flaskis Skrivet juli 14, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 14, 2009 5? Antalet gånger som Shinji säger "fly inte" till sig själv? :o Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet juli 14, 2009 Författare Anmäl Share Skrivet juli 14, 2009 3? Antalet EVAs i originalet (tror jag... <.<) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet juli 14, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 14, 2009 1? Antalet änglar som är med i avsnittet, N2 minor som släpps, EVA:s som man får se. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet juli 14, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 14, 2009 Inga rätt. Keep'em coming! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Voffe Skrivet juli 15, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 15, 2009 14? De utvalda tonåringarna är alla 14 år gamla. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet juli 15, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 15, 2009 Nepp. Det kanske krävs att man är en Eva-nörd som jag för att komma ihåg det. :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gravskopan Skrivet juli 15, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 15, 2009 18 för antalet änglar? Fast detta kan väl diskuteras om jag inte minns helt fel? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet juli 15, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 15, 2009 Dessutom behöver man bara ha sett första avsnittet för att ha kommit i kontakt med denna siffra. (Det är inget jättekonstigt, typ "antal öl Misato har i sitt kylskåp"... fast det var visst avsnitt 2.) Så nej, inte 1, 3, 5, 14, 15, eller 18. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gravskopan Skrivet juli 15, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 15, 2009 33 ? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet juli 15, 2009 Författare Anmäl Share Skrivet juli 15, 2009 *slår på avsnitt 1 för att spana * Två spontana gissningar efter drygt en minut in... 2, efter second impact, samt, 2015 efter året det utspelar sig? eller kanske 0 eller 00 efter Rei =D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet juli 15, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 15, 2009 Inte 0, 1, 2, 3, 5, 14, 15, 18, 33 (varför 33, Gravskopan?) eller 2015. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gravskopan Skrivet juli 15, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 15, 2009 Inte 0, 1, 2, 3, 5, 14, 15, 18, 33 (varför 33, Gravskopan?) eller 2015. Det var en grej Misato sa...då prövar vi 0.000000001 istället. Känns lite otroligt iof. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet juli 15, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 15, 2009 - Kommer [Evangelion] verkligen fungera? Den har väl aldrig testats?- Sannolikheten är 0,000000001%. "Nio-noll-systemet" är ett passande namn. - Det vill säga, den funkar inte? - Så oartigt. Chansen är inte noll. Rätt. Jag hade även accepterat 9 och 90. ;) (Nu ska man ju egentligen skriva ut motivationen också, men det är ju uppenbarligen inte slumpgissning nu.) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gravskopan Skrivet juli 15, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 15, 2009 - Kommer [Evangelion] verkligen fungera? Den har väl aldrig testats?- Sannolikheten är 0,000000001%. "Nio-noll-systemet" är ett passande namn. - Det vill säga, den funkar inte? - Så oartigt. Chansen är inte noll. Rätt. Jag hade även accepterat 9 och 90. ;) (Nu ska man ju egentligen skriva ut motivationen också, men det är ju uppenbarligen inte slumpgissning nu.) Njae, visste inte riktigt vad jag skulle skriva då de står och diskuterar så livligt i hissen där. Jag slänger upp ett nytt nummer imorgon. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gravskopan Skrivet juli 16, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 16, 2009 Nu blir det dubbel postan gaems här, men skit samma. Nästa nummer kommer från anime serien Mononoke (alltså inte filmen mononoke-hime). Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet juli 20, 2009 Författare Anmäl Share Skrivet juli 20, 2009 Om du inte vill ha ett mord på samvetet, Gravskopan, så bör du nog slänga in väldigt lätta ledtrådar här! :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet juli 20, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 20, 2009 sex Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gravskopan Skrivet juli 20, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 20, 2009 Ah, kan säga då att nummret är en totalsumma av 'någonting'. Detta 'någonting' är väldigt väldigt viktigt för serien och huvudpersonen. edit: Ashaz är fel. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet juli 20, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 20, 2009 Tråkig huvudperson som inte tycker sex är viktigt >:) 5 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gravskopan Skrivet juli 20, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 20, 2009 Tråkig huvudperson som inte tycker sex är viktigt >:) 5 Fel det också....säger la såhär då....mellan 1 - 5 är svaret Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet juli 20, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 20, 2009 Aldrig sett den så drar till helt vilt med 3. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet juli 20, 2009 Författare Anmäl Share Skrivet juli 20, 2009 Som göteborgare kör på på 1! (Mononoke = Mono = ensam = 1 = solklart!) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gravskopan Skrivet juli 20, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 20, 2009 Aldrig sett den så drar till helt vilt med 3. Klona har rätt...jag drar detta från beskrivningen.... ...but can only slay the Mononoke when he uncovers its form (Katachi), the truth behind its appearance (Makoto) and the reason for its unusual behavior (Kotowari). Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet juli 20, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 20, 2009 Jag tar över då trots att jag inte lämnade en förklaring till mitt nummer men jag har åtminstone räddat tråden från Gravskopans onda klor! Numret jag tänker på kommer ifrån Death note. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet juli 20, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 20, 2009 Jag tar över då trots att jag inte lämnade en förklaring till mitt nummer men jag har åtminstone räddat tråden från Gravskopans onda klor! Numret jag tänker på kommer ifrån Death note. L fan. det är inget nummer. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg