3 är antalet atacker zabimaru kan göra innan den måste sättas i hop igen. Bollen är din volba Hå hå? Det borde man nästan tänkt på :P Men ska det fungera sådär om man inte kan rätt anledning? Känns lite lätt. Nåja, för att vara så fanboyig som möjligt så tänker jag på ett nummer från Shakugan no Shana. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet juli 23, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 23, 2009 Första eller andra säsongen? :O Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet juli 23, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 23, 2009 Kommer inte på några nummer sådär spontant. ge oss ledtrådar tack. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet juli 23, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 23, 2009 12 - klockslaget när Reiji Maigo "refreshas"? =o Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet juli 23, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 23, 2009 2. antalet hårfärger shana har. Antalet ögon som brinner. Antalet tvillingar... :S Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet juli 24, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 24, 2009 Finns i båda säsongerna. Har med en bad guy att göra. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet juli 29, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 29, 2009 Finns i båda säsongerna. Har med en bad guy att göra. *poke* Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet juli 29, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 29, 2009 Oh. Förlåt D: Om det inte gick fram så var ju inga tidigare gissningar rätt. Har med en rinne att göra. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet juli 29, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 29, 2009 28 (domino)? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet juli 30, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 30, 2009 Rätt :D Antar jag. På en del stod det 27 och en del 27 1/5. Nåja. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet juli 31, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 31, 2009 oki, ska vi ta ett årtal från Fantastic Children Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet augusti 1, 2009 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 1, 2009 Kan det vara 2012? Då jag har för mig att serien utspelas... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet augusti 1, 2009 Anmäl Share Skrivet augusti 1, 2009 fel (fast det är iofs rätt att huvuddelen utspelar sig i 2012) hint hittas i avsnitt 1 och 2 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet augusti 1, 2009 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 1, 2009 1489 kanske? Då det hände saker i den där belgiska byn (har inte sett serien så jag kan inte förklara närmare ^^;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet augusti 1, 2009 Anmäl Share Skrivet augusti 1, 2009 1489 kanske? Nope Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet augusti 6, 2009 Anmäl Share Skrivet augusti 6, 2009 Rätt svar var 1901, Palzas alter ego Conrad Rugen (dvd-textning) / Röntgen (wikipedia) får Nobelpris och besöker Stockholm Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet augusti 6, 2009 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 6, 2009 Någon som vågar sig på ett nytt nummer som inte är lika svårt? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet augusti 6, 2009 Anmäl Share Skrivet augusti 6, 2009 Någon som vågar sig på ett nytt nummer som inte är lika svårt? Ja, vi skulle ju välja siffror som inte är för svåra så att bara de som "lusläst" en serie skulle kunna veta. Jag tar ett nummer då, från min favoritserie Clannad! ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet augusti 6, 2009 Anmäl Share Skrivet augusti 6, 2009 47? Antalet avsnitt utan ova:erna inräknade. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet augusti 6, 2009 Anmäl Share Skrivet augusti 6, 2009 wilfrieds tal var ju inte alls svårt, absolut inget som kräver lusläsning. Det är bland det första som man kan läsa i serien. Det hade varit min första gissning, men jag kände inte för att vara med. :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Largo Skrivet augusti 6, 2009 Anmäl Share Skrivet augusti 6, 2009 1013, Tomoyos combo count. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meatrose Skrivet augusti 6, 2009 Anmäl Share Skrivet augusti 6, 2009 Jag tar och chansar på 13. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg