flaskis Skrivet februari 26, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 26, 2010 Att någon kommer och befriar Kuba måste rimligtvis vara bättre än att jag får ett nummer av Göteborgs-Tidningen... Kan fortsätta med tidningar: Expressen eller GT? Erm... hoppas du skämtar. Cuba Libre är en drink. Likaså GT eller som det annars skrivs: Gin and Tonic Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenzoku Skrivet februari 26, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 26, 2010 Att någon kommer och befriar Kuba måste rimligtvis vara bättre än att jag får ett nummer av Göteborgs-Tidningen... Kan fortsätta med tidningar: Expressen eller GT? Erm... hoppas du skämtar. Cuba Libre är en drink. Likaså GT eller som det annars skrivs: Gin and Tonic Haha, jag tror han skämtar! :D Angående Anonym2s två alternativ: GT ägs ju av Expressen, så förutom att den säljs nere i Västsverige så är väl båda kort och gott samma sak? Jag som hatar blaskor som Expressen och Aftonhoran hade inte valt något alternativ, men måste jag så väljer jag väl GT då. Rakapparat eller rakhyvel? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kiimmen Skrivet februari 26, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 26, 2010 Rakapparat m. trimmerfunktion ;) Rakgel eller lödder? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet februari 26, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 26, 2010 Gel, man lekte ju med luder först, men gelen var mycket trevligare att smeka in sig i. (jag kanske borde skriva sånt här där sökrobotar inte skördar?) För att fortsätta på det missförstådda tidningstemat här ovanför: Svenska Dagbladet eller Dagens Nyheter? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kiimmen Skrivet februari 26, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 26, 2010 Gel, man lekte ju med luder först, men gelen var mycket trevligare att smeka in sig i. Språkpolisen i farten. Luder, dött jaktlockbete, t.ex. slaktavfall, mindre djurkroppar eller delar av djurkroppar, som används främst vid jakt efter rovdjur, vanligen räv. Kanske var medvetet å andra sidan XD el. så menade du kanske den mer alldagliga förklaringen av luder (vilket skulle göra vad du skrev betydligt mycket roligare)? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FrisseFrissén Skrivet februari 26, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 26, 2010 "Det enda som är bra med Dagens Nyheter är att det är mycket papper" som min far sade. Men det blir nog DN ändå, för den brukar jag faktiskt bläddra igenom ibland. Och så är den ju väldigt bra att ha om man ska göra upp eld. Volvo eller Saab? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenzoku Skrivet februari 27, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 27, 2010 Tja, Saab finns väl inte kvar längre, så jag väljer väl Volvo. Väääääldigt onyktert, och med väldig koncentration och lång rättning på stavfel, längre än vad ni tror, så ska jag försöka komma på två alternativ... Jo, för att återspegla kvällen; Vodka eller Rom? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kiimmen Skrivet februari 28, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 28, 2010 Brukar undvika spriten men väljer nog hellre romen. Te eller kaffe? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet mars 1, 2010 Anmäl Share Skrivet mars 1, 2010 Kaffe, varje dag i veckan. Mer snö eller massa slask? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Misho Skrivet mars 1, 2010 Anmäl Share Skrivet mars 1, 2010 mer snö! kan ha snö året runt bara jag slipper slask! skateboard eller inlines ? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kiimmen Skrivet mars 1, 2010 Anmäl Share Skrivet mars 1, 2010 Är värdelös på bräda så väljer inlines. Jeans eller chinos? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amarda Skrivet mars 1, 2010 Anmäl Share Skrivet mars 1, 2010 Chinos Skjorta eller tröja? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet mars 1, 2010 Anmäl Share Skrivet mars 1, 2010 Föredrar skjortor framför andra tröjor. Dom är mera pimp. Får ofta skavsår av kragen, men det är värt det. HAHAA! Inglourious Basterd eller Pulp Fiction? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ela Skrivet mars 1, 2010 Anmäl Share Skrivet mars 1, 2010 Pulp fiction vilken dag som helst! Tittar på inglorius bastards just nu, o den e ganska dryg faktiskt. Tatuering el piercing? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenzoku Skrivet mars 1, 2010 Anmäl Share Skrivet mars 1, 2010 Pulp Fiction. Även om Inglorious Basterds var bra kommer den inte i närheten av kultfilmen Pulp Fiction. Basta. Varm eller kall O'Boy? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kiimmen Skrivet mars 2, 2010 Anmäl Share Skrivet mars 2, 2010 Oj nu fick jag ju nästan två frågor då, första valet blir tatuering (så länge det inte är tribal eller någon löjlig text), andra valet blir kall - dricker nästan bara chokladdryck på sommaren. Hörlurar; på eller i örat? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet mars 2, 2010 Anmäl Share Skrivet mars 2, 2010 I örat antar jag ... fredags mys eller lördags mys Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FrisseFrissén Skrivet mars 2, 2010 Anmäl Share Skrivet mars 2, 2010 Fredagsmys. För då får man den där känslan av att man har hela helgen framför sig som bonus. Tändare eller tändstickor? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ela Skrivet mars 2, 2010 Anmäl Share Skrivet mars 2, 2010 Lätt tändstickor! För de kan en slarvig person som jag ha i varje rum o inte som tändaren som jag alltid tappar bort eller bränner mig på tummen me! ;) Hemmafest eller utekväll på stan? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet mars 3, 2010 Anmäl Share Skrivet mars 3, 2010 hemmafest roligast då tycke jag :D Hundvalp eller kattunge Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet mars 3, 2010 Anmäl Share Skrivet mars 3, 2010 Kattunge :3 Båt eller tåg? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kiimmen Skrivet mars 3, 2010 Anmäl Share Skrivet mars 3, 2010 Åker färja dagligen till skolan så valet blir båt. Glasögon eller linser? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet mars 3, 2010 Anmäl Share Skrivet mars 3, 2010 Kanske dumt att jag svarar på detta då jag varken använder något av dem... (perfekt syn sedan födseln, alltså är jag mer värd ;)) Nej men, jag skulle välja glasögon. Dels för att somliga ser bättre ut i dem, samt att om de jag känner skulle dyka upp utan glasögon så skulle jag behöva vänja mig vid det... och det skulle vara tråkigt. Linser är dessutom inte heller speciellt gott att äta, vilket innebär att dess optiska granne inte vinner några pluspoäng eftersom de delar namn. Så vinst för ögonglasen! Att snabbt största en sittande statsmakt med våld och själv ta kontroll med vetskapen att oddsen att någon störtar dig är höga, eller att ta makten genom den långsamma demokratiska processen? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kiimmen Skrivet mars 3, 2010 Anmäl Share Skrivet mars 3, 2010 Med en hög konfliktteorier och ett avståndstagande från våld i bakfickan så blir demokrati det enkla valet. Hmm, så svårt att komma på frågor... itunes eller windows media player? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet mars 4, 2010 Anmäl Share Skrivet mars 4, 2010 Båda! Dvs i mitt fall då jag använder iTunes för musik och Windows Media Player för video. Den ultimata frågan: Internet Explorer eller Firefox? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg