Amarda Skrivet maj 14, 2009 Anmäl Share Skrivet maj 14, 2009 Det gör du men efterom du ser anorlundaut blir du förflöjd och toteras du till döds. Jag önskar att det släpps fler bleach kapitel i veckan Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet maj 14, 2009 Anmäl Share Skrivet maj 14, 2009 din önskan är uppfylld men det är bara en massa fillers och har inget med storyn att göra. Jag önksar jag hade pengar resten av livet så jag slipper jobba så mycket ;_; Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet maj 14, 2009 Anmäl Share Skrivet maj 14, 2009 Boda du får massa pengar av en anonym person och det enda villkoret är att du inte kan hämta ut pengarna innan 2050. Jag önskar att jag fick lust att titta på animé igen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet maj 14, 2009 Anmäl Share Skrivet maj 14, 2009 Du får lust igen, men polisen har stenkoll på all nedladdning (dvs du åker fast), och alla animedvder har chockhöjst i pris. Jag önskar där fanns fler animeserier som var riktigt riktigt bra. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amarda Skrivet maj 14, 2009 Anmäl Share Skrivet maj 14, 2009 Det finns det men de är för dyra för dig Jag önskar jag att jag kommer vinna på fäkningstävlingen i morgon Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Michael Skrivet maj 14, 2009 Författare Anmäl Share Skrivet maj 14, 2009 Det gör du genom fusk och därför tas priset upp. Jag önskar att The Nostalgia Chick lade upp nya videos lika ofta som The Nostalgia Critic. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hikari no Hohenheim Skrivet maj 15, 2009 Anmäl Share Skrivet maj 15, 2009 De börjar lägga upp nya videor dubbelt så ofta! Du känner dock snabbt att det börjar bli för mycket, och efter två månader vill du inte se dem mer. Jag önskar att Chrono Cross-uppföljaren Chrono Break, som har cirkulerats och förnekats ända sedan dinosaurierna vandrade jorden, kunde utannonserats officiellt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet maj 15, 2009 Anmäl Share Skrivet maj 15, 2009 Chrono Break utannonseras, fast... Titus utvecklar... Jag önskar att min kostym passade igen... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Voffe Skrivet maj 15, 2009 Anmäl Share Skrivet maj 15, 2009 Den sitter som en handske efter att du gått upp 20 kg. Jag önskar att det fanns fler än 24 timmar på ett dygn, de skall användas som allmänna sovtimmar för alla människor. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meu Skrivet maj 16, 2009 Anmäl Share Skrivet maj 16, 2009 Varje dygn har nu 48 timmar. Fast det går bara 30 minuter på varje timme. Jag önskar att jag inte hade så ont i huvudet. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
riyu Skrivet maj 17, 2009 Anmäl Share Skrivet maj 17, 2009 Huvudvärken går över, till ont i ögonen av för mycket sittande framför datorn. Jag önskar folk inte blev så högljudda av alkohol. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Z0nE Skrivet maj 17, 2009 Anmäl Share Skrivet maj 17, 2009 Folk blir mindre högluda av alkohol. Eller var det du som blev av med hörsen? Jag önskar att helgen kunde vara minst 2 dagar till Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hikari no Hohenheim Skrivet maj 17, 2009 Anmäl Share Skrivet maj 17, 2009 Helgen blir två dagar längre, men arbetsbördan på vardagarna förblir densamma, så fem dagars arbetstid måste nu utföras på tre. Hoppas du har hög stresstolerans. Jag önskar att den svenska One Piece kom ut oftare! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
My Skrivet maj 17, 2009 Anmäl Share Skrivet maj 17, 2009 One Piece kommer ut supersnabbt och kommer ifatt den japanska utgivningen. Men Oda drabbas av depression, lägger serien på is och du får vänta 5 år på fortsättningen. Jag önskar att jag hinner klart med översättningen som ska vara inne imorgon. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet maj 17, 2009 Anmäl Share Skrivet maj 17, 2009 Du hinner klart med översättningen... på fel vad-det-nu-är-du-översätter... (Vad översätter du förresten?) Jag önskar att Sverige kunna vinna Eurvision-finalen någon gång! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Michael Skrivet maj 19, 2009 Författare Anmäl Share Skrivet maj 19, 2009 Det gör vi, och vi gör det med en kass låt som visserligen lyckats erhålla röster av någon outgrundlig andledning, men är så erbarmligt kass att den omöjligen går att vara stolt över. Jag önskar att flera mangatecknare provade nya originella saker. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet maj 19, 2009 Anmäl Share Skrivet maj 19, 2009 Grattis! Med hjälp av mitt magiska trollspö prövar ALLA mangatecknare nya originella saker, dock så visar det sig att alla tecknare gör dessa originella saker samtidigt och själva unikheten försvinner in i mängden. Jag önskar att jag hade fler "villiga" kompisar =D (missförstå mig inte fel nu) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hikari no Hohenheim Skrivet maj 20, 2009 Anmäl Share Skrivet maj 20, 2009 Du träffar ett par glada nördar som är jättevilliga... att ha en helkväll men anime! Ni börjar kvällen med .hack//Legenden om Skymningsarmbandet, går sedan vidare till Han Är Min Herre och avrundar det hela med Girl's High. Ni bjuder även in den nyss återuppväckta C.S. Lewis, som med ens brinner av inspiration. Jag önskar jag hade förmågan att teleportera mig. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet maj 20, 2009 Anmäl Share Skrivet maj 20, 2009 Nu kan du teleporteradig hur mycket du vill, problemet är bara att du aldrig vet vart du hamnar. Jag önskar dygnen kunde gå lite saktare. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Z0nE Skrivet maj 21, 2009 Anmäl Share Skrivet maj 21, 2009 Dygnet går låååångsamt men det gör oxå alla på jorden så att du känner igen skillnad Jag önskar att min rapport blir godkänd utan problem om ett par veckor Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CyberSphere Skrivet maj 21, 2009 Anmäl Share Skrivet maj 21, 2009 Det är klart att din rapport blir godkänd om ett par veckor! Synd bara att det är deadline imorgon och att du har många kompletteringar framför dig. Jag önskar att någon hittar på något mysko med min önskning. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meu Skrivet maj 21, 2009 Anmäl Share Skrivet maj 21, 2009 Det "mysko" är att jag inte svara på den. ^^ Jag önskar att det blev badväder snart. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet maj 21, 2009 Anmäl Share Skrivet maj 21, 2009 Det är faktiskt badväder här :) Jag önskar att jag slapp ekonomiska problem. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amarda Skrivet maj 22, 2009 Anmäl Share Skrivet maj 22, 2009 Det gör du för du är död Jag önskar att min mattelärare inte var dum i huvudet Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
My Skrivet maj 22, 2009 Anmäl Share Skrivet maj 22, 2009 Din mattelärare blir jätteschysst...dagen innan han går i pension och ersätts av en ännu värre lärare! (Detta har för övrigt hänt mig, men med en fysiklärare...) Jag önskar att jag får en himla massa pengar, så att jag kan shoppa loss ordentligt medan jag är i Japan. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg