Kenzoku Skrivet november 7, 2009 Anmäl Share Skrivet november 7, 2009 Aldrig mera äta grönsaker. Måhända att jag dör några år tidigare, men det är det värt. Morgonrock eller tofflor? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet november 7, 2009 Anmäl Share Skrivet november 7, 2009 Aldrig mera äta grönsaker. Måhända att jag dör några år tidigare, men det är det värt. Bara några år tidigare? Morgonrock eller tofflor? Morgonrock. Aldrig varit så mycket för tofflor. Borsta tänderna före eller efter frukost? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenzoku Skrivet november 7, 2009 Anmäl Share Skrivet november 7, 2009 Bara några år tidigare? Finns något som heter vitaminer och kosttillskott? Sen så är grönsaker inte samma sak som frukt heller, som jag äter rätt mycket av. Grönsaker äter jag kanske högst en gång i månaden, då de enda grönsakerna jag äter är gurka eller morötter. Sallad kan gå bra också. Borsta tänderna före eller efter frukost? Efter frukost. Dock så brukar jag inte göra det om jag inte ska iväg någonstans eller träffa någon, blir bara kvällar. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Addie Skrivet november 8, 2009 Anmäl Share Skrivet november 8, 2009 Nu fanns det då inget att välja mellan här. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet november 8, 2009 Anmäl Share Skrivet november 8, 2009 Jag citerar: Tog det slut där eller? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenzoku Skrivet november 8, 2009 Anmäl Share Skrivet november 8, 2009 VI BÖRJAR OM VERSION 2.0! 1-Up-svampen eller PowerUp-svampen? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
riyu Skrivet november 8, 2009 Anmäl Share Skrivet november 8, 2009 Power Up-svampen. Borsta tänderna före eller efter frukost? Vad är det med detta egentligen? På TV så borstar folk ALLTID tänderna före frukost, och med halva frukosten i munnen ropar de "itte kimasu!" och går hemifrån. Men alla jag känner borstar efter frukost, som det sista de gör innan de går hemifrån. Är det ena bättre eller sämre än det andra? Sova länge och vara seg-trött resten av dan, eller sova för lite och vara utsliten-trött resten av dan? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet november 8, 2009 Anmäl Share Skrivet november 8, 2009 Power Up-svampen. Borsta tänderna före eller efter frukost? Vad är det med detta egentligen? På TV så borstar folk ALLTID tänderna före frukost, och med halva frukosten i munnen ropar de "itte kimasu!" och går hemifrån. Men alla jag känner borstar efter frukost, som det sista de gör innan de går hemifrån. Är det ena bättre eller sämre än det andra? Sova länge och vara seg-trött resten av dan, eller sova för lite och vara utsliten-trött resten av dan? Jag sover alltid lagom mycket, men jag skulle nog hellre sova för länge eftersom kroppen ändå får sin vila då :3 Sen angående borsta tänderna-grejen; Jag har alltid själv borstat tänderna som det första jag gör när jag vaknar. Det känns som ett svenskt/nordiskt fenomen att man borstar tänderna efter frukost. Själv tycker jag att det är lagom "gross" att man går och käkar frukost samtidigt som munnen är övergödd med bakterier som har härjat under natten :S För att fortsätta på morgontemat: Ta det lugnt på morgonen och sen kuta för att hinna med bussen/tåget eller stressa som fan på morgonen och sen ta en lugn promenad till bussen/tåget? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet november 8, 2009 Anmäl Share Skrivet november 8, 2009 A: Ta't lugnt på morgonen. Mer specifikt: snooza några minuter till... ;3 Q: För att fortsätta på stresstemat -- genomföra ett stort projekt (t.ex. i skolan) under lång tid innan deadline, eller skjuta upp det till sista stund? Ang. tandborstning: Att få bort plack är bara en liten del av det. Bakterierna i munnen omvandlar sockerarter i födan till syror som avmineraliserar tänderna. Tandborstning och fluor hjälper däremot återmineraliseringen av tänderna. Man ska borsta efter maten för att minska den tid som avmineraliseringen hinner verka samtidigt som man ökar tiden som återmineraliseringen får verka. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet november 8, 2009 Anmäl Share Skrivet november 8, 2009 Jag skulle vilja bli klar med projektet en bra bit innan deadlinen men om jag känner mig rätt så blir det ändå klart i sista stund. Det andra alternativet väljer jag alltså. Det var bättre förr eller det är bättre nu? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenzoku Skrivet november 8, 2009 Anmäl Share Skrivet november 8, 2009 Det är bättre nu. Rätt bred fråga egentligen... Underkläder, eller inte underkläder, under badbyxorna när ni ska simma/bada? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amarda Skrivet november 8, 2009 Anmäl Share Skrivet november 8, 2009 Inte underkläder under badbyxorna Foo Fighters eller Nirvana? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet november 8, 2009 Anmäl Share Skrivet november 8, 2009 Svårt val. Egentligen tycker jag inte att de går att jämföra.. Men jag skulle nog köra på Nirvana. Nu metal eller Klassisk metal? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Voltaire Skrivet november 10, 2009 Anmäl Share Skrivet november 10, 2009 Jag går på med klassisk metal! Det finns så många bra metalband att välja från den genren t.ex Iron Maiden, Motörhead, Ozzy Osbourne, Van Halen m.fl. http://www.youtube.com/watch?v=N5ufENTQY84 o/ >:D Progg eller Britpop? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet november 20, 2009 Anmäl Share Skrivet november 20, 2009 Progg Doctor Who intro, orginal eller ? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amarda Skrivet december 2, 2009 Anmäl Share Skrivet december 2, 2009 Originalet, den var inte lika jobbig Htc Hero eller iphone? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet december 2, 2009 Anmäl Share Skrivet december 2, 2009 iPhone B) Glasögon eller linser? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amarda Skrivet december 2, 2009 Anmäl Share Skrivet december 2, 2009 Glasögon, mycket ballare Gibson eller Fender eller Ibanez Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet december 2, 2009 Anmäl Share Skrivet december 2, 2009 Vafan, hur kan jag låta någon annan svara på denna fråga? Fender ¦3 Windows 7 eller XP? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet december 2, 2009 Anmäl Share Skrivet december 2, 2009 Windows 7 alla dagar i veckan. Vad skulle du "helst" bli utsatt för, en tsunami eller en tornado? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenzoku Skrivet december 2, 2009 Anmäl Share Skrivet december 2, 2009 Fender En sån kan man ju inte spela på! (Aaaaahahahahaha~) Är väldigt svårt att avgöra, men om vi jämför en enorm tornado och en enorm tsunami så skulle jag välja tsunamin, då jag tror det är större chans att kanske kunna greppa tag i något... fast å andra sidan är vattennivån kanske så hög så du drunknar i vilket fall som helst. Men om jag byter till tornadon. Då kan jag ju gömma mig i en källare. Men å andra sidan kan ju den rycka upp mitt hus, plocka upp mig i luften och krossa mig mellan huset och mig som faller ner flera hundra meter ner. Äsch, jag dör i vilket fall som helst, så varför välja? Apelsin eller Clementin? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FrisseFrissén Skrivet december 3, 2009 Anmäl Share Skrivet december 3, 2009 Apelsin, tror jag. Eller, nej jag tror jag tar Klementin istället. Det rinnar inte lika mycket från klementiner. Vara vaken ett helt dygn utan att känna sig trött eller sova ett helt dygn utan att behöva vakna? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenzoku Skrivet december 3, 2009 Anmäl Share Skrivet december 3, 2009 Den tar jag direkt. Vaka ett helt dygn utan att vara trött är ju det bästa, då man hinner göra mycket mer, än om man sover bort en hel dyrbar dag. Mario eller Luigi? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet december 3, 2009 Anmäl Share Skrivet december 3, 2009 Mario! Längden spelar ingen roll, det är tjockleken som avgör :3 En stor fet smäll, eller en liten klapp? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Soda Skrivet februari 10, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 10, 2010 En liten klapp. ;) Bleach vs Naruto? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg