Olji Skrivet januari 6, 2011 Anmäl Share Skrivet januari 6, 2011 Det är mycket enklare att hitta en cd-spelare nu för tiden, så det blir cd >.< Tårta eller paj? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebukanessar Skrivet januari 6, 2011 Anmäl Share Skrivet januari 6, 2011 Paj. Spenderade en gång en hel kväll på fyllan med att göra en gräddtårta med ett fiskhuvud i, är ingen tårtfanatiker efter det. Ninjaflickor eller ett samurajharem? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Olji Skrivet januari 6, 2011 Anmäl Share Skrivet januari 6, 2011 samuraiharem, tror jag inte har sett så mycket ninjaflickor förutom i naruto och ninja girls >.< Konata eller Haruhi? :3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet januari 6, 2011 Anmäl Share Skrivet januari 6, 2011 Haruhi ingen tvekan. Starcraft 2 eller World of Warcraft? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Olji Skrivet januari 6, 2011 Anmäl Share Skrivet januari 6, 2011 har inte kört starcraft 2 så mycket, men world of warcraft blir ganska tråkigt efter en stund, och strategispel ligger högre på listan för mig, så det blir starcraft 2 :) Nippon eller Nihon? (olika nämningar åt japan på japanska för dom som inte vet) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Igyou_Hime Skrivet januari 16, 2011 Anmäl Share Skrivet januari 16, 2011 ^ Nihon. Nippon låter en aning konstigt v Mat eller sötsaker? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet januari 16, 2011 Anmäl Share Skrivet januari 16, 2011 Mat. Medan sötsaker kan vara gott, och då nästan uteslutande choklad, så mår man alltid illa om man äter för mycket. Mat å andra sidan kan man äta så mycket man vill utav, med ett mycket större smakutbud, utan att må illa, man blir bara mätt! Tumme upp för mat i alla dess former! Fotsvett eller handsvett? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebukanessar Skrivet januari 16, 2011 Anmäl Share Skrivet januari 16, 2011 Fotsvett. Går alltid att dölja med ett par rejäla boots. Valfri sås eller val fri sås? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amarda Skrivet januari 20, 2011 Anmäl Share Skrivet januari 20, 2011 Valfri sås eftersom att den är valfri så kan man välja vilken som helst. Bas eller trummor? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Olji Skrivet januari 21, 2011 Anmäl Share Skrivet januari 21, 2011 trummor, utan dom så blir låten dålig, dock blir den det utan bas också, men trummor är viktigare, förutom inom techno, där ligger nog basen högst.... >.< slutsats: trummor, ger takten till de flesta genres inom musiken apelsin eller mandarin? förresten Klibbnisse, man kan bli illamående av för mycket mat också, ta några portioner till efter att du är proppmätt så ska du se xD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet januari 21, 2011 Anmäl Share Skrivet januari 21, 2011 Mandarin, tycker inte om att pilla bort/äta allt det där vita som är mellan apelsinen och skalet. Snö eller is på backen? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MegaSumo Skrivet januari 22, 2011 Anmäl Share Skrivet januari 22, 2011 Snö självfallet! Sci-fi eller fantasy manga/anime? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FrisseFrissén Skrivet januari 24, 2011 Anmäl Share Skrivet januari 24, 2011 Tror det får bli fantasy för min del. Rymden och stora robotar är inte riktigt min grej. Mjölkstuvade makaroner eller snabbmakaroner? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shukakun Skrivet februari 18, 2011 Anmäl Share Skrivet februari 18, 2011 Snabbmakaroner. Usch för allt vad stuvning heter. D: Death Note eller Code Geass? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FrisseFrissén Skrivet mars 13, 2011 Anmäl Share Skrivet mars 13, 2011 Jag väljer Code Geass, för jag har redan läst Death Note. Städa toan eller köket? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Olji Skrivet mars 14, 2011 Anmäl Share Skrivet mars 14, 2011 toan är oftast mindre att städa, medans man kanske kan smita åt sig något gott under tiden man städar köket, så jag kör köket xD köttbullar eller pannbiff? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet mars 14, 2011 Anmäl Share Skrivet mars 14, 2011 Är ett stort fan av köttbullar, antingen med spaghetti/ketchup, potatis/brunsås eller helt enkelt som de är, som snacks ungefär. Gjorda på fläskfärs naturligtvis, och ganska sparsam kryddning, mums! Stekt panerad fisk med eller utan remouladsås? (ni vet, den där såsen man fick i skolan, den vita med gröna/röda/gula/orangea prickar i :D) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Najica Skrivet mars 19, 2011 Anmäl Share Skrivet mars 19, 2011 Utan, jag är inget större fan av såser~ Japansk hiphop eller "vanlig" hiphop? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shukakun Skrivet mars 20, 2011 Anmäl Share Skrivet mars 20, 2011 Japansk hiphop antar jag, det brukar låta mer imponerande, gillar när det går snabbt i hiphop, men ärligt talat så är det ingen genre för mig egentligen. Fiskpinnar och potatismos eller fiskpinnar och makaroner? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Olji Skrivet mars 20, 2011 Anmäl Share Skrivet mars 20, 2011 kör nog på potatismos, makaroner och fisk passar INTE ihop ljudbok eller textbok? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Najica Skrivet mars 20, 2011 Anmäl Share Skrivet mars 20, 2011 textbok, har en tendens att somna utav ljudböcker '~' Kort eller långt hår på tjejer? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
doppler Skrivet mars 22, 2011 Anmäl Share Skrivet mars 22, 2011 Kort! Ju kortare desto bättre. Kokt eller stekt ägg? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lika Skrivet juni 21, 2011 Anmäl Share Skrivet juni 21, 2011 Stekt ägg! Tjocka eller tunna ögonbryn på killar? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shukakun Skrivet oktober 30, 2011 Anmäl Share Skrivet oktober 30, 2011 Tjocka, riktigt manligt (tänk Amarao från FLCL) Stekt torsk eller kokt lax? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MathJuice Skrivet november 1, 2011 Anmäl Share Skrivet november 1, 2011 Inte så förtjust i fisk, men föredrar det stekt. Tvättmaskin eller diskmaskin? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg