riyu Skrivet maj 25, 2009 Anmäl Share Skrivet maj 25, 2009 Lås/ta bort tråden, tack. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet maj 25, 2009 Anmäl Share Skrivet maj 25, 2009 Hur mycket blir frakten på EVA 01? Om det inte är så farligt är jag intresserad. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
riyu Skrivet maj 25, 2009 Författare Anmäl Share Skrivet maj 25, 2009 Hur mycket blir frakten på EVA 01? Om det inte är så farligt är jag intresserad. 150kr. Lådan är gigantisk. Jag kan även tänka mig att mötas upp på Sapparikon för de ska dit. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
riyu Skrivet juni 8, 2009 Författare Anmäl Share Skrivet juni 8, 2009 Lägger till lite tidningar. Svenska Manga Mania: #1 2003 - #3 2005 Shonen Jump: #4 2005 - #6 2005 Japanska Newtype: June 2000, August 2000, June 2002, March 2003 Megami: February 2004 10kr/st, endast upphämtning i Stockholm Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet juni 9, 2009 Anmäl Share Skrivet juni 9, 2009 Lägger till lite tidningar. Svenska Manga Mania: #1 2003 - #3 2005 Shonen Jump: #4 2005 - #6 2005 Japanska Newtype: June 2000, August 2000, June 2002, March 2003 Megami: February 2004 10kr/st, endast upphämtning i Stockholm Hmmm... Newtype you say? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
riyu Skrivet juni 9, 2009 Författare Anmäl Share Skrivet juni 9, 2009 Ja, men den japanska varianten förstås. Mars 2003 är lite Eva Renewal-special med Rei på omslaget, de andra har Raxhephon, Gate Keepers respektive Card Captor Sakura på omslagen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
riyu Skrivet juni 17, 2009 Författare Anmäl Share Skrivet juni 17, 2009 Manga Mania och Shonen Jump ger jag nu gratis till första bästa som vill hämta i Sundbyberg. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
riyu Skrivet juni 21, 2009 Författare Anmäl Share Skrivet juni 21, 2009 Uppdaterat med spel. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet juni 21, 2009 Anmäl Share Skrivet juni 21, 2009 Du kränger en hel del, vågar man fråga varför? ^^; Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
riyu Skrivet juni 21, 2009 Författare Anmäl Share Skrivet juni 21, 2009 Du kränger en hel del, vågar man fråga varför? ^^; Har varken tid eller plats för allt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
riyu Skrivet juli 9, 2009 Författare Anmäl Share Skrivet juli 9, 2009 Uppdaterat, lagt lite manga på svenska. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet juli 9, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 9, 2009 är framförallt intresserad av Zone of the Enders -PAL och Zone of the Enders 2nd Runner -PAL och eventuellt Final Fantasy VI -PAL, vad vill du ha för dem? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
riyu Skrivet juli 9, 2009 Författare Anmäl Share Skrivet juli 9, 2009 350kr för alla 3? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet juli 9, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 9, 2009 En sista fråga (som jag antar är onödig, men lika bra att ställa den), är allting i fint skick? Är dem det, så slår jag till. Skicka PM isf, så kan vi slutföra resten av dealen där. ps, ta gärna reda på fraktkostnaden. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet juli 9, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 9, 2009 Jag har inte många daler på fickan just nu, men kan ändå vara intressant vid eventuellt framtida köp. Hur mycket vill du ha för Zelda WW, Metal Gear Twin Snake och Resident Evil 4 respektive? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
riyu Skrivet juli 10, 2009 Författare Anmäl Share Skrivet juli 10, 2009 PM till Dread. Zelda 250kr Twin Snakes 300kr RE4 200kr eller 650kr för alla 3. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WOOLAN Skrivet juli 10, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 10, 2009 Är Suikoden II i bra skick och komplett med manual? Vad skulle du vilja ha för det isf? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
riyu Skrivet juli 10, 2009 Författare Anmäl Share Skrivet juli 10, 2009 Det är komplett och i bra skick. Brukar väl gå för en tusenlapp har jag för mig. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira-Dragon Skrivet oktober 14, 2009 Anmäl Share Skrivet oktober 14, 2009 fastnade lite för vissa av samlarfigurerna, får man fråga vad den där talande figuren kan säga?:) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
riyu Skrivet oktober 14, 2009 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 14, 2009 fastnade lite för vissa av samlarfigurerna, får man fråga vad den där talande figuren kan säga?:) Ojojoj, det minns jag tyvärr inte. Det var åratal sen jag hade den på display (nu ligger den bara i garderoben och väntar på ny ägare). Det mesta finns förresten kvar. Jag ska uppdatera nu. Jag är inte omöjlig med priser, är mest ute efter att bli av med sakerna. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira-Dragon Skrivet oktober 14, 2009 Anmäl Share Skrivet oktober 14, 2009 Okej, låter som ett bra läge för mig med väldigt lite pengar. Men jag skulle helst vela veta vad den kan säga, ingen möjlighet att kolla på förpackningen eller så? Kommer besöka flickvännen vecka 44 så man kanske kan möta dig någonstans för att följa med och se alla figurer du har till salu och disskutera eventuella priser? Jag är lite av en samlare skulle man nog kunna säga, men har väldigt liten inkomst Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
riyu Skrivet oktober 14, 2009 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 14, 2009 Det låter bra. Jag ska kolla på förpackningen/spela upp meddelandena igen. När är vecka 44? Har absolut noll koll på veckor numera eftersom alla mina kalendrar är japanska :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Addie Skrivet oktober 14, 2009 Anmäl Share Skrivet oktober 14, 2009 Vecka 44 lär vara näst nästa vecka, om jag inte misstar mig. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet oktober 15, 2009 Anmäl Share Skrivet oktober 15, 2009 Det låter bra. Jag ska kolla på förpackningen/spela upp meddelandena igen. När är vecka 44? Har absolut noll koll på veckor numera eftersom alla mina kalendrar är japanska ;) www.vecka.nu ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira-Dragon Skrivet oktober 15, 2009 Anmäl Share Skrivet oktober 15, 2009 Okej, det låter ju bra, Men nu fick jag ett oväntat litet problem..Flickvännen min är tveksam till att "möta en totalt främmande person och följa med denne" Men det kanske gå att fixa på annat sätt, jag vet ju inte vart i stockholm du bor, men du kanske kan möta upp mig någonstans och ta med ett färre antal av sakerna jag är intresserad av? Skicka mig ett PM då du har alla fraserna till den talande figuren ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg