FrisseFrissén Skrivet juli 8, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 8, 2009 Jag får nog ta Sverige. Har aldrig varit i Japan, och kan knappt ett ord japanska. Digital armbandsklocka eller en med visare? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet juli 8, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 8, 2009 Digital alla gånger. Då kan man ju faktiskt se vad klockan är också med en väldigt snabb glance. Analoga klockor är bara mer estetiskt tilltalande nu för tiden och det är inget jag bryr mig om. Dumle eller pim pim? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pthia Skrivet juli 8, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 8, 2009 Dumle Manga på engelska, svenska eller japanska? (fick bli en 3 svars fråga denna gången :P ) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
riyu Skrivet juli 8, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 8, 2009 Japanska. OLW eller Estrella? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet juli 8, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 8, 2009 Estrella! Varje dag! VHS eller Betamax? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FrisseFrissén Skrivet juli 9, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 9, 2009 VHS. Jag har nog aldrig ägt någon Beatmax, vad jag kan minnas. Socker eller salt? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenzoku Skrivet juli 9, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 9, 2009 Hellre dör jag av diabetes än en förstörd njure. Socker. Dur eller moll? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet augusti 7, 2009 Anmäl Share Skrivet augusti 7, 2009 Moll Om du är dödsföraktande nog, vem åker du helst med som bilpassagerare: Lisa (Sosukes mamma från Ponyo) eller Fröken Yukari (engelskläraren från Azumanga Diaoh) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet augusti 7, 2009 Anmäl Share Skrivet augusti 7, 2009 Yukari! Hon kanske kör snabbt och lite vårdslöst, men ingen har ju dött hittills så jag förmodar att hon är bra =D X eller Y? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amarda Skrivet augusti 15, 2009 Anmäl Share Skrivet augusti 15, 2009 Y Death Note eller Code Geass? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet augusti 15, 2009 Anmäl Share Skrivet augusti 15, 2009 Code Geass. Det har mer. Mörka slott eller mörka skogar? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FrisseFrissén Skrivet augusti 17, 2009 Anmäl Share Skrivet augusti 17, 2009 Mörka skogar. Bara man är försiktig så man inte ramlar på något brukar det gå bra. Att aldrig kunna känna sig mätt, eller att aldrig kunna känna sig hungrig? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet augusti 17, 2009 Anmäl Share Skrivet augusti 17, 2009 Att aldrig känna sig mätt, av två anledningar: 1) Det kinesiska talesättet att "man bara ska äta tills man inte är hungrig. Aldrig äta tills man är mätt." (ungefär så) vilket är en bra filosofi för att aldrig få det där extra flabbet runt magen. 2) All mat blir extra god när man är hungrig! Japanska bergslandskapet eller kinesiska bergslandskapet? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Addie Skrivet augusti 17, 2009 Anmäl Share Skrivet augusti 17, 2009 Hmm, den där var svår tycker jag. Men det får bli det Kinesiska. Sportbil eller muskelbil? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pthia Skrivet augusti 17, 2009 Anmäl Share Skrivet augusti 17, 2009 Sportbil Semester utomlands eller i Sverige? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FrisseFrissén Skrivet augusti 17, 2009 Anmäl Share Skrivet augusti 17, 2009 Det var längesedan jag var utomlands, så det får väl bli det då. Manuell eller automatisk växellåda? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet augusti 17, 2009 Anmäl Share Skrivet augusti 17, 2009 Manuell... att ens våga tänka på automatisk låda. Rött eller vitt vin? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pthia Skrivet augusti 18, 2009 Anmäl Share Skrivet augusti 18, 2009 Vitt helt kalrt, rött vin är ju knappt drickbart ens. Då tar vi en 3 svars fråga denna gången. LCD, plasma eller LED tv? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet augusti 18, 2009 Anmäl Share Skrivet augusti 18, 2009 Tjaa, LED antar jag, även om det bara är en LCD med skarpare färger. Fast dyrare förstås :/ Om bara vad jag föredrar: LED Om vad jag skulle kunna tänka mig köpa: LCD Plasma hör man inget av längre ._. Martial arts eller mecha? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet augusti 18, 2009 Anmäl Share Skrivet augusti 18, 2009 Varför inte kombinera de två? Fasen. precis hemkommen från dagens Kung-Fu pass är man ju ganska partisk... men mechas är ju så jävla coolt. :S Mechas vinner nog i slutändan extra coolhetspoäng på att dom inte finns. Kebab eller Gyros? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FrisseFrissén Skrivet augusti 18, 2009 Anmäl Share Skrivet augusti 18, 2009 Jag vet inte vad Gyros är :| så det får bli kebab Ugnspannkaka eller stekt pannkaka? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet augusti 18, 2009 Anmäl Share Skrivet augusti 18, 2009 Dubbelsvar! Om jag lyckas planka en lunch på den lokala skolan blir det lätt ugnspannkaka, har inte ätit godare än den som de serverar här i knutarna. Äter jag hemma blir det vanlig, då jag är värdelös på att göra pannkaka i ugnen. Om jag då är tvungen att välja blir det nog vanlig, eftersom sannolikheten att jag lyckas planka är lika med noll ^^; Ok, min tur... tror inte någon hajar men... Tuttar eller Ödet? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FrisseFrissén Skrivet augusti 19, 2009 Anmäl Share Skrivet augusti 19, 2009 Okaj, jag tar Tuttar. Det är ÖDET! Lokalradio eller riksradio? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Voffe Skrivet september 9, 2009 Författare Anmäl Share Skrivet september 9, 2009 Riksradio. Kraften att kunna trolla fram en färsk tomat var tolfte timme eller att kunna allt om keso? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FrisseFrissén Skrivet september 10, 2009 Anmäl Share Skrivet september 10, 2009 Trolla fram en tomat! Sverker Olofsson eller Hasse Aro? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg