Ashaz Skrivet maj 12, 2009 Anmäl Share Skrivet maj 12, 2009 Grattis. Du har nu insomnia. Om några dagar kommer du känna dig som en zombie. Aldrig riktigt vaken men kan lik förbannat inte sova. jag... vet fan inte vad jag vill idag. Jag vet bara att jag inte vill. :| Jag hatar tisdagar så jävla mycket. Jag vill ha fredag. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet maj 12, 2009 Anmäl Share Skrivet maj 12, 2009 Det är fredag men du måste jobba lördag och söndag också, utan kompensation. Jag vill ha min laptop nu. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Michael Skrivet maj 12, 2009 Författare Anmäl Share Skrivet maj 12, 2009 Du får din laptop nu, och den är trasig. Jag vill ha en stor portion amerikanska pannkakor med lönnsirap! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Z0nE Skrivet maj 12, 2009 Anmäl Share Skrivet maj 12, 2009 Du skulle får pannkakor med lönsirap. Men skickas från amerika så fastnar i tullen påvägen. Jag önskar att få se ett kejsarsnitt imorgon när jag jobbar på operation Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet maj 12, 2009 Anmäl Share Skrivet maj 12, 2009 Du får se ett kejsarsnitt imorgon men olyckligtvis så har patienten en utomjordisk organism i sin mage som hoppar ut attackerar dig. Du överlever dock mirakulöst men kommer inte se ett kejsarsnitt igen på ett bra tag. Jag önskar att jag kunde sluta oroa mig för småsaker. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Michael Skrivet maj 12, 2009 Författare Anmäl Share Skrivet maj 12, 2009 Du skutar med det eftersom du är mycket mer orolig för stora saker, som ger ännu mer ångest. Jag vill ha en miljard kronor. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet maj 12, 2009 Anmäl Share Skrivet maj 12, 2009 Du får en miljard kronor. Men sedlarna är radioaktiva och ger dig en kronisk åkomma. Jag önskar att jag får lönehöjning denna månad. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet maj 12, 2009 Anmäl Share Skrivet maj 12, 2009 Du får en lönehöjning i samband med att du blir uppsagd! Grattis! Jag önskar att jag inte hade så mycket att göra just nu <.< Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meu Skrivet maj 12, 2009 Anmäl Share Skrivet maj 12, 2009 Du svarar på en post Meu höll på att svara på... Meu blir skit sur och gör ett snabbt telefonsamtal. 6 minuter efter att du skrivit inlägget träffas ditt hus av en kryssningsmissil. Du blir förlamad från hårfästet och nedåt. Du har nu hur mycket tid som helst och ingenting att göra. Jag önskar mig en kaka. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet maj 12, 2009 Anmäl Share Skrivet maj 12, 2009 Jävla lampa att svara fort........ haha, va? (btw, min önskan står kvar där ovanför) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Michael Skrivet maj 13, 2009 Författare Anmäl Share Skrivet maj 13, 2009 Meu, du får en kaka. En kaka som är the kaka of död! Du faller ner död då du tagit första tuggan. Jag vill träffa Dorian Red Gloria från From Eroica With Love. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet maj 13, 2009 Anmäl Share Skrivet maj 13, 2009 Du träffar honom/henne. Han/hon hugger en gaffel i ditt lår, kletar kalla nudlar i ditt hår, smetar epoxy-lim på dina tänder och kallar dig "lille Leif". Jag vill ha lunch från Royal Thai! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hikari no Hohenheim Skrivet maj 13, 2009 Anmäl Share Skrivet maj 13, 2009 Du får lunch från Royal Thai! Gratis dessutom, för det blir den sista måltiden de serverar innan de lägger ner. Jag önskar att jag får vänta mindre än tjugo dagar för att få den tredje Code Geass-boxen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Michael Skrivet maj 13, 2009 Författare Anmäl Share Skrivet maj 13, 2009 Du får vänta sju dagar, men din subjektiva tidsuppfattning snabbas upp så att en dag känns som två månader. Jag önskar mig en date med Sheik från Zelda-spelen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet maj 13, 2009 Anmäl Share Skrivet maj 13, 2009 Hon kom till dejten med höga förhoppninger, men avskräcktes väldigt fort. Hon tyckte nämligen det var väldigt avtändande med gammla nudlar i håret och ihoplimmade tänder. Du kunde ju åtminstonde ha dragit loss gaffeln, så hade du kanske inte haft ett fult svullet var-luktande lår. Jag vill vara piggare! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amarda Skrivet maj 13, 2009 Anmäl Share Skrivet maj 13, 2009 Du tar ett piller och blir jätte pigg, men senare blir du deprimerad av en av biverkningarna av pillret. Jag önskar att träffade Zack Braff Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Michael Skrivet maj 13, 2009 Författare Anmäl Share Skrivet maj 13, 2009 Du träffar honom, rätt i ansiktet med ett ruttet ägg för att vara exakt. Jag önskar att C.S. Lewis levde och skrev fler böcker. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hikari no Hohenheim Skrivet maj 13, 2009 Anmäl Share Skrivet maj 13, 2009 C.S. Lewis återuppstår och skriver en ny bok! Tyvärr har all denna tid bortom graven rubbat hans författarsinnen, så det slutar med att det blir han som skriver den där He Is My Master-ficen. Och den kommer utspela sig i Narnia-universumet. Jag önskar mig en värld där sekundära källor i C-uppsatser inte existerar! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet maj 13, 2009 Anmäl Share Skrivet maj 13, 2009 En värld, precis som du vill ha den, där sekundära källor inte existerar har skapats! Tyvärr så är du kvar i denna och har, liksom alla andra av oss, ingen möjlighet att komma dit. Jag önskar att jag hade ett säkrat jobb... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meu Skrivet maj 13, 2009 Anmäl Share Skrivet maj 13, 2009 Du få ett jobb! Din arbetsuppgift är att; åka buss in till Arbetsförmedlingen, sitta i ett väntrum med tio hip-hop turkar och tre stycken fd. städerskors från Polen i 3 timmer för att sedan gå in i ett rum med Britt-Marie, Ann-Marie eller Sigbritt, få över 9000 papper och sen ta bussen hem igen. För detta får du 2000kr i månaden som försvinner första helgen. Jag önskar mig en pokémon. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet maj 13, 2009 Anmäl Share Skrivet maj 13, 2009 Du får en pokémon! Närmare bestämt Ariados men då vi vet att du hatar spindlar så får den inte åka glas och befinner sig förhoppningsvis på ett bättre ställe nu. Jag önskar att jag var bäst i hela världen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet maj 13, 2009 Anmäl Share Skrivet maj 13, 2009 Vips, du är bäst i hela världen. Spoiler För att du är den ENDA i hela världen. Jag vill ha mer pengar att spendera på onödigheter i sommar! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meu Skrivet maj 13, 2009 Anmäl Share Skrivet maj 13, 2009 Du hör ett konstigt ljud från badrummet, när du går tittarefter vad det är så ser du en skräckslagen och lemlästad Ariados på badrumsgolvet som verkar ha krupit upp ur toaletten, du säljer den till ett forskarteam för 6.4 miljarder dollar. Jag önskar att månen ska krascha in i jorden. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet maj 14, 2009 Anmäl Share Skrivet maj 14, 2009 Det gjorde den. Alla dog. är du nöjd nu? :| Jag önskar att jag överlever när månen crashar in i jorden. Eller rättare sagt. alla som postar id enhär tråden, för lite intressant utveckling... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Michael Skrivet maj 14, 2009 Författare Anmäl Share Skrivet maj 14, 2009 Det gör vi eftersom månen visserligen kraschar in i jorden, men bara i Majora's Mask. Jag vill se ut som om jag var tecknad av Rumiko Takahashi. (Mitt riktiga anlete alltså, inte avataren.) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg