Kiimmen Skrivet februari 10, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 10, 2010 Bleach. Notepad eller word? ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pthia Skrivet februari 10, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 10, 2010 Notepad Då kör vi en tresvars fråga ist som omväxling: Firefox eller Opera eller Chrome Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet februari 10, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 10, 2010 Firefox utan tvekan. Awesomebar är underbart härligt att använda. Laptop eller stationär? (Dvs som hemdator) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Båtsman Skrivet februari 10, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 10, 2010 Stationär som hemdator, helt klart. Linux eller Windows? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet februari 10, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 10, 2010 Windows. SMS eller frukt? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FrisseFrissén Skrivet februari 11, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 11, 2010 Frukt. Ved eller olja? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenzoku Skrivet februari 11, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 11, 2010 Ved AIDS eller Ebola? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Båtsman Skrivet februari 13, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 13, 2010 Windows. Det är inte nödvändigtvis så. :) Edit: Såg precis att man kunde scrolla ned och förstod nu att det var ett skämt. ;) Det är dock inte så överdrivet, det är oftast t.o.m. lättare och smidigare att installera på Linux än på Windows. Så det så! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet februari 13, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 13, 2010 Windows. Det är inte nödvändigtvis så. ;) Tjaa, jag vet väl själv inget om linux, jag bara kom ihåg den roliga bilden :3 AIDS eller Ebola? Aids. Det verkar något enklare att behandla. Nanoha eller Hellsing? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet februari 13, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 13, 2010 Nanoha :3 Skinka eller salami? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pthia Skrivet februari 14, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 14, 2010 Skinka Vårblommor eller höstlöv? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Båtsman Skrivet februari 14, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 14, 2010 Vårblommor. Kunna flyga eller kunna vara osynlig? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet februari 14, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 14, 2010 Att vara osynlig skulle nog ha sina lustiga fördelar, men överlag känns det nog dock som att det skulle vara någonting fullkomligt onödigt. Att flyga däremot är ju otroligt praktiskt och användbart hela tiden! Dessutom kan man leka superhjälte =D Hål i golv eller ett kilo råttor? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenzoku Skrivet februari 14, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 14, 2010 Hål i golvet Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet februari 14, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 14, 2010 Fail på Kenzoku. Fast nu när jag tänker efter har jag gjort samma miss själv så vi gör såhär istället. Trailer trash eller storstadsbrat? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenzoku Skrivet februari 14, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 14, 2010 Fail på Kenzoku. Fast nu när jag tänker efter har jag gjort samma miss själv så vi gör såhär istället. Haha, jag trodde du först antydde på min länk, men såg sedan vad det var jag failade med, sorry ^^' Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kiimmen Skrivet februari 16, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 16, 2010 Fail på Kenzoku. Fast nu när jag tänker efter har jag gjort samma miss själv så vi gör såhär istället. Trailer trash eller storstadsbrat? Trailer trash - ogillar brats med en passion. Scans köttbullar eller hemlagat? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pthia Skrivet februari 24, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 24, 2010 Hemlagat Tsundere eller Yandere Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet februari 24, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 24, 2010 Tsundere :3 Tidig morgon eller sen kväll? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amarda Skrivet februari 24, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 24, 2010 Sen kväll Snö eller regn? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FrisseFrissén Skrivet februari 24, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 24, 2010 Snö. Det är visserligen ett jäkla jobb att skotta av gården, men det är ingenting mot att bli plaskvåt så fort man går utanför dörren. Ritplatta eller mus? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet februari 24, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 24, 2010 Mus. Ritplattan är bra just när man skall teckna saker, allt annat använder jag musen till, även i just grafikprogram när något inte kräver frihandsarbete. Fler användningsområden gör att musen vinner över pennan! Att själv kunna bestämma om jorden skall gå under eller ej, eller att någon annan bestämmer det? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kiimmen Skrivet februari 24, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 24, 2010 Att någon annan bestämmer det. Stationär eller bärbar dator? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet februari 25, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 25, 2010 Stationär om jag bara får ha en. GT eller Cuba Libre? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anonym2 Skrivet februari 26, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 26, 2010 Att någon kommer och befriar Kuba måste rimligtvis vara bättre än att jag får ett nummer av Göteborgs-Tidningen... Kan fortsätta med tidningar: Expressen eller GT? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg