Voffe Skrivet maj 9, 2009 Anmäl Share Skrivet maj 9, 2009 Grattis. Du har precis bosatt dig mitt i öknen, din närmaste granne är fler än "ett par" mil bort. Jag önskar att jag visste meningen med livet. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hikari no Hohenheim Skrivet maj 9, 2009 Anmäl Share Skrivet maj 9, 2009 Du får plötsligt en gudomlig uppenbarelse och inser att meningen med ditt liv är att skriva en 126000 ord lång fanfic på He Is My Master. Jag önskar att hade råd att skaffa en egen lägenhet. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet maj 9, 2009 Anmäl Share Skrivet maj 9, 2009 Du har råd! Du hittar en fantastiskt fin lägenhet i ett höghus med havsutsikt. Desvärre rasar huset ner i havet när du precis flyttat in och försäkringen täcker inte miljökatastrofer, som det tydligen blev klassat som. Jag önskar mig ett lyckligt liv! (sug på den du!) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet maj 9, 2009 Anmäl Share Skrivet maj 9, 2009 Ditt lyckliga liv vara ända till i morgon, sedan tar den där hudcancern kål på dig. Jag önskar mig en flickvän! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hikari no Hohenheim Skrivet maj 9, 2009 Anmäl Share Skrivet maj 9, 2009 Nog får du en flickvän alltid: en galen yaoi-fangurl som aktivt försöker få ihop dig med Sceleris. Jag önskar att den muntliga presentationen jag ska ha på tisdag går bra. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet maj 9, 2009 Anmäl Share Skrivet maj 9, 2009 Presentationen går bra, men efteråt märker du att du glömde ta på dig byxor på morgonen. Jag hoppas att butiken har träningsbänken jag har tänkt köpa imorgon. Nog får du en flickvän alltid: en galen yaoi-fangurl som aktivt försöker få ihop dig med Sceleris. Det hade varit härligt, jag skulle behöva lite hjälp på den fronten! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeedox Skrivet maj 9, 2009 Anmäl Share Skrivet maj 9, 2009 Visst är den inne, men tyvärr reserverad till en annan köpare. Jag skulle gärna ha en ordentlig, gentlemannamässig rakkniv. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet maj 9, 2009 Anmäl Share Skrivet maj 9, 2009 Det får du. en riktig gammal fällknivs rakkniv. Det första du gör är att inse hur svårt det är att raka sig med en, i samband med att du skär halsen av dig. (Jag har en gammal med "klasiska" rakblad. Det är svårt nog) Jag vill slippa hudcancern som saya smittat mig med. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Voffe Skrivet maj 9, 2009 Anmäl Share Skrivet maj 9, 2009 Ett mirakel sker, dock måste du betala priset av att amputera båda dina ben från låren nedåt. Jag önskar att slippa Guds befallning av 126000 ord lång fanfic på He Is My Master. :( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet maj 9, 2009 Anmäl Share Skrivet maj 9, 2009 Du hade missuppfattat budskapet. Det var du dock inte ensam om. Bibeln är ett tidigare exempel på samma missförstånd. Tyvärr förstår du inte längre alls vad meningen ed livet var. Jag vill ha inspration och tid till att bejaka min kreativa sida. :S Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet maj 9, 2009 Anmäl Share Skrivet maj 9, 2009 Du får precis all inspiration och tid som du behöver, dock går världen under då en högre makt inte vill att du skulle ha varken inspiration eller tid att bejaka din kreativa sida. Jag önskar att jag kunde bryta den dåliga vanan att jag går och lägger mig så sent. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hikari no Hohenheim Skrivet maj 10, 2009 Anmäl Share Skrivet maj 10, 2009 Du kämpar hårt och lyckas till sist bryta ovanan, genom att helt enkelt inte sova alls. Efter en vecka bryter du dock ihop och börjar sova igen. På dagarna. Jag önskar att min C-uppsats blir väl mottagen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet maj 10, 2009 Anmäl Share Skrivet maj 10, 2009 Den blir mycket väl mottagen i Namibia, dit du råkade skicka den av misstag. De är mycket glada över papprena de kan använda till att tända i brasan med. jag önskar att det var mer helg än arbetsdagar i veckan... med samma lön :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet maj 10, 2009 Anmäl Share Skrivet maj 10, 2009 Sagt och gjort, tyvärr så tyckte din arbetsgivare att det var ett lägligt tillfälle att uttöka arbetsdagarna till 23 timmar. Detta leder till att du spenderar dina lediga dagar på sjukhuset för utmattning... men vad spelar hälsan för roll när du har pengar? Jag önskar att jag hade fler hyllor att förvara manga i. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
My Skrivet maj 10, 2009 Anmäl Share Skrivet maj 10, 2009 Du får fler hyllor och rummet ser jättetjusigt och välordnat ut...i en timme, tills golvet ger vika och du helt plötsligt står med ett hål rakt ner till lägenheten nedanför. Reparationen kostar skjortan och du får sälja all din manga för att ha råd. Jag önskar att jag hade mer tid. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Michael Skrivet maj 10, 2009 Författare Anmäl Share Skrivet maj 10, 2009 Du har mer tid, men du måste tillbringa den med att läsa riktigt kassa romaner. Jag önskar att jag hade klor av adamantium som Wolverine. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet maj 10, 2009 Anmäl Share Skrivet maj 10, 2009 Du får klor som Wolverine! (Bara det måste väl ändå vara negativt nog, eller är det bara jag som tycker det?) Jag önskar att jag hade ett eget land! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet maj 10, 2009 Anmäl Share Skrivet maj 10, 2009 Det har du. Du hittar olja under gräsmattan, varpå du blir stämplad som terrorist och invaderas av USA. Ha det så mysigt i guantanamo. Jag önskar att det var mer kvar i min cognacs flaska. :S Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hikari no Hohenheim Skrivet maj 10, 2009 Anmäl Share Skrivet maj 10, 2009 Du upptäcker att du hade en till flaska bortglömd under soffan, så du dricker hela natten lång. Som resultat får du en bakfylla som håller sig hela veckan. Jag önskar att jag hade internet på landet. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Michael Skrivet maj 11, 2009 Författare Anmäl Share Skrivet maj 11, 2009 Det har du, men du surfar bara in på meninglösa sidor istället för att göra något vettigt av tiden. Jag önskar att jag var klar med min hemtenta. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet maj 11, 2009 Anmäl Share Skrivet maj 11, 2009 Det är du, för du kan inte ett enda svar och kan dörför ge upp direkt, med vetskapen att du misslyckats fullkomligt. Jag vill gå hem nu. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeedox Skrivet maj 11, 2009 Anmäl Share Skrivet maj 11, 2009 Du är nu hemma. Av någon anledning vill du tillbaka! Jag vill bjuda på kanelbullar. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet maj 11, 2009 Anmäl Share Skrivet maj 11, 2009 Och bjuder gör du, men du gjorde för lite så hälften fick inga och blev jätte ledsna. Jag önskar mig att jag kunde spendera mer tid åt mitt mc kort Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet maj 11, 2009 Anmäl Share Skrivet maj 11, 2009 Du spenderar ett par riktigt intima stunder med ditt mc kort, ni lagar mat tillsammans, går på promenad och myser i sängen. Tyvärr så blir er tid tillsammans kortvarig då du förs iväg till ett mentalsjukus för din sjukliga mc korts-fetish. Jag önskar att jag hade en bekvämare skrivbordsstol. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hikari no Hohenheim Skrivet maj 11, 2009 Anmäl Share Skrivet maj 11, 2009 Jag med. Därför skickar jag ninjor för att stjäla den när du köper en. Jag önskar att jag hade outtömlig energi för för att sitta uppe hela natten och rätta (lång historia) min C-uppsats, och göra ett überjobber. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg