Amarda Skrivet maj 13, 2009 Anmäl Share Skrivet maj 13, 2009 En utav andledningarna att jag bara får g i svenska. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet maj 13, 2009 Anmäl Share Skrivet maj 13, 2009 En utav andledningarna att jag bara får g i svenska. Sånt där borde få IG, allvarligt. Undrar vad som händer om 10 år när alla som går i skolan med dess värdelösa lärarkår kommer ut i samhället >.< Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amarda Skrivet maj 13, 2009 Anmäl Share Skrivet maj 13, 2009 Tror du verkligen att jag skriver så på arbeten som ska in i skolan, när jag skriver en text eller dylikt går jag igenom det noga, det gör jag inte här, för här får jag inget betyg. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet maj 13, 2009 Anmäl Share Skrivet maj 13, 2009 Jag syftade inte på dig personligen. Sen om man lärt sig rätt så skriver man rätt oavsett hur slarvigt man skriver. Ajuste, Windows 7! Jag har planerat att installera det nu på lördag. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amarda Skrivet maj 13, 2009 Anmäl Share Skrivet maj 13, 2009 ok jag förstår vad du menar. Var bara beredd på att måga program som fungerar på vista inte fungerar på windows 7. Men annars fungerar det väldigt bra. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet maj 13, 2009 Anmäl Share Skrivet maj 13, 2009 ok jag förstår vad du menar. Var bara beredd på att måga program som fungerar på vista inte fungerar på windows 7. Men annars fungerar det väldigt bra. Vilka program menar du? Jag har då bara stött på enstaka program som inte funkar och det är oftast program som jag egentligen inte behöver ha. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet maj 14, 2009 Anmäl Share Skrivet maj 14, 2009 Jag har inte stött på ett enda program som inte fungerar för mig. FirstClass krånglar men fungerar i kompatibilitetsläge. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amarda Skrivet maj 14, 2009 Anmäl Share Skrivet maj 14, 2009 Jag har märkt att norton internet sequrity, adobe flash player och några fler, ok det var inte så många men det är program som jag behöer, jag la ut 300 kr på norton internet sequrity så det var ganska surt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amarda Skrivet maj 14, 2009 Anmäl Share Skrivet maj 14, 2009 Är det någon som har det på svenska? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tsukasa-san Skrivet maj 14, 2009 Anmäl Share Skrivet maj 14, 2009 Är det någon som har det på svenska? Om du menar Windows 7 så är jag rätt så säker på att det inte på svenska. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet maj 14, 2009 Anmäl Share Skrivet maj 14, 2009 Är det någon som har det på svenska? Om du menar Windows 7 så är jag rätt så säker på att det inte på svenska. Jag läste på ett annat forum att det tydligen har släppts svenska språkpaket till W7, hur bra det funkar vet jag inte men vissa på det forumet tyckte att det funkade bra. Själv kommer jag fortsätta att köra med engelska då jag har blivit så van med det. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amarda Skrivet maj 14, 2009 Anmäl Share Skrivet maj 14, 2009 Ok jag antar att du menar att det inte finns på svenska Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tsukasa-san Skrivet maj 14, 2009 Anmäl Share Skrivet maj 14, 2009 Ok jag antar att du menar att det inte finns på svenska Jag läste på ett annat forum att det tydligen har släppts svenska språkpaket till W7 Dvs. ett tillägg till Windows 7 som ändrar språket till Svenska, skulle jag anta. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pthia Skrivet maj 15, 2009 Anmäl Share Skrivet maj 15, 2009 Vad är egentligen skillnaden på windows 7 och vista? Jag kör vista home premium (jag var laglydig och köpte ett ex så värstingmodellen var för dyr) idag men är väl inte helt nöjd men vad är det egentligen som är bättre med windows 7? Fungerar det att köra alla programn som jag kör i vista i windows 7 också? Vissa program som gick att köra i xp som inte går i vista gå de att köra isf? Varför är det egentligen gratis är det en restaurering av ett gammalt windows eller? (inte insatt i olika windowsverisioner så vet inte vilken vi är på nu) Kanske lite dumma frågor men frågar man inte så får man heller inget veta ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet maj 15, 2009 Anmäl Share Skrivet maj 15, 2009 Vad är egentligen skillnaden på windows 7 och vista? Jag kör vista home premium (jag var laglydig och köpte ett ex så värstingmodellen var för dyr) idag men är väl inte helt nöjd men vad är det egentligen som är bättre med windows 7?Fungerar det att köra alla programn som jag kör i vista i windows 7 också? Vissa program som gick att köra i xp som inte går i vista gå de att köra isf? Varför är det egentligen gratis är det en restaurering av ett gammalt windows eller? (inte insatt i olika windowsverisioner så vet inte vilken vi är på nu) Kanske lite dumma frågor men frågar man inte så får man heller inget veta ^^ Det är en publik RC (release candidate) vilket är steget efter beta, så rent tekniskt sätt så är det en test version av nästa versions Windows. Vad jag upplever som bättre är bättre respons, UAC är inte lika överväldigande. Snabbare uppstart osv, bättre prestanda rent allmänt även om grafikdrivrutinerna inte är helt optimala än iaf inte nvidias. Sen angående program så är det lite olika men de flesta går att få igång om man kör dem i kompatibilitetsläge så vitt jag förstått. (utom media plauer classic som jag fortfarande inte fått att fungera ordentligt under w7. , WMP, wordpad Paint osv alla har fått uppdateringar (på tiden). kortfattat, så upplever jag det som jag har fått mer krut i min burk. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet maj 15, 2009 Anmäl Share Skrivet maj 15, 2009 Med tanke på att .mkv-filer kan spelas upp i media player nu, kan man leka med dom i movie maker också? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amarda Skrivet maj 16, 2009 Anmäl Share Skrivet maj 16, 2009 Hur får man windows movie maker. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet maj 16, 2009 Anmäl Share Skrivet maj 16, 2009 Hur får man windows movie maker. http://www.google.se/search?q=windows+m ... +windows+7 http://download.live.com/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amarda Skrivet maj 16, 2009 Anmäl Share Skrivet maj 16, 2009 Tack, måste lära mig att andvända google Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
riyu Skrivet maj 16, 2009 Anmäl Share Skrivet maj 16, 2009 Tack, måste lära mig att andvända google För bara $14.95 kan även du lära dig att använda Google! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pthia Skrivet maj 16, 2009 Anmäl Share Skrivet maj 16, 2009 Tack, måste lära mig att andvända google För bara $14.95 kan även du lära dig att använda Google! haha stabil bok det där. känns som att man kan googla fram alla svar som finns i den utan att betala :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amarda Skrivet juni 28, 2009 Anmäl Share Skrivet juni 28, 2009 Hur återställer man det till vista eller xp? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Robbana87 Skrivet juni 28, 2009 Författare Anmäl Share Skrivet juni 28, 2009 Hur återställer man det till vista eller xp? Varför skulle man vilja göra det? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet juni 29, 2009 Anmäl Share Skrivet juni 29, 2009 Och svaret på frågan är att du installerar om det med en xp och/eller en vista skiva. Senaste är väl att om du har W7 ultimate så får du nedgradera till windows xp, men nedgradera till vista vet jag inget om, trodde alla ville bli av med det så snart som möjligt. f.ö. Så är det release 31 Oktober av W7 i Sverige, officiellt från microsoft. Problemet nu är att W7 kommer vara upp till 50% dyrare i EU än i USA, det till trots att vi får W7 E, dvs windows 7 utan internet explorer förinstallerat. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet juni 29, 2009 Anmäl Share Skrivet juni 29, 2009 Problemet nu är att W7 kommer vara upp till 50% dyrare i EU än i USA, det till trots att vi får W7 E, dvs windows 7 utan internet explorer förinstallerat. Vart har du en källa som påstår det? Det enda jag ser är att en rad olika butiker tillsammans med Microsoft har en kampanj där de säljer Windows 7 Home premium upgrade och Professional upgrade ca 50% billigare fram till den 11 juli. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg