Vivi_mage Skrivet oktober 12, 2014 Anmäl Share Skrivet oktober 12, 2014 Flyga. Finns för många läskiga predoratorer under vattnet :l Mail eller sms? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NonGod Skrivet oktober 13, 2014 Anmäl Share Skrivet oktober 13, 2014 Mail för dem är roligare att få. Vara en gundam pilot eller vara en transformer (valfritt fordon (och triple changer går bra). Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Soverejn Skrivet oktober 13, 2014 Anmäl Share Skrivet oktober 13, 2014 GUNDAM IS THE OBVIOUS CHOICE! Anime/Manga Shounen Action eller Sci-Fi Action Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vivi_mage Skrivet oktober 14, 2014 Anmäl Share Skrivet oktober 14, 2014 Och där dog tråden! D: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet oktober 14, 2014 Anmäl Share Skrivet oktober 14, 2014 Han skrev ju lite längre ner. Anime/Manga Shounen Action eller Sci-Fi Action Sci-Fi Action. Lyssna på musik genom högtalare eller hörlurar? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Olji Skrivet oktober 14, 2014 Anmäl Share Skrivet oktober 14, 2014 Jag är en basskalle, så hörlurar för mig.Metroid eller Zelda? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hoshi Skrivet oktober 15, 2014 Anmäl Share Skrivet oktober 15, 2014 Zelda, där har vi nostalgi. Hunter x Hunter-maraton - kollar du helst ensam eller med vänner? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Soverejn Skrivet oktober 20, 2014 Anmäl Share Skrivet oktober 20, 2014 Vänner! Chatta/smsa eller Ringa/Prata. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GaboKuro Skrivet november 4, 2014 Anmäl Share Skrivet november 4, 2014 Ringa/prata, mycket trevligare. Snor en från kokoro connect med min egen twist Åka tillbaka till en tidpunkt i tiden och ändra det förflutna, men du kommer inte träffa de vänner du fick på senare i livet, eller stanna kvar i nutiden, men du kommer alltid ihåg allt pinsamt och dåligt som hänt dig? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stekeblad Skrivet november 4, 2014 Anmäl Share Skrivet november 4, 2014 Om man gör en tidsresa, ändrar något och åker tillbaka så borde väll man minnas resan och vad man ändrade, så det pinsamma minns man även alla andra inte gör det. Är det fortfarande lika pinsamt? Minns man inte att man ändrade (t.ex. att det jag du räddade ersätter dig själv påvägen hem.) historien kan du inte göra det igen, du minns inte heller vännerna du aldrig fick och kan därför inte sakna dem. Skulle behålla vännerna och hoppas jag lärt mig något av det pinsamma. Vilken sorts alkemi från Fullmetal Alchemist Brotherhood skulle du helst vilja kunna använda? Den som används av Edward och de andra eller varianten från grannlandet? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hoshi Skrivet november 18, 2014 Anmäl Share Skrivet november 18, 2014 Jag gillar Edwards, faktiskt~ Den ena dör men den andra får fortsätta leva - Kamina eller Kittan? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snok3n Skrivet november 18, 2014 Anmäl Share Skrivet november 18, 2014 Kamina dör, kittan lever vidare. Kawaii eller kakkoii? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inari Skrivet november 20, 2014 Anmäl Share Skrivet november 20, 2014 kakkoii ! leva i pokemon världen eller digimon världen Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saten Skrivet december 2, 2014 Anmäl Share Skrivet december 2, 2014 Pokemon världen, känner inte till Digimon världen ;) Ge upp Skåne till Danmark eller ge upp Värmland till norsken? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Soverejn Skrivet december 10, 2014 Anmäl Share Skrivet december 10, 2014 Jisses... försöker du döda tråden Saten haha!? Skåne får åka till danmark :'( Danmark fixar säkert segregationsproblemen isåfall... lol Plis no kill mi vänsterextremistas Sword Art Online eller Log Horizon? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hoshi Skrivet februari 6, 2015 Anmäl Share Skrivet februari 6, 2015 Log Horizon, please Gintama tar slut eller Naruto fortsätter? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Soverejn Skrivet februari 8, 2015 Anmäl Share Skrivet februari 8, 2015 eh? Naruto Fortsätter GINTAMA FOREVER <3 XDDDDDD Full Metal Alchemist eller Full Metal Alchemist: Brotherhood? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yakururu Skrivet september 23, 2015 Anmäl Share Skrivet september 23, 2015 Brotherhood!! :3 Oändligt lager av kanelbullar eller vinerbröd? :3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AmiCyberspace Skrivet september 24, 2015 Anmäl Share Skrivet september 24, 2015 Den var svår! > . < Måste nog säga kanelbullar!! Sagan om ringen, eller Star Wars? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Soverejn Skrivet september 27, 2015 Anmäl Share Skrivet september 27, 2015 Den var svår men Tolkiens berättelser har funnit en speciell plats i mitt hjärta så det får nog bli Sagan om Ringen. One Piece eller Naruto? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet september 29, 2015 Anmäl Share Skrivet september 29, 2015 One Piece alla dagar i veckan. Kaffe eller te? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AmiCyberspace Skrivet oktober 1, 2015 Anmäl Share Skrivet oktober 1, 2015 Te! Kjol eller byxor? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sandy Bee Skrivet mars 20, 2019 Anmäl Share Skrivet mars 20, 2019 Kjol alla dagar i veckan 😊 OLW eller Esterella? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet mars 21, 2019 Anmäl Share Skrivet mars 21, 2019 OLW. Estrella hade en sådan ovärdig reklamfilm en gång på 90-talet att jag fortfarande inte förlåtit dem för deras brott mot mänskligheten. Räv som husdjur, eller tvättbjörn som husdjur? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet mars 26, 2019 Anmäl Share Skrivet mars 26, 2019 Räv, de påminner mer om en hund och jag kanske får reda på vad den egentligen säger. Skriva på rutigt papper eller linjerat? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg