Hikari no Hohenheim Skrivet maj 22, 2009 Anmäl Share Skrivet maj 22, 2009 Du får massor av pengar att shoppa med! De överlämnas till dig i ett avlägset tempel upp i bergen, i form av guldtackor, och i brist på fordon blir du lämnad att vandra hela vägen tillbaka till civilisationen genom den japanska vildmarken. Jag önskar att mitt rum var större och bättre möblerat. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet maj 22, 2009 Anmäl Share Skrivet maj 22, 2009 Du blir lika liten som Nils Karlsson Pyssling och Ernst Kirchsteiger flyttar hiskeligt kvickt in och börjar svassa omkring med säng, stolar och bord. Jag önskar fred på jorden och slut på hungersvält och sjukdom. (den som gör en dålig uppfyllelse på denna är ju inte human! :( ) 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet maj 22, 2009 Anmäl Share Skrivet maj 22, 2009 Jorden, 2010. Inga fler krig. Ingen svält. Inga sjukdomar. Spoiler Ty alla organismer dog när superstark strålning från rymden bombarderade jordytan och trängde flera kilometer ned i marken och förstörde allt från blåvalar till bakterier till virus till de själva grundläggande kraven för liv som vi känner till det. Nöjd nu? Jag önskar mig fler gissningar i "Gissa animén"-tråden. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet maj 22, 2009 Anmäl Share Skrivet maj 22, 2009 Jorden, 2010. Inga fler krig. Ingen svält. Inga sjukdomar. Ty alla organismer dog när superstark strålning från rymden bombarderade jordytan och trängde flera kilometer ned i marken och förstörde allt från blåvalar till bakterier till virus till de själva grundläggande kraven för liv som vi känner till det. Nöjd nu? Faktiskt! Då slipper man bry sig om allt tjaffs. (förbise denna post) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meu Skrivet maj 22, 2009 Anmäl Share Skrivet maj 22, 2009 Jag önskar mig fler gissningar i "Gissa animén"-tråden. Meu sätter hela sitt botnet i arbete, 10 minuter senare har tråden "Gissa animén" över 9000 poster med texten "KAN DET VARA NARUTO SHIPPNUDEN??" Jag önskar mig ett nytt bra grafikkort. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amarda Skrivet maj 22, 2009 Anmäl Share Skrivet maj 22, 2009 Du får ett super avancerat grafikkort men det är drar för mycket ström så din dator sprängs Jag önskar att jag inte var förkyld Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet maj 22, 2009 Anmäl Share Skrivet maj 22, 2009 Du vaknar imorgon och känner att du inte är förkyld, i glädje hoppar du upp ur sängen och halkar på ett bananskal (vem fan la det där?) och bryter benen så illa att du blir sängliggande hela sommaren. Jag önskar att jag slapp klättra på den där trånga vinden idag som jag var på igår. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Michael Skrivet maj 25, 2009 Författare Anmäl Share Skrivet maj 25, 2009 Du slipper gå upp på den eftersom en pirat kidnappar dig och tar dig till Timbuktu! Jag önskar att jag kände James Bond. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
My Skrivet maj 25, 2009 Anmäl Share Skrivet maj 25, 2009 Du lär känna James Bond. Som alla hans andra vänner dör du sedan en plågsam död, förgylld i guld och upphängd i tårna i en lyxlägenhet. Jag önskar att flygresan till Japan går bra. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet maj 25, 2009 Anmäl Share Skrivet maj 25, 2009 Flygresan går jättebra, men en gremlin snor ditt pass på planet så du får tillbringa en vecka i Narita i väntan på att konsulatet fixar ett nytt pass. Jag önskar att jag slapp klippa häcken. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Michael Skrivet maj 25, 2009 Författare Anmäl Share Skrivet maj 25, 2009 Du slipper klippa häcken eftersom du fått händerna avhuggna av Wolverine! Jag önskar att alla tecknade barnprogram var så där mörka och med en pågående handling som jag älskade då jag var liten. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lucky Skrivet oktober 21, 2009 Anmäl Share Skrivet oktober 21, 2009 Då en fe kommer och gör dig liten och plågar dig resten av ditt liv Ciggen jag skulle köpa Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TKU Skrivet februari 3, 2013 Anmäl Share Skrivet februari 3, 2013 Köper du dok till de pris att varje gång du ska röka så drar vikingarnas samlade hits igång. Jag önskar att jag slapp plugga körkorts teori-_____- Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vinkelslip Skrivet februari 6, 2013 Anmäl Share Skrivet februari 6, 2013 Slapp plugga gjorde du, och inge kort fick du. Önskar mig en tyrolerhatt, bara därför att, locka fram ett skratt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GregKat Skrivet februari 18, 2013 Anmäl Share Skrivet februari 18, 2013 Du får en hatt, även en massa skratt, de skrattar ut dig totalt och du slutar helt ensam med endast din hatt.Jag önskar att mina stämband vore av stål! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet mars 11, 2013 Anmäl Share Skrivet mars 11, 2013 Du åkte till Porten och när du kom tillbaka var stämbanden borta. Så Winry opererar in några av stål. Problemet är att du låter som en Dalek. Och du måste tillbringa resten av ditt liv för att få tillbaka dina gamla. Jag önskar att jag hade en plats för allt i mitt arbetsrum, och att allt låg på sin plats. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moorsoldaten Skrivet april 8, 2013 Anmäl Share Skrivet april 8, 2013 Din önskan är uppfylld. Tyvärr så innebär det att även du hamnade på din plats och blev ändast en dörrmatta till ditt arbetsrum. Jag önskar att fler filmer och serier översattes och importerades hit från östasien. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Adephi Skrivet maj 1, 2013 Anmäl Share Skrivet maj 1, 2013 Din önskan är uppfylld, men Justin Bieber gör all musik och över hälften av de manliga (?) rösterna. Jag önskar att det blir jättefint väder den här sommaren. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Båtsman Skrivet maj 2, 2013 Anmäl Share Skrivet maj 2, 2013 Det blir jättefint väder den här sommaren, men inte i Sverige.Jag önskar att jag blev odödlig; att jag med mitt enorma intellekt lyckades bygga en robot som jag placerade mitt medvetande i, och att jag sedan byggde mig själv en stor armé av robotar, som i sin tur bygger ett stort moderskepp som sedan placeras i omloppsbana runt jorden. Med detta moderskepp och med min armé kommer jag att ta över världen! Hahahaha! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet maj 3, 2013 Anmäl Share Skrivet maj 3, 2013 Din önskan gick i uppfyllelse, tyvärr försvann din tidsuppfattning i och med din odödlighet, och roboten blev inte klar förrän några ynka år innan solen kollapsade, så ditt imperium blev inte så långlivat. Jag önskar att jag hade bättre minne. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mishee Skrivet maj 3, 2013 Anmäl Share Skrivet maj 3, 2013 Uppfyllt, jag la flaskan du behöver dricka på ett säkert ställe. Hoppas du inte har glömt vart. Jag önskar mig en till påse med nötter. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet maj 31, 2013 Anmäl Share Skrivet maj 31, 2013 Uppfyllt: du har nu två scrotum. Jag önskar att det inte var juni ännu. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet juni 2, 2013 Anmäl Share Skrivet juni 2, 2013 Din önskan är uppfylld, det är fortfarande inte juni 2019. Jag önskar att nånting. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Unn Skrivet juni 12, 2013 Anmäl Share Skrivet juni 12, 2013 Någonting skickades till dig men blev försvann i posten Jag vill vara på en anime expo Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Soverejn Skrivet augusti 14, 2013 Anmäl Share Skrivet augusti 14, 2013 Du far på en anime expo, men klädd som "bad luck brian" du somnar i ett hörn och missar nästan allt efter som resan varit så lång. Jag önskar en tidsmaskin! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg