Mr Michael Skrivet maj 8, 2009 Anmäl Share Skrivet maj 8, 2009 Reglerna: Jag önskar något, näste man/kvinna uppfyller min önskan ordagrant men på ett otillfredställande vis och får själv önska något. T ex: Jag önskar att jag blir en bästsäljande författare. Då svarar någon: Uppfyllt, men dina böcker blir bästsäljare tjugo år efter din död. Sedan är det hennes/hans tur att önska. Var inte för specifika i önskningarna bara. Nu börjar vi: Jag önskar att jag får en miljon chokladmuffins. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet maj 8, 2009 Anmäl Share Skrivet maj 8, 2009 De levereras av två flickor med en kopp. Jag önskar jag kunde slappa i solen med en god öl hela eftermiddgen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet maj 8, 2009 Anmäl Share Skrivet maj 8, 2009 Visst får du det, hoppas att du gillar hudcancern! Jag önskar mig fred på jord. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Michael Skrivet maj 8, 2009 Författare Anmäl Share Skrivet maj 8, 2009 Fred blir det, alla har blivit onda nazister som tagit över jorden så att ingen finns att kriga mot! Jag önskar att jag hade tusen nya mangaböcker. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet maj 8, 2009 Anmäl Share Skrivet maj 8, 2009 Här har du böckerna, eftersom nazisterna har tagit över jorden är de på tyska. Jag önskar mig en ny bil. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet maj 8, 2009 Anmäl Share Skrivet maj 8, 2009 Nazzisterna som tagit över världen har anammat trabanten som folk bil. ut och glassa runt i detta fantastiska fordon med karosseri i papp och 20 halta hästar under huven. För att höja moralen bland folket är årets upplaga rosa och glittrig. Jag vill ha högre lön. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Michael Skrivet maj 8, 2009 Författare Anmäl Share Skrivet maj 8, 2009 Du får höjd lön, men den blir stulen av en rånare. Jag önskar att jag fick ett eget jetplan. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sunphobia Skrivet maj 8, 2009 Anmäl Share Skrivet maj 8, 2009 Du får ditt jetplan, hoppas att du klarar dig utan motor. Jag önskar mig en förbättring i samhället. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet maj 8, 2009 Anmäl Share Skrivet maj 8, 2009 Det blir en förbättring i samhället, priset blir att staten övervakar dig 24/7. Jag önskar att jag fick ett jobb. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Robbana87 Skrivet maj 8, 2009 Anmäl Share Skrivet maj 8, 2009 Du får ett jobb.... som städtant. Jag önskar att jag slapp åka till norge kl. 21.00 imorrn för att hämta farsan på flygplatsen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meu Skrivet maj 8, 2009 Anmäl Share Skrivet maj 8, 2009 Du slipper åka till Norge och hämta din farsa kl. 21.00 på flygplatsen för din bil visar sig vara en transformer. Och den har springut iväg för att leta rätt på The Allspark. Jag önskar att 1+1 blir 3. @Klona Haha, var inne förut och skulle svara på den post du svarade på. Skrev i princip exakt samma sak som du skrev.:D Men mitt nät kraschade innan jag han posta. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet maj 8, 2009 Anmäl Share Skrivet maj 8, 2009 1+1 blir 3 på bekostnad av all logik vilket resulterar till en akut terminering av allt tekniskt och elektroniskt. Välkommen till stenåldern! Jag önskar att jag var bara aningen mindre lat... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Z0nE Skrivet maj 8, 2009 Anmäl Share Skrivet maj 8, 2009 Du blir mindre lat! Dock orkade inte din kropp med påfrestningarna och hjärtat stanna Jag önskar jag slapp jobba imorgon Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Robbana87 Skrivet maj 8, 2009 Anmäl Share Skrivet maj 8, 2009 Du slipper jobba pga att du förlorat ditt jobb. Jag önskar jag hade mer tid till att se anime. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet maj 8, 2009 Anmäl Share Skrivet maj 8, 2009 Du har en massa tid men allt du får se är Peach Girl. Jag önskar mig billigare bröd i Norrland. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
My Skrivet maj 8, 2009 Anmäl Share Skrivet maj 8, 2009 De börjar sälja billigt bröd i Norrland, men det beror på att allt bröd har blivit mögligt. Jag önskar mig mer motivation. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet maj 8, 2009 Anmäl Share Skrivet maj 8, 2009 Du får mer motivation men nu finns det inget att göra. Jag önskar att allt bara flöt på. @Klona Haha, var inte förut och skulle svara på den post du svarade på. Skrev i princip exakt samma sak som du skrev.:D Men mitt nät kraschade innan jag han posta. Smarta personer tänker lika ;). Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meu Skrivet maj 9, 2009 Anmäl Share Skrivet maj 9, 2009 Allt bara flyter... runt i syndafloden 2.0. Jag önskar att jag inte hade spelat bort 200kr på black jack igår. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Michael Skrivet maj 9, 2009 Författare Anmäl Share Skrivet maj 9, 2009 Du spelade bort pengarna i förrgår istället. Jag önskar att det skulle göras en ny Star Wars-spelfilm. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Voffe Skrivet maj 9, 2009 Anmäl Share Skrivet maj 9, 2009 En ny film gjordes, du hatade den. Jag önskar mig en radiostyrd bil. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet maj 9, 2009 Anmäl Share Skrivet maj 9, 2009 Du fick en , tyvärr så tappade du paketet på vägen hem och en lastbil körde över den. Tough luck. Jag önskar mig en ny säng. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Z0nE Skrivet maj 9, 2009 Anmäl Share Skrivet maj 9, 2009 Du får en ny säng! Men det var gjord för ett dockhus... Jag önskar mig en trevlig fredags kväll Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meu Skrivet maj 9, 2009 Anmäl Share Skrivet maj 9, 2009 Du får en supertrevlig fredagskväll, men dagen efter får du reda på att den heta bruden du gick hem med efter krogen egentligen heter Sony. Jag önskar att jag kunde bra japanska. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet maj 9, 2009 Anmäl Share Skrivet maj 9, 2009 Nu kan du bra japanska, synd bara att språket inte längre används. Jag önskar att jag vann en miljon kronor. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet maj 9, 2009 Anmäl Share Skrivet maj 9, 2009 Grattis till vinsten! Staten ska ha 95% i skatt. Jag önskar mig tystare grannar. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg