Boda Skrivet juli 4, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 4, 2009 fel det med ju :( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gravskopan Skrivet juli 5, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 5, 2009 3 - för antalet Throne Meisters/Trinity fjomparna Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet juli 5, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 5, 2009 icke trodde detta skulle typ lösas snabbt :( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet juli 5, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 5, 2009 472 -- för antalet löjliga power-ups alla sidor gör på sina maskiner i serien. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gravskopan Skrivet juli 5, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 5, 2009 0 ? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet juli 5, 2009 Författare Anmäl Share Skrivet juli 5, 2009 00 - på grund av seriens namn? :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet juli 6, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 6, 2009 472 -- för antalet löjliga power-ups alla sidor gör på sina maskiner i serien. okej så mänga power ups gör dom väl inte? svaret är fel 0 ? icke 00 - på grund av seriens namn? :) icke Tänk i flaskis banor så borde ni luska ut det >.> Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Voffe Skrivet juli 6, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 6, 2009 2? För att det är två nollor. ^^; Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gravskopan Skrivet juli 6, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 6, 2009 11, då det är antalet Gundams med 'äkta' GN drives genom seriens gång. Dock så kan man ta bort några beroende på hur man räknar Virtue/Nadleeh och Seravee/Seraphim. : / Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet juli 6, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 6, 2009 11, då det är antalet Gundams med 'äkta' GN drives genom seriens gång. Dock så kan man ta bort några beroende på hur man räknar Virtue/Nadleeh och Seravee/Seraphim. : / Tack skopan :D Dock så hade jag räknat bort Nadaleeh och Seraphim eftersom i praktiken är det samma gundam som Virtue och Seravee Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gravskopan Skrivet juli 6, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 6, 2009 Nice. Jag kör på då. Den siffran jag tänker på kommer från Detroit Metal City. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pthia Skrivet juli 6, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 6, 2009 2 Johannes Krauser II? ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet juli 6, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 6, 2009 Tack skopan :D Dock så hade jag räknat bort Nadaleeh och Seraphim eftersom i praktiken är det samma gundam som Virtue och Seravee Var det inte just dessa typer av siffror vi skulle undvika, då många inte är så himla insatta? >_> Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gravskopan Skrivet juli 6, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 6, 2009 2 Johannes Krauser II? ;) Detta är fel. Tack skopan :D Dock så hade jag räknat bort Nadaleeh och Seraphim eftersom i praktiken är det samma gundam som Virtue och Seravee Var det inte just dessa typer av siffror vi skulle undvika, då många inte är så himla insatta? >_> Vi får la hoppas att någon är såpass insatt. Dessutom lämnade han en ledtråd för att göra det lite lättare också. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Addie Skrivet juli 6, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 6, 2009 Vi tar och gissar på 4. För de var väll fyra i bandet om man inte minns fel. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet juli 7, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 7, 2009 10 Krauser's "10 rapes per second" Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gravskopan Skrivet juli 7, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 7, 2009 10 Krauser's "10 rapes per second" Wilfried har rätt, rulla vidare. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet juli 7, 2009 Författare Anmäl Share Skrivet juli 7, 2009 10 rapes per second? <.< Vad kikar ni på för skumma serier... måste nog ta mig en titt någon gång? :S Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet juli 7, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 7, 2009 10 rapes per second? <.< Vad kikar ni på för skumma serier... måste nog ta mig en titt någon gång? :S Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet juli 7, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 7, 2009 Jag tänker på ett nummer från Hunter x Hunter (och det är inte någon av kandidaternas nummerbrickor) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet juli 7, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 7, 2009 Fan, ta anime som man har sett :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet juli 7, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 7, 2009 10 ifrån Xet i hunter X hunter ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet juli 7, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 7, 2009 10 ifrån Xet i hunter X hunter ^^ fel Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet juli 7, 2009 Författare Anmäl Share Skrivet juli 7, 2009 Fan, ta anime som man har sett :D Ta't lugnt, jag har bullat upp med lite mainstream här, så lyckas jag bara plocka det någon gång så... =3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet juli 8, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 8, 2009 Eh, okej då, eftersom ingen gissar något ... samma nummer finns också i Fullmetal Alchemist Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg