Klibbnisse Skrivet september 10, 2009 Anmäl Share Skrivet september 10, 2009 Plockar helt klart Sverker... om jag får med soptunnan <.< Att våldta eller bli våldtagen? (motivera gärna :3) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet september 10, 2009 Anmäl Share Skrivet september 10, 2009 Att bli våldtagen. Mest för att vara schysst mot mitt eget potentiella offer. Inte för att jag egentligen vet om jag skulle hantera det bättre, men jag försöker hellre själv än låter nån annan försöka :) Men också för att själv slippa skuldkänslor förstås. Första eller andra trudelutten som spelas vid reklamavbrott i Gurren Lagann? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet september 10, 2009 Anmäl Share Skrivet september 10, 2009 Om jag minns rätt så gillade jag andra truddelutten mer, så jag kör på den! (ska kolla upp det när jag kommer hem) Kommunalt eller egen bil? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FrisseFrissén Skrivet september 11, 2009 Anmäl Share Skrivet september 11, 2009 Egen bil. Där jag bor är det enda alternativet om man vill ta sig någonstans. Inte äta pizza under ett helt år, eller bara äta pizza under ett helt år? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet september 11, 2009 Anmäl Share Skrivet september 11, 2009 Inte äta pizza under ett helt år. Jag äter inte pizza. B) Pizza eller hamburgare? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet september 11, 2009 Anmäl Share Skrivet september 11, 2009 Hamburgare för min del! Dock endast så länge det inte är någon form av dressing, grönsaker eller annat djävulskt påfund i närheten! Ekorrar eller granar? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet september 11, 2009 Anmäl Share Skrivet september 11, 2009 Granar. Fotsvamp i skrevet eller herpes på foten? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slajmost Skrivet november 1, 2009 Anmäl Share Skrivet november 1, 2009 Fotsvamp i skrevet Torteras 24 timmars om dygnet i 3 år eller 10 år i Sovjetiskt fängelse Exempel känsliga personer bör inte kolla. *EDIT* När jag menar tortyr menar jag brutal tortyr. Som t ex brännmärka, skära upp riktiga köttsår sedan hälla i salt eller liknande. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenzoku Skrivet november 2, 2009 Anmäl Share Skrivet november 2, 2009 Torteras 24 timmars om dygnet i 3 år eller 10 år i Sovjetiskt fängelse Exempel känsliga personer bör inte kolla. *EDIT* När jag menar tortyr menar jag brutal tortyr. Som t ex brännmärka, skära upp riktiga köttsår sedan hälla i salt eller liknande. Såklart 10 år i Sovjetiskt fängelse. Om man ska utgå från din video, så verkar det ju som att dessa fångar straffas pga något upplopp. Antagligen så har de redan gjort massa grymma brott innan de åkte in i finkan också, så när jag tittar igenom videon känner jag inget medlidande alls, de förtjänar säkert sina "batongslag". Man får ju också spekulera varför jag skulle få välja mellan dessa val. Antagligen har jag gjort något där jag förtjänar fängelse, så låt oss gå på det. Hellre håller jag låg profil och beter mig vänligt och humant i det sovjetiska fängelset, än att brännmärkas och få brütal tortyr 24/7, det tror jag ingen hade överlevt under tre år. Beter man sig hyggligt i fängelset kanske de med någon möda skulle ta bort ett år eller två, men det beror ju helt på min orsak varför jag åkt in. Blind eller Döv? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet november 2, 2009 Anmäl Share Skrivet november 2, 2009 Döv då man upplever mer saker men ögonen än hörseln. Bitande kyla eller brännande hetta? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DigBick Skrivet november 2, 2009 Anmäl Share Skrivet november 2, 2009 jeez. Bitande kyla rikedom eller kärlek? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Addie Skrivet november 2, 2009 Anmäl Share Skrivet november 2, 2009 Kärlek. Skola eller jobb? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shike Skrivet november 3, 2009 Anmäl Share Skrivet november 3, 2009 Jobb! Coca Cola eller Pepsi? ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet november 3, 2009 Anmäl Share Skrivet november 3, 2009 cocacola. Dö av Svininfluensa eller bli förlamad av ovanlig vaxin bieffekt? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet november 3, 2009 Anmäl Share Skrivet november 3, 2009 Förlamad, givetvis. För är man död finns det ju inte så stora chanser att bli bättre. Att leva för evigt fastän ingen annan gör det, eller att inte leva för evigt fastän alla andra gör det? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet november 3, 2009 Anmäl Share Skrivet november 3, 2009 Förlamad, givetvis. För är man död finns det ju inte så stora chanser att bli bättre. Att leva för evigt fastän ingen annan gör det, eller att inte leva för evigt fastän alla andra gör det? Med klausulen att jag ju skulle göra allt i min makt för att hålla liv i resten också. Första mannen att bli gravid, eller barnlös hela livet? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet november 3, 2009 Anmäl Share Skrivet november 3, 2009 Första mannen att bli gravid. Då skulle man i princip kunna leva resten av sitt liv på publiciteten. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenzoku Skrivet november 3, 2009 Anmäl Share Skrivet november 3, 2009 Första mannen att bli gravid. Då skulle man i princip kunna leva resten av sitt liv på publiciteten. Tog det slut där eller? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet november 3, 2009 Anmäl Share Skrivet november 3, 2009 Att aldrig mer se en post i denhär tråden eller att det bara är du som postar i denhär tråden? :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet november 3, 2009 Anmäl Share Skrivet november 3, 2009 Att aldrig mer se en post, jag menar... tråden tog ju faktiskt slut här alldeles nyss. Vi nådde målet, slog spelet, klarade tråden. Eller hur Negi? Om ni mot all förmodan vill lira vidare, bli mördad eller ta självmord? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet november 3, 2009 Anmäl Share Skrivet november 3, 2009 Haha, hoppsan. Så kan det gå när man sitter i skolan och har kul precis innan en föreläsning. Klibbnisse: Att ta självmord, då har man i alla fall själv valt det och har anledning för det samt kan lämna brev och sånt till sina anhöriga. Drar igång det igen då: Alltid behöva bära en hög hatt eller alltid behöva bära solglasögon. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenzoku Skrivet november 3, 2009 Anmäl Share Skrivet november 3, 2009 Alltid behöva bära en hög hatt eller alltid behöva bära solglasögon. Eftersom jag jobbar mycket med media så hade det varit ett stort problem om jag inte kunde se rätt färger t ex när jag filmar, eller om jag jobbar med något grafiskt, så en hög hatt får bli svaret. Att aldrig få torka sig när man går på toa, eller ha möjligheten att torka sig, men aldrig få använda en WC av något slag (Dvs man får använda Moder Jord), resten av livet? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Båtsman Skrivet november 3, 2009 Anmäl Share Skrivet november 3, 2009 Att aldrig få torka sig när man går på toa, eller ha möjligheten att torka sig, men aldrig få använda en WC av något slag (Dvs man får använda Moder Jord), resten av livet? Jag skulle nog ha föredragit att torka mig faktiskt, anledningen borde vara ganska uppenbar. :P Leva en dag som varg eller tusen år som får? Edit: Jag ändrade antalet år ifrån hundra till tusen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet november 3, 2009 Anmäl Share Skrivet november 3, 2009 vadå, och BARA leva en dag eller? :S Jag kör nog på varg ändå. Bara en enda animé näste säsong, men en episkt bra sådan, eller 50 olika men alla är bara "standard"? (Ja jag är lite missnöjd med utbudet på senare tid) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet november 4, 2009 Anmäl Share Skrivet november 4, 2009 Bara en animé men en episk sådan. Tekken eller street fighter? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg