Hikari no Hohenheim Skrivet maj 29, 2009 Anmäl Share Skrivet maj 29, 2009 Finns väldigt många som avskyr stads-livet och bor hellre på landet, är väl inte så svårt att tänka sig? :P Som jag till exempel. Folkmassor är inget för mig, och det ständiga bilruset jag har utanför mitt fönster håller på ta kol på mig. Och kranvatten är klart bättre än kolsyrat vatten, speciellt om det handlar om äkta källvatten. Funimation eller Bandai Entertainment? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet maj 29, 2009 Anmäl Share Skrivet maj 29, 2009 Bandai Entertainment, trots bristfälliga utgåvor (defekta) så tar jag hellre det än Funimations fula budget-utgåvor som inte heller är några direkta mästerverk. MSN eller IRC? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet maj 29, 2009 Anmäl Share Skrivet maj 29, 2009 IRC, även om Windows Live Messenger är riktigt nära Swedbank eller Handelsbanken? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luke Skrivet juni 11, 2009 Anmäl Share Skrivet juni 11, 2009 Swedbank Bananpaj eller mashmallowspaj? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pthia Skrivet juni 13, 2009 Anmäl Share Skrivet juni 13, 2009 marshmallowpaj Final Fantasy IV eller VI? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet juni 13, 2009 Anmäl Share Skrivet juni 13, 2009 Final Fantasy IV MMO eller singelplayer? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet juni 13, 2009 Anmäl Share Skrivet juni 13, 2009 MMO, tyvärr finns inte ett sånt MMO-spel som jag vill ha xD Monofasisk sömn eller Polyfasisk sömn? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet juni 13, 2009 Anmäl Share Skrivet juni 13, 2009 Polyfasisk. Jag har inte ännu gett upp drömmen (hihi) om effektivare sömn! Haruhi eller Yuki? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sou-l Skrivet juni 13, 2009 Anmäl Share Skrivet juni 13, 2009 Haruhi Sprit eller Öl? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amarda Skrivet juni 13, 2009 Anmäl Share Skrivet juni 13, 2009 öl fma eller code geass Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet juni 14, 2009 Anmäl Share Skrivet juni 14, 2009 Code Geass. Utan någon som helst tvekan ._. Star Wars eller Star Trek? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pthia Skrivet juni 14, 2009 Anmäl Share Skrivet juni 14, 2009 Star Wars Laptop eller stationär dator? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet juni 14, 2009 Anmäl Share Skrivet juni 14, 2009 Stationär all the way B) Windows Vista eller Windows 7? :O Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meu Skrivet juni 14, 2009 Anmäl Share Skrivet juni 14, 2009 Aldrig kört Vista, och W7 rockzorboxors så... Windows 7 Nvidia eller ATI? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet juni 14, 2009 Anmäl Share Skrivet juni 14, 2009 nVidia all the way. Orka ATI:s instabilitet Med Zettai Ryouiki eller utan? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
riyu Skrivet juni 14, 2009 Anmäl Share Skrivet juni 14, 2009 Zettai ryouiki, av grad A <3 (B funkar också mycket bra) Canon eller Nikon? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet juni 14, 2009 Anmäl Share Skrivet juni 14, 2009 Zettai ryouiki, av grad A <3 (B funkar också mycket bra) Canon eller Nikon? Tycker Grad A är för långa, personligen. Grad B funkar bäst :> Nikon om vi pratar systemkamera, annars Canon för kompaktkameror, Ixus <3 OLW eller Estrella? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FrisseFrissén Skrivet juni 15, 2009 Anmäl Share Skrivet juni 15, 2009 OLW, älskar deras lättsalta chips! Vatten eller mjölk? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet juni 15, 2009 Anmäl Share Skrivet juni 15, 2009 Blir nog vatten för min del... mjölk har en skum smak... 87.5-108 MHz eller 174-223 MHz? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Robbana87 Skrivet juni 15, 2009 Anmäl Share Skrivet juni 15, 2009 87.5-108 MHz.... har slutat titta på TV Kopparbergs Päroncider eller Äppelcider? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FrisseFrissén Skrivet juni 15, 2009 Anmäl Share Skrivet juni 15, 2009 Jag är inte så mycket för cider, men om jag måste välja blir det nog päroncider. Willie Nelson eller Waylon Jennings? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sou-l Skrivet juni 19, 2009 Anmäl Share Skrivet juni 19, 2009 Willie Nelson. Pidgin eller MSN? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DigBick Skrivet juli 8, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 8, 2009 MSN. Royale with cheese eller quarter pounder with cheese? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet juli 8, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 8, 2009 Jag skulle välja DOUBLE quarter pounder with cheese som de serverade på McDonalds nere i Helsingborg! Satan vad yummy den var. Impulsköp eller planerade utgifter? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Addie Skrivet juli 8, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 8, 2009 Planerade för mig definitivt. Bo i Japan eller Sverige? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg