Avathar Skrivet maj 24, 2009 Anmäl Share Skrivet maj 24, 2009 Flytten utav servern är nu klar, skulle ni ha några problem så är det bara att maila info at anime dot se så tar vi en titt på det. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gogo Skrivet maj 24, 2009 Anmäl Share Skrivet maj 24, 2009 Vad innebär flytten för skillnader då? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avathar Skrivet maj 24, 2009 Författare Anmäl Share Skrivet maj 24, 2009 Vad innebär flytten för skillnader då? Inget som ni märker tror jag, mest till nytta för mig flaskis och sceleris. :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet maj 25, 2009 Anmäl Share Skrivet maj 25, 2009 Inget som ni märker tror jag, mest till nytta för mig flaskis och sceleris. :D Fast min DNS är fortfarande inte uppdaterad. (Bahnhof, what the hell?) Tröttnade på att vänta, så jag redigerade hosts-filen tills vidare. :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg