Kenzoku Skrivet november 4, 2009 Anmäl Share Skrivet november 4, 2009 Tekken (men mest gillar jag Soul Calibur :3) Julmust eller påskmust? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet november 4, 2009 Anmäl Share Skrivet november 4, 2009 Julmust. Den totalitära polisstaten europa, eller ett demokratiskt sverige med självstyre? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet november 4, 2009 Anmäl Share Skrivet november 4, 2009 Ett demokratiskt Sverige med självstyre? Går det ens att överväga det första alternativet? :P Gå runt hemma i strumpor eller barfota? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet november 4, 2009 Anmäl Share Skrivet november 4, 2009 Strumpor. Jag är frusen av mig. Bara få klä sig i svart eller bara få klä sig i vitt? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
riyu Skrivet november 4, 2009 Anmäl Share Skrivet november 4, 2009 Bara i vitt, komplett med änglavingar. Skidor eller snowboard (i :D)? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet november 4, 2009 Anmäl Share Skrivet november 4, 2009 Ett demokratiskt Sverige med självstyre? Går det ens att överväga det första alternativet? :P Gå runt hemma i strumpor eller barfota? Tydligen. Fråga våra kära folkvalda vad som hände igår. Och inte en enda jävla rad skrivs det om det i tidningarna idag. >:) Snowboard i skoluniform. eller :| Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet november 4, 2009 Anmäl Share Skrivet november 4, 2009 Älskar den smileyn X D mail eller Google Wave? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
riyu Skrivet november 4, 2009 Anmäl Share Skrivet november 4, 2009 *Går och Googlar vad Google Wave är för något* *Går och laddar ner Google Wave* Edit: någon får gärna skicka invite eller nåt, verkar vara limited beta! :) Tjejer är sötast med lugg eller mittbenat? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet november 4, 2009 Anmäl Share Skrivet november 4, 2009 Lugg. Killar är sötast med lugg eller mittbena? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet november 6, 2009 Anmäl Share Skrivet november 6, 2009 Lugg Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet november 6, 2009 Anmäl Share Skrivet november 6, 2009 A! Vilken dag är bäst? Fredag eller Söndag? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenzoku Skrivet november 6, 2009 Anmäl Share Skrivet november 6, 2009 Fredag såklart, då har man helgen och en gnutta frid över sig. Anime eller Manga? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet november 6, 2009 Anmäl Share Skrivet november 6, 2009 A! Vilken dag är bäst? Fredag eller Söndag? Ehm, har du inte tänkt på av A saknar? :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet november 6, 2009 Anmäl Share Skrivet november 6, 2009 A! Vilken dag är bäst? Fredag eller Söndag? Ehm, har du inte tänkt på av A saknar? :P Har du aldrig tänkt på vad B saknar? <.< Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet november 6, 2009 Anmäl Share Skrivet november 6, 2009 A! Vilken dag är bäst? Fredag eller Söndag? Ehm, har du inte tänkt på av A saknar? :P Har du aldrig tänkt på vad B saknar? <.< Jo, såklart. Men Ashaz självklara satsning på A lämnade mig undrandes ^o^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet november 6, 2009 Anmäl Share Skrivet november 6, 2009 För att svara Kenzoku: Manga! Ja jag är mycket väl medveten om vad som saknas. men jag anser att en nederkropp med en fisks övre är ganska likvärdigt att dra en handtralla. Och i längden är det nog sällskapet man vill ha snarare än en fisk att doppa snorren i. *host* Och tösen har väl munn för böveln? Brunetter eller rödhåriga? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet november 6, 2009 Anmäl Share Skrivet november 6, 2009 *host* Och tösen har väl munn för böveln? Brunetter eller rödhåriga? Där kom den, tack! Brunetter ffs. Sovmorgon eller kortare arbetsdag? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenzoku Skrivet november 6, 2009 Anmäl Share Skrivet november 6, 2009 Kortare arbetsdag Ostbågar eller Jordnötsringar? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hikari no Hohenheim Skrivet november 6, 2009 Anmäl Share Skrivet november 6, 2009 Jordnötsringar, alla dagar i veckan! Inget ont mot ostbågar (speciellt den krispiga sorten), men det är få snacks som klår jordnötsringar. En av dessa företag måste ta över världen: Kyoto Animation eller Disney. Vilket? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet november 7, 2009 Anmäl Share Skrivet november 7, 2009 Det där är ju lite som att jämföra päron med äpplen, men jag skulle nog välja KyoAni av en enda enkel anledning, de verkar lite snällare än Disney =D Hade det däremot stått mellan KyoAni och Pixar, så hade jag nog gått med det sistnämnda! Päron eller äpplen? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pthia Skrivet november 7, 2009 Anmäl Share Skrivet november 7, 2009 Päron Vet inte om denna varit uppe förut men vi tar den igen isf eftersom det börjar bli kallt. Vinter eller Sommar? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Addie Skrivet november 7, 2009 Anmäl Share Skrivet november 7, 2009 Hmm, det är lite svårt för mig att välja. Men jag tar Sommar. Man måste ju kunna åka motorcykel! Träna med fria vikter eller maskiner? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet november 7, 2009 Anmäl Share Skrivet november 7, 2009 Enkelt val! Maskiner är så mycket roligare att leka med än de fria vikterna! Denna kan ni klura på lite :) Ha sex med en familjemedlem, eller döda någon i din bästa väns familj? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet november 7, 2009 Anmäl Share Skrivet november 7, 2009 Enkelt val! Maskiner är så mycket roligare att leka med än de fria vikterna! .. tills du får lite muskler och märker hur begränsad du känner dig och hur onaturliga och belastande på lederna rörelserna känns med lite tyngre vikter >.< Denna kan ni klura på lite :) Ha sex med en familjemedlem, eller döda någon i din bästa väns familj? Pest eller kolera. Men jag skulle nog ha sex med en familjemedlem framför att döda en person >_> Denna har säkert varit uppe förut: Kaffe eller te? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet november 7, 2009 Anmäl Share Skrivet november 7, 2009 kaffe! Denna gudadryck! Ska för övrigt ta mig en kopp te nu... va fan? Aldrig mer äta kött eller aldrig mer äta grönsaker? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg