Robbana87 Skrivet augusti 24, 2009 Anmäl Share Skrivet augusti 24, 2009 Detta är gårdagens middag från min kompis asiatiska restaurang. Tyvärr hann jag börja äta lite innan jag kom på att ta kort därav den inte så fina presentationen. Rätten innehåller följande: * Kyckling * Morötter * Lök * Bambuskott (tror jag) * Cashewnötter * Någon slags stark sås * Serverad med ris (Jag tror att det var en specialrätt anpassad för mig då jag inte tycker om så många grönsaker som finns i orginalrätten) Jag blev glatt överraskad av hur gott det var så jag ger rätten 4 utav 5. Om ni skulle vilja testa denna rätt eller någon annan av deras goda rätter så är det bara att bege sig till Seto Sushi. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tsukasa-san Skrivet september 25, 2009 Anmäl Share Skrivet september 25, 2009 Omurice åt jag idag: Det var rätt så gott faktiskt och var lätt lagat. Receptet kommer härifrån: Jag ersatte det vita vinet med sake. "Good luck in the kitchen" ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet september 25, 2009 Anmäl Share Skrivet september 25, 2009 "Good luck in the kitchen" Hans röst är så härlig <3 :D Stackars hund verkar vara riktigt hungrig där på slutet ^_^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
deinos Skrivet oktober 10, 2009 Anmäl Share Skrivet oktober 10, 2009 Hemmagjord sushi :D (igår kväll) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet november 12, 2009 Anmäl Share Skrivet november 12, 2009 Sauerbraten, mannagryn och en massa curry. Ungefär så ser all min matlagning ut. ._. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet november 13, 2009 Anmäl Share Skrivet november 13, 2009 [bILD] O_O Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet november 13, 2009 Anmäl Share Skrivet november 13, 2009 Var det bara jag eller rörde sig något i den bilden? O_O Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DigBick Skrivet november 13, 2009 Anmäl Share Skrivet november 13, 2009 . jeeeeez Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet januari 30, 2010 Anmäl Share Skrivet januari 30, 2010 1,8 kilo mat för en tjuga. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet januari 30, 2010 Anmäl Share Skrivet januari 30, 2010 Saya, dina matvanor är då otroliga! Skriv en kokbok! =D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghon Skrivet februari 4, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 4, 2010 TF2 Sandvich - Edible Device Recept Såg riktigt gott ut. =) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet april 25, 2010 Anmäl Share Skrivet april 25, 2010 Curry! Den smakade knappt nåt för jag hade nästan inga ingredienser i ._. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet april 25, 2010 Anmäl Share Skrivet april 25, 2010 Gick inom Lidl häromdagen för att köpa billig glass, och promenerade förbi deras frukostflingehylla... är det bara jag som tycker att "nougatkuddar" inte känns som en bra start på dagen? Det är som havrefras, fast utan havre och de är gjorda av choklad med en fyllning av nougat. Det är vad som framgick av paketet, och jag missade att köpa ett paket för att prova. Men det är i vilket fall säkert någonting nyttigt för barnen att tugga i sig innan de rusar iväg till skolan med ett överskott på energi, för att en vecka senare diagnostiseras med ADHD. Mums! Någon som smakat på det där? Har inte vägarna förbi Lidl än på ett tag :( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Misho Skrivet april 26, 2010 Anmäl Share Skrivet april 26, 2010 Grillat är gott, med kall potatissallad och tzatsiki blir det ännu godare! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet juni 19, 2010 Anmäl Share Skrivet juni 19, 2010 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Igyou_Hime Skrivet augusti 21, 2010 Anmäl Share Skrivet augusti 21, 2010 Gick inom Lidl häromdagen för att köpa billig glass, och promenerade förbi deras frukostflingehylla... är det bara jag som tycker att "nougatkuddar" inte känns som en bra start på dagen? Det är som havrefras, fast utan havre och de är gjorda av choklad med en fyllning av nougat. Det är vad som framgick av paketet, och jag missade att köpa ett paket för att prova. Men det är i vilket fall säkert någonting nyttigt för barnen att tugga i sig innan de rusar iväg till skolan med ett överskott på energi, för att en vecka senare diagnostiseras med ADHD. Mums! Någon som smakat på det där? Har inte vägarna förbi Lidl än på ett tag :( Sådana flingor brukar itne smaka nåt bra... När jag var yngre ville mamma få mig att äta på morgonen så hon köpte de där chokladflingorna med en apa på framsidan av kartongen, iallfall, de var inge goda, flingorna bildade ett berg och slutligen blev de som en gigantisk mjuk...svamp... men mjölken blev god, som O'boy..... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet september 29, 2010 Anmäl Share Skrivet september 29, 2010 Paket ur Tyskland. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
larsleo Skrivet oktober 4, 2010 Anmäl Share Skrivet oktober 4, 2010 lite mackor och pålägg och juice pga strömavbrott... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet oktober 4, 2010 Anmäl Share Skrivet oktober 4, 2010 Paket ur Tyskland. Det där ser ganska mögligt ut <.< Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg